.oO(December's tanker....)

Åhhhh, træt med træt på! :kaffe:

Tak for det cdon.com

Bestile nogle cd’er for 3 uger siden og nu er de så flinke 4 dage inden alt lukker, at skrive en mail om at varen er i restodre hos deres leverandør… så kan jeg da sagtens nå at finde disse cd’er der er udgivet for 3 onde år side i en hvilken som helst pladebutik! det er sq da træls!

Øv, jeg er virkelig ked af ikke at skulle aflevere opgaven sammen med de andre. :frowning:

2 sække om ugen til at varme hele huset op :?
Det synes jeg lyder af vildt lidt.

Hvis det er rigtig koldt bruger vi også en sæk om dagen (altså en sæk på 15 kg som når man køber dem på paller) - i øjeblikket bruger vi ikke helt så meget.
Det årlige varmeforbrug er på ca 5000 kr - og det er vist ret billigt i forhold til mange andre.

Jeg fyrer kun med træpiller.

:slight_smile:

. o 0 hvor dejligt med solskin i dag - efter mange dage med gråvejr…

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1000984]2 sække om ugen til at varme hele huset op :?
Det synes jeg lyder af vildt lidt.

Hvis det er rigtig koldt bruger vi også en sæk om dagen (altså en sæk på 15 kg som når man køber dem på paller) - i øjeblikket bruger vi ikke helt så meget.
Det årlige varmeforbrug er på ca 5000 kr - og det er vist ret billigt i forhold til mange andre.

Jeg fyrer kun med træpiller.[/QUOTE]

Nej, vores pilleovn er kun supplement :slight_smile: Den kan ikke varme hele huset op, kun godt ca. halvdelen.

Så er det nok forklaringen :slight_smile:
Mener nemlig også Ann kun fyrer med piller.

[QUOTE=Gucci;1000977]Tak for det cdon.com

Bestile nogle cd’er for 3 uger siden og nu er de så flinke 4 dage inden alt lukker, at skrive en mail om at varen er i restodre hos deres leverandør… så kan jeg da sagtens nå at finde disse cd’er der er udgivet for 3 onde år side i en hvilken som helst pladebutik! det er sq da træls![/QUOTE]Havde samme lorte episode med Inspiration. Den 4 december forudbestiller jeg et Karen Blixen dobbelthjerte i sølv (det er julepynt) som gave til min mormor. Butikken har godt nok udgaven i guld. Jeg får at vide at de har sølvudgaven inden jul, og at de vil kontakte mig. Jeg var derude i sidste uge, og får beskeden om at den kommer inden jul. Mandag (17-12) er min tålmodighed opbrugt - især når de på deres hjemmeside skriver at dobbelhjertet først kan afsendes engang i januar - og laver endnu en forespørgsel på produktet i Inspirations fysiske butik. Her må de erkende at hjertet ikke kan leveres … men hvorfor har I så ikke kontaktet mig noget før eller fortæller mig i sidste uge at jeg får den inden jul. Jeg kunne potentielt have nået at købe en udgave i guld eller finde en anden leverandør.

:argh: :argh:

Jeg køber så noget andet Karen Blixen-julepynt, men udvalget er dog meget begrænset. Jeg er dog sikker på, at min mormor bliver glad uanset om hun får et dobbelthjerte eller en grenkugle. :slight_smile:

:savle::savle:

. o 0 AmmeNamme… julemedister…

[QUOTE=Maibrit;1000991]Havde samme lorte episode med Inspiration. Den 4 december forudbestiller jeg et Karen Blixen dobbelthjerte i sølv (det er julepynt) som gave til min mormor. Butikken har godt nok udgaven i guld. Jeg får at vide at de har sølvudgaven inden jul, og at de vil kontakte mig. Jeg var derude i sidste uge, og får beskeden om at den kommer inden jul. Mandag (17-12) er min tålmodighed opbrugt - især når de på deres hjemmeside skriver at dobbelhjertet først kan afsendes engang i januar - og laver endnu en forespørgsel på produktet i Inspirations fysiske butik. Her må de erkende at hjertet ikke kan leveres … men hvorfor har I så ikke kontaktet mig noget før eller fortæller mig i sidste uge at jeg får den inden jul. Jeg kunne potentielt have nået at købe en udgave i guld eller finde en anden leverandør.

:argh: :argh:

Jeg køber så noget andet Karen Blixen-julepynt, men udvalget er dog meget begrænset. Jeg er dog sikker på, at min mormor bliver glad uanset om hun får et dobbelthjerte eller en grenkugle. :)[/QUOTE]

Ja det er simpelthen SÅ flabet… jeg tror nu bare jeg giver billederne af de udvalgte CD’er og så ser om ikke jeg kan få firmaet til at sende dem til gave-modtagers adresse i stedet…

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1000984]

.[/QUOTE]

Det synes jeg ihvertfald er billigt … hentede olie for 3500,- i lørdags og den sjat holder til max. 2 måneder … hvis jeg er heldig :S

Passer min søde lille syge nevø. Det er nu meget nemt, han ligger bare og sover :tihi:

Det tror jeg ikke er unormalt - da jeg købte hus sagde min bankmand, at man typisk beregner 12000 kr årligt til opvarmning.

Så jeg føler mig også ret heldig, at kunne varme hele huset op med pilleovnen - på de helt kolde dage er det lidt køligt i de yderste rum, men det er til at leve med.

Det kan jeg godt forstå, det var da også mega ærgeligt at du skulle blive syg lige i bachelor perioden :trøste:

Det er også øv…

Men (af erfaring) kan jeg fortælle det går over igen efter en uges tid :slight_smile:

Bare lige en 2-3-4 timer mere på øjet, så ville jeg være glad… suk

Hvorfor er min ryg ikk gået i orden endnu :frowning:

[QUOTE=Tea;1000775]Ih, har slet ikke kunne tænke på andet her til aften.
Vil altså snart have et job!

… at min primære motivation er at jeg så kan forsvare at få en til kat,
snakker vi ikke om. Motivation er vel motivation! :høhø:[/QUOTE]

Sig til, hvis du mangler lidt sparring?

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1000990]Så er det nok forklaringen :slight_smile:
Mener nemlig også Ann kun fyrer med piller.[/QUOTE]

Jeps - kun træpiller… Bortset fra når det er allermest koldt, hvor vi er nødt til at supplere med elvarme i soveværelset…
Og det er heller ikke en hel sæk om dagen men kun så nogenlunde - forstået sådan at der fyldes på dagligt, men det skifter mellen formiddag og aften…

. o O (Sov helt til klokken 9.30 i dag :uha:)

. o O (Men så var der også fire stks katte inde for at fortælle mig, at jeg godt kunne komme ud af fjerene - eller af vattæppet (tak, Chili :())

Tak Stine. Ja, det var rigtig uheldigt.

[QUOTE=Lykke;1001038]Det er også øv…

Men (af erfaring) kan jeg fortælle det går over igen efter en uges tid :slight_smile:

[/QUOTE]

Ja, det er bare ikke så sjovt lige nu hvor de opdaterer på facebook om at opgaven er færdig og sådan.