oO(Decembers Tanker)

Jeg var i Lidl efter træning i eftermiddags og købte bl.a. wc-papir.
Opdagede først herhjemme, da jeg skulle bære mine indkøb ind, at der var en mystisk lugt bag i bilen … :gruble:
Det er simpelthen lykkedes mig at købe wc-papir med duft! :surrender:
Men så lugter jeg vel ikke af sur r*v det næste stykke tid … :flojte:

3 Synes om

Så er min underlæbe næsten tøet op igen efter tandlægebesøg. Jeg har gået rundt i flere timer og lignet en, der har fået en blodprop. Jeg kan ikke fordrage at være bedøvet, men jeg er også for pivet til at lade være med at blive det.

Hvorfor også pine sig selv når man kan undgå det. Jeg foretrækker også at blive bedøvet :+1:

1 Synes om

Når den fuldstændig irrationelle frygt for nåle er værre end tanken om den smerte man ellers kunne spare sig for :dokdok:

Godt Jeppe og Mille er totalt ligeglade med fyrværkeri! Men stakkels alle de dyr, der ikke er nær så afslappet om det :frowning:

Jeg leger nålepude et par gange om året på Skejby sygehus. Desuden slog jeg tænderne ud som barn, så jeg har kommet en del hos tandlægen med bøjler osv. Men det bliver aldrig en ynglingsbeskæftigelse at gå til tandlægen.

:thinking: Hvordan mon mennesker uden kat klarer dagligdagens små forpligtelser uden et kvalificeret opsyn? Har netop tisset med Sigga på skødet, lagt vasketøj sammen med Sigga liggende mellem fødderne, er snublet over Sigga på vej ud i køkkenet med et glas og har flyttet Sigga en halv meter for at kunne kravle i seng…

20 Synes om

Frygten er vel ikke fuldstændig irrationel. Det gør da ondt at blive bedøvet. Jeg vil hellere have taget 20 blodprøver end at blive bedøvet hos tandlægen. Og så er sprøjten altså gigantisk. Det kan i sig selv være lidt angstprovokerende.

Frygten kan selvfølgelig være ude proportioner i forhold til den smerte, nålen er i stand til at forvolde, men jeg synes ikke, den er irrationel. Lige som jeg virkelig heller ikke synes, det er irrationelt at være bange for at flyve. Man hænger 10 km oppe i luften uden sikkerhedsnet! Det er da en helt og aldeles skrækindjagende tanke! Alle fysikkens love er ren akademia og ikke noget, man kan berolige sig selv med.

1 Synes om

I mit tilfælde vil jeg sige, at den er irrationel, jeg har ingen anelse om, hvordan nålen ser ud og selv en lille bitte nål som dem til at prikke i fingeren med, er nok til at jeg har lyst til at vende om og gå min vej…

Nu vi er i den region… så kan man i USA købe bind og tampons med parfume i. Det er stort set lige så tosset - hvorfor man vil have parfume på så “udsatte steder” det overgår simpelthen min fantasi og fatteevne…

3 Synes om

Jeg kender til det og så har du blot en kat - forestil dig samme scenarie med 3 katte og når jeg har killinger så nærmer vi os ti katte.

De folk må leve et meget stille liv :wink:

2 Synes om

Du kan få tissebind med duft i DK :nauseated_face:

Øv altså… Der stod ellers ikke lige 2100,- til en ny lydpotte på mit decemberbudget… :s:

Min boligstøtte bliver 14 kr. mindre næste år, end i 2019, grundet lønstigning … så hvad mon min pension bliver forhøjet med … 30 kr.? :cool:

1 Synes om

og det har sikkert kostet en mand arbejde i en dag at beregne det… :wink:

1 Synes om

Det er så øv, når der opstår de uforudsete ting på bilen!

mit batteri er røget …

Sælg noget af dit julekonfekt :wink:

2 Synes om

Ja, med den kærlighed og kvalitet af råvarer, der er lagt i den konfekt, kunne du hurtigt skaffe de penge :slight_smile:

1 Synes om

Ja og da især lige denne måned, der er dyr nok i forvejen. Men i det mindste lyder den ikke længere som en gammel slidt rallybil :grin:

Tak for de pæne ord og ideen er da ikke dårlig. Men jeg kunne godt nok aldrig finde på at sælge det. Så bliver det lige pludselig business og ikke fornøjelse og hygge. Det skal bare bruges til at forsøde naboers, venners og familiens jul :juletrae01:

4 Synes om