Jeg tænker det samme, hvert eneste år, mens jeg har været førtidspensionist. ![]()
Dem får vi også mange af - er prisen fast XX er mange penge for én kat. Hvorfor skriver man så på den? Forventer de seriøst man svare.
“Nej, i kan da få den for 1000kr hvis i afhentet inden kl 18” ![]()
En lille kattetest. Eller rettere 2. Hvor mange rigtige kan I få?
Alle rigtige ![]()
det skal der ikke mange åndsevner til…for det havde jeg oss
Det er heldigvis ikke så mange vi får af dem længere
men dem er skriver sådanne en sms betragter jeg som dummere end bølgepap, sorry
I starten fik de en sms tilbage med en forklaring på hvorfor, nu er får de bare kort besked ja prisen er 4500kr
samtidig noteres nummeret ned, så jeg kan tjekke om det er nogle der skriver hver gang.
Der er håb for min mentale sundhed…! Eeeeendelig idag har vi fået nyt a-kraft værk installeret (læs: naturgasfyr der i hvert fald angiveligt kan noget!) - lige nu går der en tekniker og laver diverse målinger efter skidtet er startet op for kort tid siden. Og om snart kan jeg komme i karbad igen
Verden bliver simpelthen et venligere sted om lidt - og konceptet “badechokolade” kan genindføres efter måneders vansmægten…! (Chokolade gør sig dårligt under bruseren…!) Nå ja, og der er også lige et par katte, der kan se frem til snarligt bad ![]()
VH
Susanne
Det er kun den 5. december, og jeg har allerede vundet 2 gange i Coops julespil. Den anden dag en Twix, i dag en pose M&M’s. Det er bare ikke ret godt, når man ellers gør et ihærdigt forsøg på at holde sig til LCHF. Der er ikke meget LC over dem …
Jeg behøver selvfølgelig ikke spise dem selv, men helt ærligt, man er jo kun et menneske ![]()
Jeg vinder kun Snickers, så det er nemt nok at holde sig i skindet…
Jeg er egentlig heller ikke så vild med Twix, men hey - den var gratis
Så smager alting altid lige lidt bedre ![]()
Skal man være medlem for at kunne deltage? ![]()
Det er ikke noget du skal gå og bekymre dit lille kønne hoved om … du har vel stadig min adresse ![]()
I Coops spil? Ja, det skal man. Man skal bruge et medlemskort for at indløse gevinsten.
Et stk. pelsrig bimsebamse vasket og føntørret! Trangen til at kaste mig i badekarret selv er næææsten ubændig, men det vil sikkert se pænt ud hvis jeg kører ind og sørger for der er låst op til aftenens julebanko i studiekredsen
Der er vel stadig varmt vand, når jeg kommer hjem igen ![]()
Det er værre end ‘ikke vild med’… De ødelægger jo Snickers totalt med de peanuts ![]()
glæder mig til dagens hobby udstilling, men nu må ryggen gerne arte sig ellers bliver det en laaang dag
der er en møgkat der har sat poteaftryk på mit køkkenbord …chokoladepoteaftryk…nå …konfekt med kattehår er vel tidens trend …ikk
Det fylder alt sammen ![]()
Livets krydderi ![]()