Ønsker i jer noget i ikke må få?

Årh jeg ønsker mig et hus … Men min kæreste mener ikke han har overskud til at skulle ud og købe noget, og forholde sig til alt det… :frowning: Vi er heller ikke så heldigt økonomisk stillet - vi har en gæld, og jeg har kun job det næste år og er jo ikke sikret noget bagefter. Han skal i lære til januar, og tjener jo derfor heller ikke VILDT meget…

Jeg ønsker mig en landejendom med plads til en masse heste og et STOOORT stuehus til - gerne 2-300 m2.
For hvis vi finder en landejendom, så må jeg også få et par orientalere / siamesere mere :wehuu:

Jeg ønsker mig et guldfasan par ! Men min mand mener vi har dyr nok…
Men det er min store drøm og har været det siden det gik op for mig at der var noget der hed sådant… Særligt hannen er så flot og ligner en million…
Kunne lige se ham og hans frue i min have sikke et syn. :wehuu:
Desværre bliver det nok ved drømmen da der jo skal laves indhegning og jeg er ikke en ørn med hammer og søm.

[quote=Skattekat;276426]Du plejer da ellers at ku’ lokke din far til hvad som helst …

Der er ikke noget jeg ikke få, men masser jeg ikke kan:ked:[/quote]

Jeg havde faktisk også næsten fået hans ord for at vi skulle have en hund den dag i ikke boede sammen mere, men du kender jo min far og hans løfter :lynogtorden:

[quote=Sheer;276399]Næ.

Alle mine katte ønsker det samme som mig (eller er det omvendt). :-)[/quote]

Enig bortset fra den Alaskan Malemutte som jeg drømmer om. Jeg har ikke helt vendt det til bunds med dem endnu.

Jeg vil også gerne tage imod en ulveunge fra Skandinavisk Dyrepark, men kattene er ikke helt med på idéen… Mon ulven er? :tihi:

Min mand synes ikke at jeg skal ha fler katte mens vi bor her i lejligheden.

Jeg synes ikke at han skal ha flere instrumenter.

Nu hvor jeg tænker over det så er der alså ikke helt rimlig for jeg har en kat og han har tre instrumenter. Ud over det så kalder han min kat for fars mis så mon ikke jeg kan købe tre katte inden vi står lige :slight_smile:

Åh Jo mit ønske som måske engang med tiden kunne blive realistisk er en harlekin eller blå grand danois, mens det ser mere umuligt ud med en stor voliere med egern eller silkeaber

MVH
Gitte

Jeg har heldigvis kun mig selv som stopklods.

Og jeg er så sød, at jeg får alt hvad jeg vil have (eller køber det selv) :høhø: