Online fødsel

Lille mig P

Kan se at du gerne vil tale med Heidi om dette emne, og du kun har været i dette emne :smiley:

Men kan du ikke lige hjælpe alle, ved at gå ind og lave en præsentation af dig selv, så dine venner herinde kan se hvem du er, dette kan forhindre mange misforståelser -thumbs
viewforum.php?f=67

Venligst Admin :slight_smile:

Det kan jeg da til dels give ham ret i, er det en svag kat født med dårlig imunforsvar, så nej. Katten skal kunne klare en fødsel og give mælk osv. Men vi skal også huske, hvad er genetisk og hvad er påført katten i den ungdom.
Jeg syntes det er fint du vil debattere dette emne, men enten kan du oprette en anden tråd. Men så spørger jeg, er du muligt at vi kan atge den privat, for selv om jeg ikke kender dig, ja så virker det til du u-navngivne person, at du langer en smule ud efter mig personligt, det kunne jeg da godt tænke mig at vide grunden til.

MVH
Heidi

Så har du sørme glemt at fjerne det under dine planer… har kopieret det her og lige kikket på din hjemmeside igen… og der står højt og tydeligt at red riding hood’s atnene og lua venter killinger omkring d.1 august…
Så jeg har altså læst rigtigt.
Fulgte jo sagen dengang, og ved at Athene var den som kom fra dem, og som du har opdrættet.

Inden sindene kommer for meget i kog, så stik lige fingeren i jorden, og tænk på at vi alle er forskellige, og vi alle har hver vores måde at udtrykke os på.

En god regel herinde - hvis du har et problem med en enkeltperson, så skriv en pb og få det ud af verden, hvis du har et problem med en gruppe, så tag det i off topic… og hvis du har et problem med reglerne - så tag det med os admins.

Så derfor – husk ikke at drage forhastede konklusioner. Vær åben og hold den varme, humoristiske og gode tone.

Mange Hilsner
Admingruppen

Kære Heidi

Hjertelig tillykke med de mange killinger, håber de alle har det godt. Glæder mig til at følge dem.

Knus :slight_smile:

Tillykke med alle killingerne… -forelsket Godt det gik fint nok med kejsersnittet… :smiley: Glæder mig til at se dem… :stuck_out_tongue: