Kan da lige starte med at fortælle Charlie nær havde givet mig hjertestop! Kan umuligt været sundt at et hjerte banker så hurtigt!!
Nå men, det var jo fordi jeg kom hjem - og han plejer at komme ud og sige hej når jeg kommer hjem Og ellers plejer han helt sikkert at komme hvis jeg kalder. Men der kom ingen Charlie da jeg kom ind ad døren, heller ikke da jeg kaldte - og jeg kaldte endda flere gange… Så gik jeg ind og kiggede i soveværelset, men ingen Charlie i sengen - heller ingen Charlie i stuen, ikke engang i sin taske eller hængekøje… Jeg kaldte igen og igen - men ingen reaktion. Gik så ind og kiggede på den hylde i vores tøjskab han indimellem sover på - heller ingen Charlie der! :S
Så fik jeg ellers travlt med at tjekke om alle vinduer var lukket, for at se om han kunne være smuttet ud - men alle vinduer var lukket. Så fløj tankerne jo omkring, var han løbet ud af døren (uden jeg havde set set!) da jeg gik i morges, har nogen været inde og tage ham osv. Gik ud til skabet i køkkenet med hans mad/godbidder osv., og raslede med de gode godbidder - vupti, så kom der et stks. Charlie ud i gangen fra soveværelset, med de mest søvnige øjne og det der blik som bare siger “Hvad blider du dig egentlig ind at vække mig i min søvn???” Han er så kravlet ind bag den lukket skabslåge i tøjskabet og har lagt sig på en af de mellemste hylder - hvor man ikke kunne se ham…
Men pyha, han var her heldigvis -love nåede ellers at blive godt nervøs!
Og undskyld til Charlie for at vække ham i hans søvn - han er faldt i søvn igen, her på sofaen ved siden af mig.
Har lige været med nede og hente 2 stk heste, der gerne ville ind i skyggen og være fri for fluer. Så nu står de og hygger sig med en gang hø og lidt guf i fodertruget.
Har ikke haf hjertestop på grund af misserne idag, kun været lettere forpustet fordi Betterøv ville lege, da vi gik tur:)
Knus Elin
Fik brev fra den svenske bengal klub med klub-bladet.
De sender en lille ting med hver gang, denne gang var det en helt fantastisk lege-mus (efter hvad Charley knurrede til Chili).
Den har været kastet rundt, smidt bag vandrørene i kælderen utallige gange for kort efter at blive fisket ud igen.
Er selv lige kommet hjem efter at have været til bisættelse for en tidligere kollega det er så trist, men trods alt rart at få sagt farvel sammen med hans familie og andre venner.
Har også været oppe og bestille tid til rep af dytten, jeg blev påkørt bagfra på vej hjem fra arbejde i tirsdags, så den skal repareres.
Jeg elsker min dyrlæge! Flykra og Vívil fik et meget grundigt kilometer-eftersyn og blev endda redt igennem for at tjekke om de havde utøj. Vívil har tabt 100gr efter kun en måned på vådfoder Og så var hun SUPER dygtig til at tage hensyn til Artos, der skulle vaccineres. Han var lidt stresset, men ikke nær så meget som da han var hos Raiku Flykra og Vívil havde fine bisser bortset fra en lille smule tandsten Har ellers været lidt nervøs for deres tænder…Alt i alt en rigtig god tur hos dr.dyr
Jeg har lige bestilt Rigtig Kattemad til mine kræ. Fra i dag har jeg taget al tørfoderet fra dem. Indtil nu har de haft adgang til tørfoderet samtidig med råfodringen, men nu er det slut. De er blevet rigtig dygtige til at spise det rå allesammen.
[quote=Garfield.;399221]Så starter vi en ny måned - og en ny tråd.
Kan da lige starte med at fortælle Charlie nær havde givet mig hjertestop! Kan umuligt været sundt at et hjerte banker så hurtigt!!
Nå men, det var jo fordi jeg kom hjem - og han plejer at komme ud og sige hej når jeg kommer hjem Og ellers plejer han helt sikkert at komme hvis jeg kalder. Men der kom ingen Charlie da jeg kom ind ad døren, heller ikke da jeg kaldte - og jeg kaldte endda flere gange… Så gik jeg ind og kiggede i soveværelset, men ingen Charlie i sengen - heller ingen Charlie i stuen, ikke engang i sin taske eller hængekøje… Jeg kaldte igen og igen - men ingen reaktion. Gik så ind og kiggede på den hylde i vores tøjskab han indimellem sover på - heller ingen Charlie der! :S
Så fik jeg ellers travlt med at tjekke om alle vinduer var lukket, for at se om han kunne være smuttet ud - men alle vinduer var lukket. Så fløj tankerne jo omkring, var han løbet ud af døren (uden jeg havde set set!) da jeg gik i morges, har nogen været inde og tage ham osv. Gik ud til skabet i køkkenet med hans mad/godbidder osv., og raslede med de gode godbidder - vupti, så kom der et stks. Charlie ud i gangen fra soveværelset, med de mest søvnige øjne og det der blik som bare siger “Hvad blider du dig egentlig ind at vække mig i min søvn???” Han er så kravlet ind bag den lukket skabslåge i tøjskabet og har lagt sig på en af de mellemste hylder - hvor man ikke kunne se ham…
Men pyha, han var her heldigvis -love nåede ellers at blive godt nervøs!
Og undskyld til Charlie for at vække ham i hans søvn - han er faldt i søvn igen, her på sofaen ved siden af mig. [/quote]
Det er så typisk en burmeserkat, de elsker at ligge på en hylde i skabet, og gerne på en stak bluser ol… :yah:
Imorgen begynder hverdan at melde sig lidt - sådan snigende… Jeg tager normalt til rygtræning før arbejde fredag morgen og det er ikke afbestilt, bare fordi jeg holder ferie. Bagefter skal jeg ind forbi min fys, så min “jeg har klippet hæk”-ryg kan rettes lidt op på
Bwadr - min ferie slutter i morgen. Og den barske hverdag starter igen på mandag - med en ækel 6 dages uge. Føj!
Sådan 3 uger går hurtig når de 2 bliver tilbragt i Island
Vi havde alle 8 katte (4 voksne og 4 børn) til vacc mm i dag.
Det gik super godt. Alle katte var fine iflg lægen. Bort set fra Spættes nyretal
Og vi fik også aftalt kastration/chipmærking af de små i begyndelsen af august. GISP - de bliver jo snart voksne!
Og tumbs up til vores dyrlæge.
De er nemlig med på at fikse de små tidligt selvom de ellers ikke gør den slags før 5 måneders alderen.