oO ( April 2012 tanker ) Oo

.oO(Vil lige anbefale The Hunger Games… Filmen er SÅ spændende. Hele kroppen dirrede efter filmen, fordi jeg var så spændt hele filmen igennem! Er lige før jeg fristes til at se den 2. gang inden så længe igen ;))

Finn - hvordan kan du have to forskellige signaturer på en gang ? :gruble:

Sikkert fordi det samlet ikke overstiger det tilladte :slight_smile:

Jeg har da kun én, men måske du tænker på Snehvides indlæg… :høhø:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Snehvides “signatur” er bare lidt tekst og et billede, der ligger her. Jeg skal så lige huske, at min egen signatur skal slås fra i de indlæg, hvor jeg bruger det - eller ser det forkert ud…

Så er det første indlæg på bloggen: New Bricks on the Blog

Ja, mit eget signaturbillede bliver også i perioder brugt som reklamespot - som p.t. for Kattens Værn. :slight_smile:

Jeg håber ikke det er skimmel I har fået der i stuen, meeen det ligner meget.

. o O (:wehu: Super god dag… Men nøøj jeg er træt nu. Aftensmaden var godt nok tiltrængt…)

oO(Mummenum en god cappuccino min kaffemaskine kan lave! :yah:)

.o0(Øv hvor jeg fryser, og hvis tv2 vejret ikke var en aprilsnar lover de sne de næste 5 dage :s )

Så er Irlands første TICA-udstilling overstået :smiley: En masse masse katte i en lidt for lille hal og især to dommere, der brugte ca. 50% længere tid på at bedømme kattene end den sidste dommer gjorde.

Så lige om lidt går jeg ned i baren og får noget mad og især noget drikke (med alkohol i, nu jeg ikke har så langt hjem i seng :p) og så er det tidlige dyner i aften.

Men det var hyggeligt og en stor succes og på grund af det Alternative format fik min gode veninde Maura to Grand Champions på én dag, selvom der kun var 3 dommere :slight_smile:

Jeg håber, mine billeder er blevet gode :kryds::kryds:

helt igennem fantastisk weekend!
Har hygget mig SÅ MEGET sammen med Charlotte hele weekenden og katteudstillingen var i top! :smiley: (også selvom vi måtte lede længe efter strøm til støvsugerne lørdag aften, da burene skulle støvsuges :tihi: )

og det bedste af det hele er, at jeg fik muligheden for at få scannet Yashas nyrer af Gustaf - det har jeg rigtig gerne ville rigtig længe, fordi han er så forbandet dygtig, og resultatet i dag er jeg MEGET glad og lettet over :smiley:

Glæder jeg mig til at læse :slight_smile:

.oO(Heldigvis er der “kun” arbejdsdage i denne uge:))

[QUOTE=PiaB;824302]helt igennem fantastisk weekend!
Har hygget mig SÅ MEGET sammen med Charlotte hele weekenden og katteudstillingen var i top! :smiley: (også selvom vi måtte lede længe efter strøm til støvsugerne lørdag aften, da burene skulle støvsuges :tihi: )

og det bedste af det hele er, at jeg fik muligheden for at få scannet Yashas nyrer af Gustaf - det har jeg rigtig gerne ville rigtig længe, fordi han er så forbandet dygtig, og resultatet i dag er jeg MEGET glad og lettet over :D[/QUOTE]

Og hvor tog Yasha det bare pænt og roligt, sådan at ligge på ryggen i en halv krig :tihi:

ja - men nu havde han jo også ekstra meget opmærksomhed omkring sig - og er der noget han kan lide, så er det når han får opmærksomhed :smiley: han endte jo faktisk med at hygge sig helt :slight_smile:

Ja, det gjorde han jo… Jeg var ret imponeret over hvor flot Yasha egentlig tog det, for som du siger, så hyggede han sig jo :slight_smile:
Modsat McCoy, der ikke ville ligge stille i mere end en 5-10 min, og jo ikke lige måtte blive barberet på maven for hans moar :tihi:

måske han bare var så træt, så da der var 3 mennesker om at nusse ham, så kunne han godt regne ud hvad der krævede færrest kræfter og hvad der var rarest :tihi:

McCoy havde jo bare slet ikke tid til det pjat :tihi:

.oO(så blev huset endnu engang fyldt med røg :S)
.oO(det blæste ikke så meget i eftermiddags, så der tændte jeg op i ovnen, men nu blæser det op igen og åbenbart lige ned i skorstenen :argh:)
.oO(mit soveværelse lugter af sod … det bliver da lækkert at lægge sig derind for at sove :S)

[QUOTE=PiaB;824333]måske han bare var så træt, så da der var 3 mennesker om at nusse ham, så kunne han godt regne ud hvad der krævede færrest kræfter og hvad der var rarest :tihi:

McCoy havde jo bare slet ikke tid til det pjat :tihi:[/QUOTE]

Ja, han er jo ikke dum, ham Yasha :høhø:

Nej, det havde han ikke… Havde jeg også godt på fornemmelsen, men vi gjorde da forsøget… Så må vi se om der kan komme et resultat, engang han godt må blive barberet på maven :tihi: