Omkring køb, salg og omplacering

Her supportes mislingerne også…og jeg ligeså…for jeg krakèlerer hvis jeg skal tage afsked i min bagdør.
Mine mus kommer hjemmefra i deres egen lugt iform af en nullerputseng -thumbs …så de har både mig og lugten af “læne” sig op af.
Hvad andre gør må de om…men her afleveres de for alle parters skyld.
Jeg HAR været nødt til at modgå min regl…jeg gik med lungedræn og var rent ud sag hamrersyg, men så snart jeg kunne, kørtes der ud igen med mislinger…mig liggende på bagsædet og ældste sønnemand bag rattet.
Jeg kan bare SÅ godt lige at læne mig tilbage og lukke øjnene og så få billeder frem af hvor Anelka og Kali Ma linka bor, hvor Oline og Nanoq bor, hvor Naya Nuki og Riahnna bor, hvor Mantoya hærger, hvor Honda, Gatito og Binalto bor og hvor de fleste andre bor.
De hjem jeg ikke har billeder af er ganske få…men til gengæld har kontakten så været herrerlang OG billederne har ikke fået min klokke (grønne mand frem) …jeg må også tilstå jeg spørger andre…udelukkende fordi jeg vil sikre mig mine små mus får det optimale hjem. Hvad andre syntes om det…tjaaa, jeg er sådant set ligeglad. Mine killinger kommer i første række…ALTID og kan man som køber ikke leve med det…så kan man bare gå. Jeg skylder ingen noget…og af samme grund vil der aldrig blive taget så meget som 1 kr i depositum, for misling er MIN liiige til vi sidder på købers spisestuestol.
Ja, Denise…Annette og Palle vidste noget nær alt om Jer…hvad er det nu du bruger i skostørrrelse…37 eller er det 38? -fin
Qunigo ved alle jo snart hvordan bor…sammen med et egern, sammen med to søstre og to somalier og en mand der henter skarnsknægten ned fra træerne så snart han vil lege kat og egernjæger. -høhø