oO ( April 2012 tanker ) Oo

. o O Værsgo - tænk dine tanker her… :slight_smile:

. o O Og aprils tanker fortsætter her

Skal Kattegale ikke snart ha sommertid :stuck_out_tongue: klokken er jo en time bagefter herinde :høhø:

Det burde regulere sig selv, men jeg var også nødt til at gå ind i Generelle indstillinger og ændre fra “Automatisk indstilling af sommertid” til “Permanent justering af sommertid”. Men det skal nok stilles tilbage til efteråret… :slight_smile:

Mmmm friskbagt brød fra bageren… Kan nu ikke vænne mig til at der er fyldt på alle hylder kl. 8 en søndag morgen… Sådan er det altså ikke i Jylland, der er jo næsten udsolgt på denne tid…

En frisøndag. Jeg vil ikke lave noget som helst - bare slappe helt af.

.oO( husk at det er aprilsnar dag :wink:

(Ju ha Dellemusen og Bubbles kvitterede i morges med en´ gennemført parring, så nu er jeg ikke længere så ked af ikke og være på show denne weekend. Uh hvor jeg glæder mig allerede)

MVH
Gitte

.oO tuller rundt som en lalleglad tosse :smiley:

oO Gad vide om det bliver i denne måned jeg får et nyt job, håber det så inderligt Oo

.o0(Kunne godt finde på at tage ind og se Titanic i 3D)

.o0(Har verdens dejligste, sødeste og mest forstående veninde, gad vide om hun ved hvor meget pris jeg sætter på hende. :heart: )

. o O (Jeg er helt bestemt ikke færdig med at se verden :høhø: Jeg sidder allerede og kigger på jorden rundt rejser, road trip og andre rejser til når jeg engang bestemmer mig for at jeg er færdig hernede - der er så mange ting og steder jeg gerne vil se :hjerte: (men det kræver vist nogle måneder med et godt arbejde hjemme i danmark igen inden jeg kan tage på alle mine rejser :ups:)

.o0(Skulle man tage ud i Cityvest og se Morten Benjamin live her kl 13? Hmm)

Hvis du gerne vil lave noget imens (frivilligt arbejde) så vil jeg anbefale http://www.projects-abroad.dk/ de har 27 forskellige lande man kan arbejde i, så længe man har lyst og hjælper samtidig befolkningen :smiley:

(Nu ved jeg godt du er guide, men det er faktisk ret billigt det andet)

Vaske gulve, støvsuge vægge, pudse vinduer eller en lang tur i mosen :?

. o O ( Tror jeg vil over og købe flormelis, også i gang med at bage muffins -også ellers bare slappe af resten af dagen )

. o O ( Er spændt på om jeg overholder, det som jeg har lovet mig selv )

Det er virkelig dagen der på, troede jeg ville havde mærket mere til mine ben og især knæ, men det er godt nok lænd og hofter der lider under beton gulvet igår. Og så vil højre arm ikke mere i dag.
Så er det godt at jeg i dag kan smide mig i sofaen sammen med Sejr. Efter vores morgen/formiddags gæster er taget hjem og så bare slappe af
måske med en god film.

. . o O ( UUHHHH ham Toffie er bestemt ikke glad for mig i dag. Han har lige været udsat for tortur :yikes: )

. . o O ( Kom til at klippe hans pels og negle :hmpf: OG hvad valgte han at gøre lige efter hans hurtige bad? Jooh han LØØØØB ud i haven og rullede sig i jorden mens han næsten skreg af grin :skadefryd: HMM Jamen så måtte han lige en tur under bruseren igen, og så er hans udgang begrænset til han er HELT tør. :ihhaltsåå:
ØV han hader mig i dag :brist: )

Fik overstået dagens træning … så skal der bare ud og hentes træpiller.

.oO(:kryds::bebe::kryds::bebe::kryds:)