oO ( April 2012 tanker ) Oo

Burde egentlig flyve på en lyserød sky i dag, men er faktisk ret trist over nogle af de ting som jeg lagde ører til i går :frowning: Hvorfor lærer jeg dog ikke bare at give et modsvar, når en person som jeg holder rigtig meget af bliver rakket ned. Nej jeg stiller mig som sædvanlig bare og smiler og nikker, mens mine tanker så går deres egne vegne.

Rønnebærene er sure sagde ræven:-)

Meget af natten er gået med at acceptere at killingerne ikke mere skulle bo i fødekassen - men under sengen. Jeg vandt ikke den kamp - bøjede mig, rykkede sengen ud så der var plads. Hvad godt der er ved en kurv på gulvet har jeg svært ved at fatte

Nu må det godt blive påske. I går var vi i Hedensted og købe hegn til kattegård (noget ekstra tyk noget som hedder sikringshegn ) stolper og andet der skal til. Manden har sagt de dage han har fri i påsken går der med at lave den gård. De for 155 kvm flisebelagt går, som de kan suse rundt i .

GLÆDER MIG VILDT MEGET…

oO(nyder at nogen (FinnFrode) kan fortælle andre (mig) hvordan man ændre tidsindstillingen på kattegale :))Oo

.oO (Har siden jeg kom hjem fra Fredericia i går 20.30 drukket 3 liter vand…var der nogen der sagde væskeunderskud :uha:)

.oO (Misserne er indtil videre lige så dvaske som mig, så jeg tror jeg vil liste ind under dynen på sofaen igen og zappe lidt rundt på kanalerne til det er tid til Doctor Who…skønt med en dovnesøndag uden dårlig samvittighed :))

Så er der vist lige nogle killinger som trænger til at løbe lidt indebrændt krudt af… pas på der kommer en flyvende aby :lol:

. o O Godt, for jeg var ikke helt sikker på, om det bare var en tilfældighed, at det virkede hos mig… :høhø:

Så er der dømt Bridget Jones Dagbog 2, popcorn og varm kakao med flødeskum.
Tøsehygge mens Lasse er hos en kammerat :slight_smile:

Hold op hvor er jeg lækker sulten i dag. Og jeg har bestemt mig for det kan jeg godt glemme. Så har lavet lavet en kande te. Men den pose chips jeg åbnede i fredags, fordi jeg gav Ophelia en lille en . trækker helt vild.

Så deltog man lige i en hundequiz…
Og vandt :klapper:

Så er misserne færdige med fødselsdags middagen og jeg kan gøre rent der hvor de flyvene rejer landede.

[QUOTE=Ann K;824039]Så deltog man lige i en hundequiz…
Og vandt :klapper:[/QUOTE]

. o O Er det ikke snyd at stille op i en hundequiz, når man er et menneske? :stuck_out_tongue:

Er en fødselsdag gået min prinsessenæse forbi? :?

Tillykke med fødselsdagen på Troldegaarden alligevel. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[QUOTE=FinnFrode;824051]Er en fødselsdag gået min prinsessenæse forbi? :?

Tillykke med fødselsdagen på Troldegaarden alligevel. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOTE][/QUOTE]

Mange gange tak.
Det er den skønne Borg der fylder 6 år idag. Så han og vennerne har fået hans ynlings spise, rejer.

[QUOTE=Troldegaarden;824052]Mange gange tak.
Det er den skønne Borg der fylder 6 år idag. Så han og vennerne har fået hans ynlings spise, rejer.[/QUOTE]

Stort tillykke :flag: til Borg fra mig også. :slight_smile:

.o0(Footloose er altså en fantastisk film :slight_smile: )

Nu parrer Rolex Wulfi, yes! :bebe:

.oO(det SKAL bare flaske sig med det hus :bebe::bebe:)
.oO(hvis det gør, er der dog en have der skal kattesikres, for mine katte skal ikke ud at lege på Slagelse landevejen :blegne:)
.oO(ku’ måske være grundlag for en Kattegale-dag :muhaha:)

.oO Hmmmmmmm… det kunne være en mulighed :kryds: Oo.

. o O ( Dumme blodsukker. :frowning: Ville så gerne sy idag, men jeg gør klogest i bare at sidde på min flade. - Spiser næsten hele tiden, men blodsukkeret vil ikke ligge stabilt i den rigtige ende. Det går ned af hele tiden. :frowning: )