Online fødsel

De mener vist de alle skal leve op til samme navn :joy:

13 Synes om

13 Synes om

Det må vist være hende tortien, der skal hedde Tykke Bertha! :uha:

1 Synes om

Hun er også den største vejede i går aftes 173 g kun 5 dage gammel

KBL ds 09 23 156g
KBL f 02/03 173g
KBL n 09 23 167 g
KBL f 03 (23) 169g
KBL f 09 23 161g

1 Synes om

Åååh, jeg vil også ha’ killinger!!! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

3 Synes om

Hold da op, hvor er de søde! :heart:

1 Synes om

Jeg har ikke haft dem på vægten siden fredag aften, men de trives vist ganske udemærket

13 Synes om

Sikke en dejlig bunke :hjerte:

2 Synes om

Takker, ja de er nogle små skønne fedlinger. I fredag da de var en uge vejede de

185g.
201g
193g
199g
191g

3 Synes om

Nej, hvor er de skønne. En skam jeg ikke kan have en tortie eller to mere i huset :wink:

1 Synes om

Takker :hjerte: Tortie tøser er skønne, og endnu mere når de er blå tortie :hjerte::hjerte:

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at kunne lave sådan en en dag.
De fik sådan en ind dengang jeg hjalp til ude på Fuglebjerg Internat, hun var så pæn og hun var en skøn skøn kat, sålænge hun var sig selv. Hun kunne ikke udstå andre katte. Rigtig ærgeligt, for så havde jeg hapset hende på stedet :slight_smile: Men, havde jo et par stykker herhjemme så det gik ikke :slight_smile:

Det er vist på tide med nye billeder, de er nu 18 dage

19 Synes om

De er da meget søde

1 Synes om

:heart_eyes:

8 Synes om

Stakkels Luska, killingerne er begyndt at forlade hulen, så vi har sat kravlegården op omkring dem, men det er hun ikke helt tilfreds med, så nu flytter hun dem

8 Synes om

De er nu 3 uger og 2 dage, de er blevet præsenteret for “fast” føde 4 af dem har spist lidt


Pige KBL ds 09 23 Hun har noget ved det ene øje, hvad det er ved jeg ikke, det ser ikke ud til at genere hende og da der er hverken betændelse eller skidt. vil jeg ikke stresse mormis med et dyrlægebesøg endnu

Pige KBL f 03

Dreng KBL n 09 23

Pige KBL fs 09 (2x) hun har en mega elendig profil

Pige KBL fs 03 (2x)

11 Synes om

Hvor er de skønne! :smelter:

1 Synes om

Skønne og kønne. :slight_smile: Det ligner et cherry eye, som hun har. :

1 Synes om

Hold kæft, hvor må jeg være ensporet lige nu… Min første tanke var, at de godt nok er gode til at løfte hovedet :joy:

De er bare SÅ fine :heart_eyes:

3 Synes om