Om alt og intet - juli 2010

:hjerte::hjerte:

Har du slet ikke noget lækkert at spise ??

Det har jeg altid … både salt og sødt… OG frugt

:savle: :savle: :savle:

De havde lige lukket :græde:

Lyset var tændt og de var derinde, men døren var låst :græde:

Men så… laver vi bare pandekager i stedet :inlove:

[quote=Blabl;399529]De havde lige lukket :græde:

Men så… laver vi bare pandekager i stedet :inlove:[/quote]

Jeg kunne da godt spise pandekager.
Hvorfor kan jeg altid spise.

Er det normalt…:øhmm: :øhmm:

[quote=Blabl;399529]De havde lige lukket :græde:

Men så… laver vi bare pandekager i stedet :inlove:[/quote]

-ihhaltsåå

Nøj, hvor var jeg blevet skuffet, hvis jeg lige havde lovet munden guf og jeg ikke kunne få noget…

-what

Derfor har jeg altid et mindre lager herhjemme…

:høhø:

[quote=Mona Jensen;399532]Jeg kunne da godt spise pandekager.
Hvorfor kan jeg altid spise.

Er det normalt…:øhmm: :øhmm:[/quote]

Det kan jeg i hvert fald også :yah:

Nu er her blevet lidt køligere… Det kan tydeligt ses på kattene som suser igennem hele lejligheden og vælter alting
:runsylvester:

[quote=Tante Tut;399537]-ihhaltsåå

Nøj, hvor var jeg blevet skuffet, hvis jeg lige havde lovet munden guf og jeg ikke kunne få noget…

-what

Derfor har jeg altid et mindre lager herhjemme…

:høhø:[/quote]

Det dur ikke for mig, med sådan et lager :ups: Enten er det væk på ingen tid, eller også har jeg ikke lyst til noget af det jeg har :tihi:

Nu laver vi pandekager.

I fryseren er der bananasplit is :savle:

Jeg tror jeg har et damespøgelse -what … af en eller anden grund, forestillede jeg mig at det var en mand :øhmm:
Jeg har knoklet hele dagen, for at her kan være fint på lørdag, så jeg dufter ikke ligefremt af parfume :fløjte: … sætter mig på sofaen med et vel fortjent glas rødvin, når der lige pludselig strømmer parfumeduft forbi mig … og altså ikke en duft jeg har :uha:
Men den dufter faktisk godt, så mon jeg må låne den ved festlige lejligheder … ?? :fin:

Katte er altså underlige!

Man køber noget til Devi - det bruger Niggi
Man køber noget til Junior - det bruger Devi
Og man køber noget til Niggi - det har hun mistet interessen for

-LOL

Og hvad gør man så?

Man køber da bare noget mere…

Måske er det egentlig mig der er underlig :øhmm:

[quote=Blabl;399551]Det dur ikke for mig, med sådan et lager :ups: Enten er det væk på ingen tid, eller også har jeg ikke lyst til noget af det jeg har :tihi:

Nu laver vi pandekager.

I fryseren er der bananasplit is :savle:[/quote]

:høhø::høhø:

Mit lager kan ligge mange-mange dage/uger uden at blive rørt - men jeg kender det godt :

Hvis man har salt, har man lyst til sødt…

:fløjte:

Pandekager er bare mums - og så med is i ??

YUMMI !!!

:savle:

Jeg kan bare slet ikke spise noget på denne tid af døgnet - jeg spiser aftensmad klokken 17.30-18.00 - og så er der ikke plads til mere den dag.

:rock:

Jeg kan IKKE sove, hvis maven er fuld af mad…

:slight_smile:

[quote=Skattekat;399552]Jeg tror jeg har et damespøgelse -what … af en eller anden grund, forestillede jeg mig at det var en mand :øhmm:
Jeg har knoklet hele dagen, for at her kan være fint på lørdag, så jeg dufter ikke ligefremt af parfume :fløjte: … sætter mig på sofaen med et vel fortjent glas rødvin, når der lige pludselig strømmer parfumeduft forbi mig … og altså ikke en duft jeg har :uha:
Men den dufter faktisk godt, så mon jeg må låne den ved festlige lejligheder … ?? :fin:[/quote]

Jeg har lige været forbi, for at se om der er fint til på lørdag…:dracula: Ja…det må du godt.

Mit lager kan ligge mange-mange dage/uger uden at blive rørt - men jeg kender det godt :

Hvis man har salt, har man lyst til sødt…

:fløjte:

Pandekager er bare mums - og så med is i ??

YUMMI !!!

:savle:

Jeg kan bare slet ikke spise noget på denne tid af døgnet - jeg spiser aftensmad klokken 17.30-18.00 - og så er der ikke plads til mere den dag.

:rock:

Jeg kan IKKE sove, hvis maven er fuld af mad…

:)[/quote]

Jeg sover allerbedst, hvis jeg får noget inden jeg går i seng :sove:
Jeg har også altid været rigtig glad for natmad :tihi:

[quote=Blabl;399564]Jeg sover allerbedst, hvis jeg får noget inden jeg går i seng :sove:
Jeg har også altid været rigtig glad for natmad :tihi:[/quote]

:høhø::høhø:

Jamen, sådan har vi det bare forskelligt - og hvor er vi da heldige at vi kan gøre dét vi allerbedst kan lidt at gøre, ikk’ ???

:ok:

Syntes godt nok altid, du så lidt bleg ud … -what

Hold da magle, Chunky lever bestemt op til sit navn :tihi:

Åhh, nej!!! Min kæreste er lige kommet hjem efter fødselsdagsgave shopping til mig. Og jeg er så nysgerrig.

Jeg har ferie hver dag - året rundt…

:yatta::yatta::yatta::yatta::yatta::yatta:[/quote]

Det kunne jeg også have - men har valgt at arbejde et par dage om ugen. Men holder ferie den sidste uge i juli, og de to sidste uger i august.

Hvor skønt :ok:
Hvilken dyrlæge er du skiftet over til? Den i Norgesgade?

Hvordan kan man overhovedet leve lykkeligt, UDEN at være på FaceBook ???
[/quote]

Det kan man da heller ikke :tihi:

Puha så måtte jeg lige slå en mus ihjel. Hvorfor kan Njnord ikke bare slå dem ihjel når han fanger dem. Han lå bare og kiggede på den stakkels mus og den lå og pev imens den lavede små ryk med hovedet, træk vejret meget hurtigt og blødte ved begge forben. Jeg ved godt det “bare” var en mus men hold op hvor jeg var dybt berørt af det både før og efter. Jeg måtte ud i skraldespanden 1 gange for at sikre mig at den nu var død. Vær eneste lille lyd jeg høre nu tror jeg er mussen. Det var jo helt klart bedre at slå den ihjel end lade den lide men Æv æv æv.

Chunky har fart på, han vejer 40 gram mere end sine søskende :tihi: :love:

[quote=Vivi_Fletcher;400342]Hvor skønt :ok:
Hvilken dyrlæge er du skiftet over til? Den i Norgesgade?[/quote]

Ja :smiley: Mette har bare et SUPER tag på katte IMO og så føler jeg (endelig) at der bliver taget rigtig hånd om Flykra og føler mig ikke dum når jeg spørger og spørger…og spørger :ups: :stuck_out_tongue: Artos er IKKE glad for dyrlæger, men alligevel lykkedes det for hende at lave et sundhedstjek og vaccinere ham uden alt for meget besvær og ekstra stress :thumbup: