oO(Decembers Tanker)

He, lige nu er jeg 100% at jeg ikke er gravid :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Lige nu, hvad med om ét par dage :sweat_smile:

vi var også 100 på jeg ikke var gravid med lillesøster :face_with_hand_over_mouth: og derfor opdagede vi det først i uge 9

1 Synes om

Moster Oda er på besøg :wink: Så om et par dage er jeg også sikker :tihi:

3 Synes om

Hende Oda kan man skii’ ikke regne med :stuck_out_tongue: Hun var selv forbi netop derfor vi jo var 100 på Lillesøster ikke lå inde i maven. hehe

Pøj pøj

Tillykke med fødselsdagen, @Katho :flag:

2 Synes om

Tusind tak :smiley::smiley::smiley: ikke hver dag man bliver lyv og tyve :slem:

6 Synes om

:puuuuust::tillykke::puuuuust:

1 Synes om

Hmm … én af mine julegaver lyder til at være flydende :gruble:

2 Synes om

Vejene er godt nok tomme på det her tidspunkt :sweat_smile:

2 Synes om

i er gonnok tamme i dag …

3 Synes om

Vi slår mave!

2 Synes om

Nattøjsdag, film, katte, tæppe, sofa og restemad… :slight_smile: Det er hvad årets bedste dag skal gå med :ok_hand:

7 Synes om

Nattøj - Tjek :+1:
Film - :-1:
Katte - Tjek :+1:
Tæppe - Tjek :+1:
Sofa - Tjek :+1:
Restemad - :-1:

5 Synes om

Vi lavede så lidt som muligt her… selvom Steffi en overgang forsøgte at gå igang med noget…

Steffi: hvad… skal vi lave noget idag? Jeg har overskud
Mig: så lidt som muligt, knock your self out hvis du føler for det. Jeg gør ikke!! Narj, okay der skal faktisk støvsuges i køkkenet. Så jeg gik igang med at støvsuge.

Så kom Steffis bror forbi med en gave, der skulle afleveres, også var vi jo nødt til at indvi vores nye gin-og-tonic glas! :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

Granatæble og rosmarin gin-tonic - Tjek :+1:
Appelsin gin-tonic - Tjek :+1:
Steffis julegave - jordbær gin-tonic - Tjek :+1:
Klassisk agurk og peberkorns gin-tonic Tjek :+1:
Saphire Bombay gin-tonic - Tjek :+1:
…nu lettere snalret Tjek - :+1:Tjek :+1: :crazy_face:

…også stod den ellers på hygge undervejs, killingeklapperi og -legeri. De store katte møgfornærmede over at de små bæster nu også er i stuen… hva ligner det :never:

lidt mad er det nu også blevet til, og nu sofahygge og lidt KG… og killingenusseri når de slapper af… det gør de på ingen måde lige nu :runsylvester:

10 Synes om

Lidt over et døgn helt alene hjemme, og så to dage nede ved familien også var jeg mør, så efter hygge med nevøen og niecen i formiddags gik turen til Skive efter Jeppe og Mille! Nu er vi landet hjemme og der skal gøres klar til et afsnit et eller andet på sofaen inden sengetid, tænk man kan savne de to så meget :hjerte:

6 Synes om

Jeg leger ‘‘fryser/sveder’’ … kender I den?

Da jeg stod op i dag frøs jeg, så fik en thermoskjorte på og tændte op i brændeovnen.
Så fik jeg en hedetur, så thermoskjorten røg af …
Så frøs jeg, så skjorten kom på igen …
Så svedte jeg og skjorten kom af igen …
Så frøs jeg … o.s.v. :rolleyes2:
Leger den stadig, her flere timer senere …

Kodeordet er rødkløver :wink:

1 Synes om

Vi har dovnet dagen væk og lader op til der skal handles lidt i morgen, da vi får samlet alle børn og børnebørn sat min mor og mand d 27 :grin: vi bliver 18.

de mest aktive i huset er Yogi og Francesca :hjertekat::hjertekat:

Nogle var muligvis tamme og dovne - andre af os tilbragte den halve dag på landevejen …

Jeg var så træt, da jeg kom hjem ved 17-tiden. Spiste lidt, satte Barnaby i gang, faldt i søvn på sofaen, vågnede ved alarmen for Chilis shot, faldt i søvn igen bagefter, vågnede fordi jeg frøs, gik i seng, frøs fortsat, men faldt til sidst i søvn. Vågnede kl. 5.30 i dag og kunne ikke sove mere.

Begge katte havde fundet plads i sengen. Jeg tror, de har savnet mig :heart:

4 Synes om

Nogen der fortælle mig hvad jeg skal gøre her, det er vores hjemmeside