Om alt og intet - juli 2010

Jeg er så spændt på, hvordan det vil gå med Fannys første kuld. Hankatteejeren siger, hun er sød og bortset fra, at de ikke har parret endnu, går det hele efter bogen :thumbup::thumbup:

Det er underligt, hun ikke er her…

Held og lykke med Fanny´s parring,spændende med flere i familien:tihi:

Her venter vi også familieforøgelse,gudskelov kun i form af to Build-a-bear bamser.
Tøserne har lokket mig til at køre for dem,de skal nok selv betale:thumbup:
Tænk at det er så stort et hit ligegyldigt om man er 16 eller 5:?
Bare jeg nu ikke selv bliver fristet:uha:

Tine

[quote=skoglund;401821]Bare jeg nu ikke selv bliver fristet:uha:
[/quote]

Så skal jeg da ikke glemme at grine i hvert fald :høhø::høhø:

Mangler min træningspartner. :frowning:

Efter 8 timer på arbejde synes jeg bare ikke jeg har lysten. Og slet ikke nu hvor jeg cykler 26 km om dagen… :S

Ferie… Hvad er det? Har arbejdet idag, igår, og skal hverdag til og med søndag… For dælan da… Gidder godt nok ikke! Men så kan jeg da komme til Herfølge til november :smiley:

Årh vi havde en sur kunde på arbejde i dag! :tihi: Jeg arbejder i xl-byg.

Han kom op og ville betale sin regning - og får så af vide at den ting som er bestilt hjem til ham, vil han gerne afbestille. Vi kan bare kreditere den, for han vil IKKE have den… nå, men det finder vi da også ud af. Men SÅ bryder helved løs… fordi den bestilte ting ikke er dukket op endnu, og så fortalte han at han havde spurgt en medarbejder om hvornår den kom - og han synes bare det var dårlig behandling og han havde kun fået flabet svar! Så kunne vi fandme behandle ham ordentlig - og nu ville han sgu have slettet den konto!!

Wooow… slap af… stod jeg sådan mest og tænkte… :uha:

Jeg spurgte så hvilket flabet svar han da havde fået, hvortil han svare “Ja, de har sagt den er i restordre” Der var det ligefør jeg ikke kunne holde masken mere… :klapper: Hvordan kan han synes “Den er i restordre” er et flabet svar?! Vi kan på ingen måde påvirke at en varer vi bestiller udefra er i restordre.

Nå ja, men han fik slettet sin konto - og så håber jeg da at dét i det mindste kunne gøre hans dag lidt bedre! :thumbup:

[quote=Troldegaarden;401419]Så har jeg været ved frisøren og fået en tiltrængt klippning. Frisøren kunne se på sin pc at det var et år siden jeg havde været der sidst.
Jeg var meget spændt på hvordan det skulle gå (på grund af min angst) nu hvor jeg var alene. Jeg klarede den meget godt, jeg måtte kun ud og kaste op en gang og en gang da jeg var kommet hjem igen. Puiiiii nu er det overstået for denne gang.[/quote]

Hvor er det godt du kom afsted!
Jeg synes du er supersej og supergod :yatta::yatta:

Du sejrede over dig selv, så næste gang er jeg sikker på at det går endnu bedre :slight_smile:

Uhh, har lige set case 39… Gisp den er uhyggelig! Skal en triller ikke være skummel, uden alt det der gyser pjat? Uhhh!

[quote=PiaR;402242]Hvor er det godt du kom afsted!
Jeg synes du er supersej og supergod :yatta::yatta:

Du sejrede over dig selv, så næste gang er jeg sikker på at det går endnu bedre :)[/quote]

Århh mange gange tak Pia - det var sødt af dig. Jeg må nok indrømme at det først var om aftnen jeg kunne tænke på det var en sejer så flad var jeg da jeg kom hjem. Jeg var også fuldstændig flad igår - men heller flad og har fuldført end give op på forhånd.

Det har du nemlig meget ret i, og med den indgang til sagerne er du jo nærmest allerede i mål :thumbup:

12 :wehu::yatta:

Anna Cramer, dyrlægen, har lige været her og vaccinere kattene. Og give dem et sundhedstjek selvfølgelig.

Sikke en fornøjelse!

Hvor er det skønt, ikke at skulle bøvle med bus og tog. Tilmed er hun meget billigere. 700 kr for 2 vacc. inkl sundhedstjek og kørsel. :smiley:

Slaggy var Så fin og sund :yatta:

Mosier har lidt tandkødsbetændelse, men var ellers sund og fin :slight_smile:

Ih, hvor er det skønt :slight_smile:

Stort stort tillykke.

Idag har jeg Galliano med på arbejde, for ellers skulle han have været alene hjemme :slight_smile:

Hvor har du gjort af Sander? :slight_smile:

Han er til tandlægen, så alternativet var, at Galliano skulle være alene hjemme og i betragtning af, at der ikke er så mange mennesker på kontoret, kunne han godt få lov at komme med.

Jeg skulle så hilse og sige, at Fanny godt kunne have advaret mod de farlige maskiner, der er herinde, så han har ligget i sin Sturdi det meste af dagen sammen med sit puttedyr (en baldrianrotte) :slight_smile:

Tillykke :yatta:

Nu har vi hentet Sander hos onkel Jens og han er friskere end sidst, han var i narkose, for han stavrede ud af transporttasken med det samme og kom galopperende, da han kunne høre tørfoderet :thumbup:

“Dommen” lød på nul huller men en smule paradentose ved to tænder - dog ikke mere end at det rigtige foder burde kunne klare det, nu der ikke var nogen tandsten i vejen :slight_smile:

Hvorfor holder mine kunder ikke sommerferie … har alt for meget at lave på jobbet … men nogen siger man skal være glad for at ha’ et arbejde …

Michael er til stor skovbrand ved Frederiksværk, og jeg keeeder mig!

Glor fodbold og gruer for at Tyskland vinder.
Er møgsulten, men gider ikke lave mad - vi har købt ind til noget wok, men gider ikke grille alene i dag.