.oO(December's tanker....)

Ih, har slet ikke kunne tænke på andet her til aften.
Vil altså snart have et job!

… at min primære motivation er at jeg så kan forsvare at få en til kat,
snakker vi ikke om. Motivation er vel motivation! :høhø:

Posten havde stillet en kæmpe kasse i garagen - nu har vi BIV kokarder nok til hele næste år :slight_smile: Imorgen kommer der vist foder, og så kan garagen vist godt lukkes for resten af iår :slight_smile: Mangler bare lige nogle nye løbebukser købt på Ebay, men de skulle gerne kunne gå i postkassen. De udløste en del diskussion - er det OK at halvgamle koner i min alder går rundt i løbebukser med dødningehoveder på? Gemalen mente nej med rædsel malet i ansigtet, DET var bare for meget. Så jeg valgte dem med ulven (!) - og så mumlede han at når jeg stiller op til mit første maraton, så må jeg få løbebukser med dødningehoveder på! Det store spørgsmål er så hvor meget jeg kan provokeres i den anledning… :venter:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1000815]Posten havde stillet en kæmpe kasse i garagen - nu har vi BIV kokarder nok til hele næste år :slight_smile: Imorgen kommer der vist foder, og så kan garagen vist godt lukkes for resten af iår :slight_smile: Mangler bare lige nogle nye løbebukser købt på Ebay, men de skulle gerne kunne gå i postkassen. De udløste en del diskussion - er det OK at halvgamle koner i min alder går rundt i løbebukser med dødningehoveder på? Gemalen mente nej med rædsel malet i ansigtet, DET var bare for meget. Så jeg valgte dem med ulven (!) - og så mumlede han at når jeg stiller op til mit første maraton, så må jeg få løbebukser med dødningehoveder på! Det store spørgsmål er så hvor meget jeg kan provokeres i den anledning… :venter:
VH
Susanne[/QUOTE]

Haha… Jeg troede lige løbebukser var noget man gav hunkatte i løb på - så fantastisk billede du fik skabt :klapper:

Ja, så kan jeg godt forstå, at SusanneW’s mand ikke vil have hun løber rundt i skoven helt alene i dén mundering …:rock:

:klapper:

. o O det der hjemmekogte sukkerfri marmelade, smager faktisk ret godt. Især brombær - og hindbær… ja og selvfølgelig blåbær :savle:
. o O i morgen skal jeg lige have bagt de sidste sukkerfri småkager
. o O håber broderen min, bliver glad for sådan en kurv med hjemmelavede diabetes lækkerier :smiley:

Jeg ville nok komme til at fryse måsen en del i noget så småt - dødningehoveder eller ej :slight_smile: Jeg endte med dem her - så må vi håbe det er nok til at holde de vilde dyr på afstand (hvis det nogensinde bliver så varmt at jeg stikker næsen udenfor en dør igen!)
VH
Susanne

[QUOTE=Itzy Bitzy;1000719].oO(Færdig med bacheloropgaven! :yah::yatta::weee: :breakdance:)

.oO(Fik endda taget mig sammen til at få lidt søvn :uha: :tihi:)

.oO(Har være uden KG, skype, facebook og mail siden fredag, da jeg så åbnede for mailen i dag, var der en mail fra elgiganten om at jeg har vundet en Dolce Gusto maskine :besvimer: :rock: yey! nu går det den rigtige vej)

.oO(…det ma da fejrest med sushi og hvidvin :ups: :tihi:)[/QUOTE]

Tikkykke med det hele!

Tak :smiley:

Så har jeg set Hobbitten - jeg synes nu, den var lidt kedelig… :ups: Men jeg fik lyst til at genlæse den i den tegneserieudgave, jeg engang har haft.

.oO(Nogen der har lyst til at købe en kat, kun brugt i lidt over tre år. Fungere alt for godt & livligt :surrender1:Tror muligvis katten lider af vinterkedsomhed :S)Oo.

Tog sin pony med i toget: http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1885977.ece - det kunne jeg nu også have fundet på i sin tid :tihi:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1000869]Tog sin pony med i toget: http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1885977.ece - det kunne jeg nu også have fundet på i sin tid :tihi:
VH
Susanne[/QUOTE]

:lol:

Genialt! Upraktisk, men genialt! :klapper:

:kryds: :bebe: :kryds: :bebe: :kryds: :bebe: :kryds: :bebe: :kryds: :bebe: :kryds: :bebe: :kryds: :bebe: :kryds: :bebe: :kryds: :bebe: :kryds: :bebe:

[QUOTE=Susanne W;1000869]Tog sin pony med i toget: http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1885977.ece - det kunne jeg nu også have fundet på i sin tid :tihi:
VH
Susanne[/QUOTE]

Der var engang en artikel om en mand, der tog sin pony med i s-toget. Han havde endda købt en børnebillet, men fik pænt at vide at han ikke måtte tage den med i toget i fremtiden. Det var vist en Norsk Fjordhest, som jo er lidt større!
Der bliver også gloet lidt, når ryttere tager igennem McDrive til hest…

Jeg HADER at være på vej ud af døren på det her tidspunkt. Jeg bliver virkeligt aldrig morgenmenneske. Og tænk jeg gør det helt frivilligt bare for at nå at tage billeder af 4 sten. I morgen nægter jeg at flytte mig fra min dyne inden kl 10.

.oO(Godmorgen :kaffe:)

Tak… og i lige måde GAAAAB

Puhh den drøm var lidt for livagtig, drømte at min bedstefar var levende, men det er desværre 9 år siden:(

[QUOTE=Ann K;1000635]Det ved jeg godt… problemet er at disse poser altid er med 8 mm piller… og vi skal bruge 6 mm :confused:
“Sneglen” stopper simpelthen til, hvis vi ikke bruger den rigtige størrese piller - jeps, vi har prøvet ;)[/QUOTE]

Vi køber altid træpiller i byggemarkeder i “løs vægt”, og vi kan sagtens finde 6 mm, så mon ikke det kan lade sig gøre. Jeg synes i øvrigt det lyder vildt, at I bruger en sæk piller om dagen. Når vi fyrer max i ovnen, så bruger vi måske 2 sække på en uge.