oO(Decembers Tanker)

Så fik jeg set den - jeg trykkede på den dato, den var uploadet, for den kom ikke frem af sig selv.
Tak for linket - den er sød :heart_eyes:

1 Synes om

Vi har haft den ene af to kasser kattemad fra ZooPlus stående i et par uger. Den skulle løftes i kælderen og jeg har ikke lige orket, så den fik bare lov til at stå i gangen. Jeg vidste jo alligevel hvad der var i den (og desuden fungerede den glimrende når jeg tog kattebilleder :grin:).

Well… Her til aften skulle det være! Jeg åbner den, min mand hjælper med at løfte, og så pludselig sprøjter det ud med stinkende, sort vand! :nauseated_face:
Det viser sig simpelrhen at der har været et hul i én af Bozita-brikkerne, så det er rådnet - nu frigivet :face_vomiting: - kattemad, (med rejer, endda! :flushed:) der blev frigivet, der midt i vores stue.
Fy, for dælen, hvor det stank!
Nu har vi så smidt ud, luftet ud, vasket gulv, dampet gulv og smidt alt vores tøj til vask, men jeg kan stadig fornemme stanken. Den sidder brændt ind i mine næsebor. For s*** da! :confounded:

:uha: Sigga er på speed i aften. Jeg troede, at når man havde en 14-15 år gammel kat med sukkersyge, grå stær og lidt gigt, så kunne man have lidt fred om aftenen. Men i aften har hun stormet hytten rundt i flere timer, bidt mig i tæerne, fanget sin hale, væltet mit vandglas OG klatret op i kradsetræet for første gang (normalt står hun bare på jorden og kradser). Nogen har vist fået sin anden ungdom :tihi:

19 Synes om

Jeg vil tro det der sukkersyge er ganske veljusteret lige i øjeblikket med den energi :slem:
VH
Susanne

2 Synes om

Uf! Jeg har engang åbnet en dåse cocktailpølser, der var rådden. Jeg tror, jeg måtte pakke den ind i 7 lag aviser bare for at få den i containeren. Der gik også lang tid, før jeg overvandt den stank.

2 Synes om

@Lovehjerte Nu har du sikkert været i bad, ellers kan jeg anbefale det. De gange jeg har følt en luft har sat sig fast i mine næsebor, har bad været det eneste der kunne få det til at gå væk.

Denne dag har bare været en r*v :argh:
Dagens opgave var at sy Emmas julekjole og alt hvad der kunne drille, drillede, og Andrea skal være glad for jeg ikke sender en regning med timeløn
Men jeg tror faktisk der var en drillenisse på spil, for jeg sad i Fuglebjerg på systuen og syede og min veninde lavede også den ene fejl efter den anden … og hun arbejdede trods alt for betalende kunder :surrender:
Men nu er julekjolen klar … ikke mere syarbejde inden jul! :venter:

7 Synes om

Ronni har sendt foto af hvad han skal give Sofie i julegave :grinning:

9 Synes om

Han kom til at give hende gaven i dag :smile:
Den er godkendt af hende :grinning:

16 Synes om

Sofie var på besøg her i eftermiddag :slight_smile:
Jeg kan slet ikke stå for hende :heart:

10 Synes om

Hun er da også bare for kær :heart_eyes:

1 Synes om

Hvor der sker meget på 1 år i den alder :slight_smile:

8 Synes om

Nå i det mindste sov jeg 4-5 timer i streg, til gengæld kunne jeg konstatere at kl. 5.00 åbenbart bare er tidspunktet, hvor jeg vågner uanset om Jeppe rumsterer eller ej :dokdok:

Glædelig jul :stuck_out_tongue_winking_eye:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2312435842342664&id=1422216421364615&sfnsn=mo&d=n&vh=e

2 Synes om

Flotte … stribemissere :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Så mangler kun dagens sidste seriøse forberedelser til i morgen - gaveindpakning :blegne:

Jeg har ikke overblik over noget som helst. Hvad jeg har købt til hvem - og ikke mindst hvor i huset det er blevet stuvet af vejen, så kattene ikke fik mulighed for at sætte deres julehilsen på dem :roll_eyes:

1 Synes om

Vi har været rundt på de obligatoriske små visit, nu koger jeg grøden og laver farsen til kalkunen :slight_smile: om en time kører vi ud efter træet og så kan det godt blive jul :hjerte:

3 Synes om

Ænderne er stegt, kartoflerne er skrællet, risengrøden er kogt og om lidt kommer det meste af familien til julehygge, med pakkeleg, suppe og tarteletter. Det bliver en fantastisk jul :julelys01::juletrae01:

9 Synes om

Efter en tur rundt på kg har jeg nu lyst til tartelletter og toast :surrender:

4 Synes om

Tag lige en graviditetstest :sunglasses: :laughing:

3 Synes om