.oO Decembers MIStanker Oo

Zzzzzzzzzzzzzzz

Mit menneske har været SÅ god til at sove sammen med mig. Der er ikke noget bedre end at putte oven på hendes arm og snorke. Zzzzzzzzzz.

:pote: Fanni

Flytning? Nyt toben, nye omgivelser, nye dufte?

Det er spændende! :yah:
Godbidder? - Det har jeg da ikke tid til! :venter:

:pote: Silke-pigen

Hvad er nu det, der står på sofabordet? Jeg skal op at kigge… Æv, la’ vær’ og skub mig ned :mad: … Jeg skal op at kigge… Æv, la’ vær’ og skub mig ned :mad: … Jeg skal op at kigge… Æv, la’ vær’ og skub mig ned :mad: … Jeg skal op at kigge… Æv, la’ vær’ og skub mig ned :mad: … Jeg skal op at kigge… Æv, la’ vær’ og skub mig ned :mad: … Jeg skal op at kigge… Æv, la’ vær’ og skub mig ned :mad: … Jeg skal op at kigge… Æv, la’ vær’ og skub mig ned :mad: … Jeg skal op at kigge… Æv, la’ vær’ og skub mig ned :mad: … Jeg skal op…

:pote: Krummelure, der ikke uden videre accepterer et nej…

Nå, så skal mennesket igen på det der sygehuset… Denne gang er hun heldigvis forberedt, og har i dag bestilt reserve-menneske til mig.
Det er naboen, som skal give mig mad… Desværre huskede mennesket også at fortælle at jeg skal have mit stik i nakken - men det må jeg bare acceptere…
Naboen var lige inde og se det med nålen - og så nussede vi rigtig… Hun er så sød, så hende skal jeg nok hygge mig med.

Mennesket har sagt at det kun er en nat denne gang - det er noget med at fordi hun ikke må indtage noget i 16 timer :yikes: så skal der være en læge i nærheden…

Jeg har heldigvis tid til at forberede mig - for der er godt en uge til…

:pote: Buster

Nu må mi gæst altså godt snart komme, for toben har sagt at jeg først får min eftermiddagsgodbid når gæsten kommer:kryds:

:pote: Buster

Jeg vil ha’ mere tuuuuuuun!!! Vil ha’! Vil ha’! Vil haaaaaaAAAAAAAAA’!!!

:pote: Fanni

. o O Siden hvornår må man ikke springe op på køkkenbordet og snuse til oksestegen, før den kommer i ovnen? :?

. o O Er det måske ikke Førstekattens opgave? :venter:

:pote: Snehvide

Zzzzzz
:pote: Jeppe og Mille

.oO Festen er i fuld gang her i kvarteret - det knalder og brager allerede derude i mørket, og jeg patruljerer diverse vinduer :muhaha:
.oO Jeg er en lille skabs festabe - ved det godt - kan ikk’ gøre for det :partytime:
.oO Ønsker alle misserne og deres ejere herinde et rigtigt godt og dejligt nytår :serpentin:
Potedask
Bina :fin:

:ihhaltsåå:

Ved godt, at det ikke er så pænt at være misundelig… men det er altså nederen at sidde og se på alle jer fine nytårskatte med hat og ballon og serpentinere på, når jeg ikke kan få min mor til at finde ud af det !!

Øv fra

[B]Silke-pigen

[/B]

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Ved godt, at det ikke er så pænt at være misundelig… men det er altså nederen at sidde og se på alle jer fine nytårskatte med hat og ballon og serpentinere på, når jeg ikke kan få min mor til at finde ud af det !!

Øv fra

[B]Silke-pigen

[/B]

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:[/QUOTE]

Kan det her bruges, Silke? :slight_smile:

[QUOTE=Enki;1142735]Kan det her bruges, Silke? :slight_smile:

[/QUOTE]

WAAAAAUW !!!

Tusind-tusind tak Ea…

Silke-pige

:kram:

:klap:

:juhu:

:heya:

:yah:

:hjertehop:

:tak:

:high5:

:sparegris

:hopla:

:respekt:

:blomst:

:rundtosset:

:neje:

:dans:

:jubiii:

:pompom:

:wow:

:iloveyou:

:knuser:

:blomstergave:

:bravo:

:hop:

:regnbuehop:

:wehu:

. o 0 HÆ !!

. o 0 min mor kan ikke finde ud af det - men nu kan jeg heldigvis sæl’

[B]Silke-pige

[/B]

. o O Har lige været en tur ude i haven for at fornemme stemningen.

. o O Det buldrer og brager og glimter og blinker hele vejen rundt.

. o O Men ellers sker der ikke noget, så det fortæller jeg Rags, når han vågner af sin aftenlur. :slight_smile:

:pote: Snehvide

Nåh, du har været væk? Ja ja… Men nu er du hjemme! Med nyt legetøj til mig!:rundtosset:

Og ekstra vådmad! :smiley: nom-nom-nom-nom-nom

:pote: Silke (den blå af dem)

Det er total forkælelse at være på besøg hos tante Trine, mit menneskes søster. Vi fik leget en masse og nu putter mit menneske og jeg på tante Trine’s seng. Hun har fået lov til at sidde i min stol. Det buldrer og brager udenfor, men jeg kan ikke rigtig se, hvorfor det skulle være så farligt. Jeg ligger godt her i min nullerput.

:pote: Fanni

[QUOTE=velfa;1142786]Det er total forkælelse at være på besøg hos tante Trine, mit menneskes søster. Vi fik leget en masse og nu putter mit menneske og jeg på tante Trine’s seng. Hun har fået lov til at sidde i min stol. Det buldrer og brager udenfor, men jeg kan ikke rigtig se, hvorfor det skulle være så farligt. Jeg ligger godt her i min nullerput.

:pote: Fanni[/QUOTE]

Det buldrer og brager også her, men vi er heldigvis totalt kolde :smiley:

Vores mor er hjemme og hun skal nok passe på, at der ikke sker os noget, nemlig :ok: