Online fødsel - Fiona - Første kuld til DK ChiCha

Den er pt til doktor, der er en eller anden der glemte at opdatere så der kom lige lidt malware…
Den der en eller anden (læs mig selv sagde hunden) får det fikset i den kommende uge. Der skal lige mindst en spand klorin efter den… Suk!

1 Synes om

Øv hvor træls, skal du så ikke snart have et banner på :wink::grin:

Det var da jeg skulle have det på her forleden dag, jeg pludselig opdagede at krybdyr havde været på besøg… Så jow det ville jeg jo gerne have haft! :slight_smile:

1 Synes om

Sikke en fin bold hun har der på maven. Der kan nå at ske lidt endnu mht. størrelse inden hun har termin.

Er hun blevet scannet så du har en ide om hvor mange der er?

Det koster 1400 kr at blive scannet, så nysgerrig er jeg så ikke.

Men jeg har en aftale med hende at der er 5 - jeg tager det for givet hun holder ord :joy:

3 Synes om

Det er jo forsk. hvordan vi har det med det… nysgerrigheden du ved, så det kunne jo være :wink:

tro mig jeg er ved at gå til af nysgerrighed; jeg er blot mere nærrig end nysgerrig :joy::joy:

2 Synes om

+4 :slem:

2 Synes om

Er det nu jeg skal fotælle om dengang jeg så et kuld udstillet ??

Der var 13 !! killinger

3 Synes om

:scream::scream::scream::scream:

2 Synes om

@Dorte_Birkedal @Katho eftersidning til jer begge!!! :triumph::joy:

3 Synes om

Dét kunne være sjovt!

Birgit begyndte at snakke grimt til mig, da jeg sagde 11, så jeg tør ikke foreslå mere end 9 :surrender:

Jeg håber på, at der kun kommer de 5, der er bestilt. :kryds:

9 eller 13 er jo alt for mange til at katten kan klare at tage sig af dem og så bliver nogle af dem måske nogle skravl.:frowning_face:

1 Synes om

@Lykke også eftersidning til dig.
@Eva - dygtig!! :joy:

Farmis har så lavet et kuld på 10 og de overlevede alle og mormis passede dem selv.
Husk på det er maine coons de er lidt større end de fleste katte.

Dog er Fiona en normal til lille coon, så et normalt kuld med 4-6 killinger er meget højt på ønskelisten.

Kommer der et kæmpekuld så tager vi den med - der er både hus- og hjerterum nok :grin:

Jamen der er jo dem der er :slight_smile: Det ændres ikke af at du ved det på forhånd - det varer ikke længe inden du alligevel ved det :slight_smile:

2 Synes om

Enig - jeg er nok bare lidt for pragmatisk bonderøv til jeg vil vide det. Og ja så er det også et spørgsmål om at de penge vil jeg hellere bruge på mad til dem etc.

Jeg kan se et argument for at gøre det - har man en bevist problemføder ville det måske være rart at vide det.

Og det æltes og spindes til den store guldmedalje :heart_eyes::heart_eyes:

6 Synes om

ca 1,5 uge endnu

11 Synes om

Vægtøgningen er nu på 1,8 kg :open_mouth:
Så godt der er mange der samler meget vand under drægtighed… :wink:

Dag 63 er på lørdag d. 14 - så får vi se hvornår Dronningen bestemmer sig til at levere :grin:

14 Synes om

Jeg tror, at hun leverer killingerne nøjagtig på deres fødselsdag :grin:

1 Synes om