.oO Augusts tanker

omkring 60 :smiley:

Superfin service fra Acer. UPS hentede min computer Fredag eftermiddag og sendte den til Tyskland. Igår eftermiddags kom UPS igen og afleverede den isat ny harddisk :thumbup:

Du godeste … hvis det lykkes mig at komme igennem denne flytning at få smidt Helmut ud - enten i en sort affaldssæk eller i en papkasse - så er det vist mere held end forstand :uha: :dokdok: Han har virkelig snuden med i alt!

Så har jeg smagt en Frapuccine Java chok fra Starbucks…
De bner i Aarhus om en uge, og i dag holdt de træningsdag for de ansatte, så der var gratis drikke til folket. det var helt tilfældigt at jeg så det da jeg gik forbi på Strøget.

Kaffen smagte da fint nok, men ligefrem at give 54 kr for den, er jeg ikke sikker på jeg vil gøre ret mange gange…

[QUOTE=louiseogbuster;1105848]Så har jeg smagt en Frapuccine Java chok fra Starbucks…
De bner i Aarhus om en uge, og i dag holdt de træningsdag for de ansatte, så der var gratis drikke til folket. det var helt tilfældigt at jeg så det da jeg gik forbi på Strøget.

Kaffen smagte da fint nok, men ligefrem at give 54 kr for den, er jeg ikke sikker på jeg vil gøre ret mange gange…[/QUOTE]
:yikes: :uha: :besvimer: neeeeej, det er da sådan set også en pæn pris for en sjat kaffe… Oh well, hvis jeg hælder kaffe op på arbejde, så koster det såmænd 35,- for en kop. Stærke sager, sådan noget kaffe :høhø:
VH
Susanne

Har ondt maven af at grine, jeg er simpelthen for overtræt, godt det kun endte med at være en camp jeg skulle på:D

[QUOTE=Susanne W;1105852]:yikes: :uha: :besvimer: neeeeej, det er da sådan set også en pæn pris for en sjat kaffe… Oh well, hvis jeg hælder kaffe op på arbejde, så koster det såmænd 35,- for en kop. Stærke sager, sådan noget kaffe :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, det er noget af en pris - og det var for en mellem-størrelse…
Men når du det kostede gratis i dag, kunne jeg jo ikke gå forbi:tihi:

Gad vide hvad det er for en slags camp Lonse er på?

For syv sytten, min storetå gør ondt nu! :uha:

Til dem der ikke har set det på FB, så ville jeg lige lukke fryseren med foden - ramte lidt forkert, og så røg neglen næsten af og sad kun fast i neglelejet, lodret udfra tåen. :blegne:
Nå, på skadestuen hvor lækker læge (:tihi:) lokalbedøvede, satte neglen på plads og fikserede med plaster.
Nu er lokalbedøvelsen så væk, og til trods for to Pinex og to Ipren, gør det dæl-dulme nas. :S

Held i uheld kan man vist sige, skete det da jeg var ved at sætte for 2200 kr dagligvarer på plads jeg havde fået leveret til døren.
Så jeg skal heldigvis ikke ud at handle foreløbigt. :høhø:

Men havde planer om strandtur i weekenden - alt det sand har neglen nok ikke godt af. :frowning:
Nåja, skulle også bare pive lidt. :stuck_out_tongue:

Øøøøøv! Har lige opdaget at det er denne weekend, der er udstilling i dragør:-( Jeg troede, det var næste weekend, og nu kan jeg ikke komme ud og kigge katte-lækkerier:-(:frowning: Og det var ellers for en gangs skyld lige om hjørnet! Øv!

. o O Jeg skar en kyllingefilet ud i bidder til misserne, og Rags fulgte interesseret med i det hele.

. o O Han snuste lidt til den og løb så ud i haven, hvor Snehvide sad uden at vide, hvad der foregik.

. o O Rags kom med et par insisterende “Yap-yap, yap-yap”, indtil hun fulgte med ham ind til lækkerierne.

. o O Ja, katte kan være gentlemen - og de kan også give hinanden nyttige oplysninger. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1105882]. o O Jeg skar en kyllingefilet ud i bidder til misserne, og Rags fulgte interesseret med i det hele.

. o O Han snuste lidt til den og løb så ud i haven, hvor Snehvide sad uden at vide, hvad der foregik.

. o O Rags kom med et par insisterende “Yap-yap, yap-yap”, indtil hun fulgte med ham ind til lækkerierne.

. o O Ja, katte kan være gentlemen - og de kan også give hinanden nyttige oplysninger. :D[/QUOTE]

Nåå, hvor er han sød - og klog

:thumbup:

Kom så regn og torden. … Himlenen er sådan grå-sort og det blæser lidt. Og luft fugtighed er høj.

Finn tændte op i brændeovnen idag men måtte til sidst åbne dørene ud til. Det blev alligevel for varmt :høhø:

Jungletrommerne fortæller at nogen har tømmermænd idag - sådanne nogle Sissier M/K :smiley:

Det er en sciencecamp afholdt af ungdommens naturvidenskabelige forening, og det er software development camp = en masse gymnasieelever der sidder og laver app´s til android:)

Altså en chihuahua kan blive for små for mig… En veninde har i dag fået sin 10 ugers hvalp hjem, vægten var 610 gr , forældrene vejer 1.2 kg og 1.6 kg - så er man altså micro og lille Bingo på nu 2.65 kg er jo kæmpe i forhold :slight_smile:

I morgen når vi skal til fest ved min bror, flytter min mor ind her og passer Bingo og Linea :wink:

Cool :slight_smile:

Bedøvelsen er væk - men for pokker, hvor har jeg ondt i min kæbe nu :S

Hun rodede også godt nok rundt med den bedøvelse i dag, måtte stikke adskillige gange + jeg fik en ekstra dosis. Så jeg tror, det er fra stiksårene, eller hvad man nu kalder dem. Men AVS! :frowning:

[QUOTE=galath;1105936]Bedøvelsen er væk - men for pokker, hvor har jeg ondt i min kæbe nu :S

Hun rodede også godt nok rundt med den bedøvelse i dag, måtte stikke adskillige gange + jeg fik en ekstra dosis. Så jeg tror, det er fra stiksårene, eller hvad man nu kalder dem. Men AVS! :([/QUOTE]

-kramer

Så er jeg ved at gøre så god som ny. Tager på arbejde imorgen efter næsten to ugers sygemelding. Kæft jeg har været forkølet. Og med bronkier sovset ind i betændelse og ondt i den halve lunge. Dejligt kræfterne er vendt tilbage. Har end ikke behøvet sove til middag idag. Glæder mig til at komme på arbejde imorgen. Plænen er paneret med kyller og 3 tallerkner fylde med vådmad. Jeg tror alle misserne er i haven. Jeg kan i hvert tilfælde ikke se bare èn her inde. Det er godt nok ikke tit det sker. Selv Rasmis(han er i SFO her) er udenfor i haven. Han og brormand legede med en stor og lang fjer jeg havde stukket ned i græsplænen. Tåssen havde travlt med at drille og det er hun god til…mere skør kat findes ikke

[QUOTE=galath;1105936]Bedøvelsen er væk - men for pokker, hvor har jeg ondt i min kæbe nu :S

Hun rodede også godt nok rundt med den bedøvelse i dag, måtte stikke adskillige gange + jeg fik en ekstra dosis. Så jeg tror, det er fra stiksårene, eller hvad man nu kalder dem. Men AVS! :([/QUOTE]

:trøste: