Ønsker du billeder af din kat?

Ønsker du billeder af din kat? Så kan jeg måske hjælpe. :slight_smile:

Jeg har flash sæt og baggrunde, og kører ud til dig og tager billeder, så katten er på hjemmebane og ikke i nye og måske skræmmende omgivelser.

Når jeg kommer bærer jeg selvfølgelig alt udstyr ind. Og så får katten/e lov til at gå og snuse til udstyr og mig. Når der ser ud til at være ro på stiller jeg langsomt op. Og så er det ellers bare i gang med at tage billeder. :slight_smile:

Der er jo aldrig nogen garanti for at katten/e er med på idéen, men er de så er det bare dejligt. Gider de og du tage flere hundrede billeder så er det hvad vi gør. - Du får alle billeder med det samme, jeg tager stik med til mit kamera og overfører til din PC når vi er færdige!

Pris: 400 ,- oveni kommer 2,5 ,- pr. km.

Her er lidt af de billeder jeg har taget ind til videre, se mere på: Kimilla Foto.

Jeg har lidt forskellige “rekvisitter” som også kan medbringes - Jeg har ikke fået taget et samlet billede af det hele, men ser du noget du noget spændende på mine billeder, så sig til, så kan jeg tage det med. :slight_smile: Har du selv noget er det også bare fint! :ok:

NB; En noget vigtig detalje! - Det fylder jo lidt, så det bedste er hvis du har plads til at rydde et område på 2x2 meter. Mine baggrunde er 2 meter, og så kræver det 1½-2 med gulvplads og lys.
Vil du have dem taget på et bord, med anden farve som underlag er det også muligt, eller er bordet 2 meter på den ene led, så er der intet problem i at få samme farve som underlag. :slight_smile:

hvorfor bor du så langt væk :slight_smile:

Hvor er de gode, især det sidste…

Ja, jeg må nok indrømme jeg sidder det forkerte sted. Det er tit for langt væk. Øv øv!

Tusinde tak Hanne. :slight_smile:

Enig gad altså godt have en så god fotograf som nabo :smiley: & så burde det altså forbydes at friste fattige folk :smiley: Nå men billeder taget af Kamilla er stadig på min ønskeliste :hjerte:

Jeg vil da se om jeg kan spare sammen til en omgang billeder…
smiler… er det pr kat… eller er det time betaling.

400,- for billeder af alle husets katte?

Det var dælme billigt, vi skal helt klart have besøg af dig og dit udstyr når alle bamserne er i pels igen :slight_smile:

Helt klart - men du bor for langt væk :frowning:

Tusinde tak for roserne. :slight_smile: Det får smilet frem med sådan en besked. S

[QUOTE=Hanne P;769135]Jeg vil da se om jeg kan spare sammen til en omgang billeder…
smiler… er det pr kat… eller er det time betaling.[/QUOTE]
Du skriver bare hvis du en dag er interesseret. :slight_smile:
Jeg ønsker at “komme” i gang, og “sælger” mig billigt, så det er for den tid jeg bruger, om det er 1 time eller 3 er prisen den samme, og om det er 1 eller 5 katte der tages af i alt. :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;769137]400,- for billeder af alle husets katte?

Det var dælme billigt, vi skal helt klart have besøg af dig og dit udstyr når alle bamserne er i pels igen :)[/QUOTE]
Ja, det er det. - Som jeg skrev til Hanne, så ønsker jeg at “komme ud og i gang” og “sælger mig billigt”. :slight_smile:
Du skriver bare hvis du vil finde en dag. :smiley:

Øv endnu en gang! :frowning:

du er i hvert fald god med dit kamera! Me like!

Jeg takker mange gange. :slight_smile:

Hmm hvad mon der skal til for at lokke dig til Jylland :wink: kilometerbetalingen bli’r jo nok lige i overkanten… Desværre…

Ja, det bliver en rigtig dyr omgang at komme til Jylland. :frowning: Øv bøv. Og desværre har jeg ikke lige familie som jeg kunne besøge i samme omgang. Øv! Det havde ellers være smart!

Vi må da snart være nok til at kunne lokke dig til Jylland :gruble:

http://www.mols-linien.dk/index.dsp?page=2806 ved ikke lige hvad kampange billet er, men det er da meget billigt.

[QUOTE=Mette S;769159]Vi må da snart være nok til at kunne lokke dig til Jylland :gruble:

http://www.mols-linien.dk/index.dsp?page=2806 ved ikke lige hvad kampange billet er, men det er da meget billigt.[/QUOTE]

Prøvede for sjov at lave en booking Lørdag, og det bliver hurtig dyrt. :frowning: Der har man 5 timer fra man tager fra Sjælland til man skal hjem med færgen igen.
Tager jeg fx. en lørdag D 10 Marts, er der godt nok billetter til 220 pr. vej, men igen afgang fx kl 10 Sjælland og 15 Jylland. - Så det bliver presset, afhængig af afstanden fra færge og hvor jeg skal hen.
Men måske det bare er mig, som synes det vil blive stressende… :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;769166]Prøvede for sjov at lave en booking Lørdag, og det bliver hurtig dyrt. :frowning: Der har man 5 timer fra man tager fra Sjælland til man skal hjem med færgen igen.
Tager jeg fx. en lørdag D 10 Marts, er der godt nok billetter til 220 pr. vej, men igen afgang fx kl 10 Sjælland og 15 Jylland. - Så det bliver presset, afhængig af afstanden fra færge og hvor jeg skal hen.
Men måske det bare er mig, som synes det vil blive stressende… :)[/QUOTE]

Jeg synes selv du skal vurdere hvordan det skal være - men ellers må de der vil have taget billeder jo lave en aftale et sted - hvor alle så tropper op med misserne…

Er der slet ingen som tager (gode)billeder i Jylland??

[QUOTE=DK Thomani;769137]400,- for billeder af alle husets katte?

Det var dælme billigt, vi skal helt klart have besøg af dig og dit udstyr når alle bamserne er i pels igen :)[/QUOTE]
Annie du tager da selv super gode billeder :wink:

Hvis vi nu var flere der ville have du kom til eksempelvis Århus og fotograferede… Så kunne det jo være at vi kunne gå sammen om pengene for transport - og så kunne en af os måske have dig sovende??

Ville det ikke være en mulighed - jyder??

[QUOTE=Margrethe;769169]Jeg synes selv du skal vurdere hvordan det skal være - men ellers må de der vil have taget billeder jo lave en aftale et sted - hvor alle så tropper op med misserne…

Er der slet ingen som tager (gode)billeder i Jylland??[/QUOTE]

Orv, hammer god idé. Tak for den idé. Har slet ikke tænkt på muligheden for at finde et lokale, og jeg så mødte de interesseret på halvvejen. Smart. :slight_smile:

Hvad med Felicious Studios, er hun ikke at finde i Jylland? :slight_smile:

[QUOTE=Nethe;769207]Hvis vi nu var flere der ville have du kom til eksempelvis Århus og fotograferede… Så kunne det jo være at vi kunne gå sammen om pengene for transport - og så kunne en af os måske have dig sovende??

Ville det ikke være en mulighed - jyder??[/QUOTE]

Det kunne også være en mulighed jo. - hvis jeg overnatter et sted, så giver det bedre tid. :slight_smile: