Online fødsel

Francesca har valgt at føde hendes første kuld på hends egen fødselsdag pt er der kommet 2

1. kl 15:56 vægt 93 g n(s) 09 2x
  2. kl 16:05 vægt 85g ns 09 2x

Spændende! Tillykke med de to første :flag:

Tak Eva :slight_smile:
Nr 3 kom kl 16:43 vægt 95 g
nr 4 og sidste her 17:22

Nej, hvor spændende! Stort tillykke med de små :smiley: :hjerte:

Tillykke med firlingerne :denmark:

Stort tillykke med de små. :heart:

Tillykke med dem :slight_smile:

Tillykke med dem :paw_prints:

Tillykke med firekløveret :slight_smile: God gave at give sig selv på sin fødselsdag :wink: :flag:

Tusind tak alle sammen :green_heart:

1 pige på 93g KBL ns 09 22

2 Pige på 85g KBS ns 09 23/24

1. Dreng på 95g KBL ns 09 23/24

4 Pige på 103g KBL ns 09 22

Hun var noget rundt på gulvet, da den første kom, men tænker det var fordi nr 2 allerede var på vej,
Nu ligger hun i kassen og slapper af med de små, så de kan få ro til at knappe sig på

Tillykke med de fire :hjerte:

Hjertelig tillykke med firlingerne, og stort tillykke til mormis med sin egen Fødselsdag

Stort tillykke :flag: med kuldet. :smiley:

mange tak, de har knappet på, må indrømme jeg er imponeret over Francesca, hun bliver faktisk 3 i dag. har lige været oppe og kigge og tog mobilen med i tilfælde af jeg kunne snyde mig til et billede, ved de første to dækkede hun killingerne, men så lagde hun sig på siden og lod mig tage et

Dygtige Francesca :heart::heart::heart::heart:

:flag: Tillykke med 3 års fødselsdagen :tillykke: og med de 4 små :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Tillykke med de små Jeannette :slight_smile:

Stort tillykke med de de nye små :tillykke:

Mange tak :jubiii: hun har nu fået lidt ekstra godt at spise og nu hygger med killingerne.

Farmand derimod måtte aflever kronjuvelerne tidligere i dag, sammen med Bøllen :rolleyes: tror drengene er lidt trætte af mig lige pt

og jeg er lidt kvæstet, så tror jeg daffer under dynen og ser en film

Stort tillykke med firlingerne :flag: