Online fødsle

ih tillykke med de 3 - glæder mig til billeder af dem alle når der er faldet ro på den lille familie.

MVH
Gitte

Mange gange tillykke med de små missebebser :slight_smile:

Tillykke med de tre små. Er der sket mere siden? :slight_smile:

nej og det er også slut nu det blev ved de 3 små ny mislinger

De ser fine ud jeres 3 babyer og Djintan virker til at være en super mor :smiley:

Og jeg ved bare heldigvis hvilke farver der er :tihi:

Line: Er de alle langhårede eller hvordan er det? Ved du det allerede nu?

Sikke spændende. Mit hjerte slog 2 ekstra slag, da jeg forestillede mig en sort langhåret ori - WOW! Glæder mig til at se dem.

KNUS og tillykke!

[quote=Anne K;328745]De ser fine ud jeres 3 babyer og Djintan virker til at være en super mor :smiley:

Og jeg ved bare heldigvis hvilke farver der er :tihi:[/quote]

Hvor er billederne siden Anne ved hvordan de ser ud? :?

anne har været på besøg og de er skam langhåret (det kan ikke ses endnu, men de kan genetisk ikke være andet) billederne kommer om 5 minutter… de er bare ikke så gode

tillykke med en veloverstået fødsel, glæder mig til billeder

Nej hvor spændende!

Er det Dks første Ebony OLH?

det er ikke den første (der har faktisk været en del), men det er ved at være et stykke tid siden de sidst har været der… min mentor der har opdrættet i mange år har ikke set en cinnamon markral tabby før, men sådan en har jeg fået… men her er lidt billeder

Den første er en sort spottet pige (måske en beholder, men det kommer an på hvordan hun udvikler sig og om hun er bære af cinnamon)
hun er ikke mere en 10 minutter gammel da billederne blev taget, så hun er pænere nu

Den næste er min sorte dreng

Han kan godt blive meget pæn,så jeg glæder mig til at følge ham

Den sidste en cinnamon markral dreng (håber på at han skifter køn)

troede ikke Djintan kunne lave cinnamon, men der var en kat i 5 generation, som var cinnamon… så overrasket det blev jeg

[quote=lenschow;328759]Nej hvor spændende!

Er det Dks første Ebony OLH?[/quote]

Det tror jeg næppe. De har jo været i landet i mange år. Mener helt bestemt Ole Amstrup har haft en

Eh Line… Tror du skal gøre et eller andet for der er kun billeder af plet og sorte… 3 x af dem endda :tihi:

ja… er i gang med at rette… det går bare ikke så godt hehe

så fik jeg orden på billederne… men der ligger flere i mit album

Har Ingun ikke også en… der er ihvertfald en ballineser opdrætter der har/haft en engang. Men den er ikke fertil

hvor ser de fine ud…

Den sorte skønhed der…:hjerte::besvimer::inlove::savle::wehuu::hjerte:
Bedårende alle 3 :wehuu:men der er altså ikke noget som en sort misling, der kan få mit :hjerte: til at takke over i løb…:hjerte::pote::hjerte::pote::hjerte::pote::hjerte::pote:

Tillykke med de 3 meget bedårende killinger. Hvor bliver det spændende at følge deres udvikling :wehuu:

Hjertelig tillykke med Hippierne :slight_smile:

Og tillykke med din Cinna - læææææææææækker farve (bare synd han er en hippie :wink: ) - han ser lovende ud :ok:

Held og Lykke med dem! :slight_smile:

/Mette