Det var dejligt
Min nabo har også lige været der. Hun brugte tidligere Ryesgade - og hun er også meget positiv overfor Norgesgade. Hun kunne se, at hun er meget mere omhyggelig.
Men nu har Ryesgade jo heller aldrig haft det bedste ry
Har lige været ude og løbe en tur … er du da vild, hvor er jeg kommet i dårlig form
Gæster i dag, så skal der grilles
Det bliver regnvejr har de lige sagt i tv.
Vi har heldigvis en stor overdækket terrasse
Lina kan stadig ikke spise tørfoder, hun prøvede lige før, men endte med at spytte den ud igen … ville ønske hun snart kunne spise bare lidt, for lige nu bruger vi ca. 2½ dåse vådfoder om dagen - og det er ikke fordi Lina får ret meget af det, det er de grådige aby’er, der æder 90%! De er så også gået næsten fra tørfoderet, for det er der jo ingen grund til at æde, når der bliver serveret dejligt dåsefoder også.
Nå…
Jeg skulle have besøgt min barndomsveninde i dag, de er flyttet til Norge for en del år siden - men nu er det 7 år siden jeg sidst så dem, da de var her i Danmark - men nu er de på ferie igen. Vi havde så aftalt at jeg skulle besøge dem i dag, de ville hente mig - og så ville min far hente mig når jeg skulle hjem igen, da det ikke lige er til med busser/tog osv. I går vidste de ikke lige hvornår det ville blive i dag, men det ville blive fra morgenen af - nu her kl. 11 modtager jeg en besked hvor der står om ikke vi kan finde en anden dag, nu hvor de ikke er kommet afsted endnu?! Og jeg arbejder resten af ugen… så nej, jeg kan ikke komme derud - og vi får ikke en hel dag sammen. Så eneste mulighed er nu at de kommer forbi en aften, et par timer - og thats it. Og tvivler på at det kommer til at ske…
- Nicole - FÆRDIG med at have veninder i udlandet…
Har to stk. (som begge har boet her i DK da jeg lærte dem at kende) - og indtil videre har det nærmest kun givet problemer…
Nå, men så kan vi da få vasket vinduer i dag :klapper:
Trøst dig med, at kattene har godt af vådfoder - og specielt når det er så varmt
Jeg bruger 2 dåser vådfoder hver dag - køb det på zooplus, så er det ikke helt så dyrt.
[quote=Vivi_Fletcher;400636]Trøst dig med, at kattene har godt af vådfoder - og specielt når det er så varmt
Jeg bruger 2 dåser vådfoder hver dag - køb det på zooplus, så er det ikke helt så dyrt.[/quote]
Det er købt på zooplus Men jeg har en masse dåser Feline Porto kylling, som Lina heller ikke kan æde lige nu, når hun ikke kan tygge ordentligt … så jeg skal snart have bestilt noget mere!
Nu vil jeg cykle en tur ind til byen og kigge på køkkenskabe.
Håber jeg finder nogle, der falder i min smag - både hvad gælder udseende og pris
[quote=Eva;401189]Nu vil jeg cykle en tur ind til byen og kigge på køkkenskabe.
Håber jeg finder nogle, der falder i min smag - både hvad gælder udseende og pris [/quote]
Held og lykke med det
Tilbage på job …
Og så ligger der lige et par kæmpe sager, man kan hygge sig lidt med gaaab
Kræsne kat altså!
Stod lige og var ved at lave middagsmad til mig selv - så kom Charlie ud og miavede helt vildt - lige indtil jeg åbnede for skabet med hans mad og godbidder! Tog så tallerken frem og hældte til vådfoder på - og tænkte så jeg lige ville lave lidt ekstra lækkert til ham, så han fik lidt makrel, lidt skinke og ost - og det eneste han har taget fra tallerkenen det er vandet fra vådfoderet! :klapper:
Det ER altså det eneste jeg kan få i ham, vand fra vådfoder, hans tørfodder og tørre godbidder. Det må han da bare selv om, han ved ikke hvad han går glip af så…
Men heldigvis er han rigtig god til at drikke vand - så han får i hvert fald det vand han har brug for!
Så har jeg været ved frisøren og fået en tiltrængt klippning. Frisøren kunne se på sin pc at det var et år siden jeg havde været der sidst.
Jeg var meget spændt på hvordan det skulle gå (på grund af min angst) nu hvor jeg var alene. Jeg klarede den meget godt, jeg måtte kun ud og kaste op en gang og en gang da jeg var kommet hjem igen. Puiiiii nu er det overstået for denne gang.
Læser til eksamen på onsdag, men vil hellere holde sommerferie :S
Har ferie nu og så må dagene gerne gå rigtig laaaangsomt. Men på den anden side vil jeg også gerne have et hurtigt svar på Nonis test…
Der er dømt dilemma!
Knus Gitte
Det kan jeg dælme godt forstå -what :trøste:
Mosier ligger og sover så sødt lige nu Det er hans nye yndlingssted at sove.
Slaggy er så fjollet
Lige så snart hun hører at nogen har retning mod toilettet, så kommer hun galoperende for at nå derud inden døren lukker -LOL
Og så bliver der kælet med alt - personen, gulvet, toilettet, bruseforhænget, toiletspanden osv. Slaggy er normalt ikke særlig kælen, så det er lidt specielt
Glæder mig meget til den 15. hvor jeg skal til røntgenundersøgelse, for at se om der er noget galt med ryggen og nakken.
Jeg kan ikke forstå at jeg bliver ved med at have ondt, så nu kommer der forhåbentligt et svar at en eller anden art.
[quote=Annette O;401745]Glæder mig meget til den 15. hvor jeg skal til røntgenundersøgelse, for at se om der er noget galt med ryggen og nakken.
Jeg kan ikke forstå at jeg bliver ved med at have ondt, så nu kommer der forhåbentligt et svar at en eller anden art. [/quote]
Ja, et hvilket som helst svar er bedre end ingenting, men jeg håber for dig, at det er noget, der kan gøres noget ved Ryg og nakke påvirker bare så mange andre ting