.oO Decembers tanketråd

Så kom tredje stik i kroppen - blev så våd og kold, da vaccinationscenteret i Århus ligger i den gamle færgeterminal, så man skal gå et stykke.
Jeg blev både våd og kold, er spændt på om skoene er tørre i morgen.

Hjemme er der tændt for varmen - det nyder Mister. I aften bliver træls, for så begynder han at kravle på væggene mm.
Stine tigger om at komme ud, nu er der åbnet og hun har siddet og kigget ud og taget bestik af situationen, været ude og vende og er nu inde igen.

9 Synes om

Jeg havde bestilt bord på en afrikansk restaurant i aften, skal ud at spise med min søn. Men jeg vågnede op til mail fra restauranten, nogen havde været nærkontakt til en coronasmittet, så de holder lukket … øv, jeg havde sådan glædet mig til at prøve det sted :confused:
Anton fandt et nyt sted, som først åbnede kl. 15, hvor jeg ringede … men desværre, de har et selskab i aften … :venter:
Nu er planen at vi mødes et sted i Næstved og finder en restaurant, hvor der er plads …

7 Synes om

Så en lang - LANG! - udendørs testkø inde i Horsens igår. Tænkte at det da er godt vi har styr på deres coronastatus, men hvad hjælper det hvis de i stedet dør af lungebetændelse… Brrrr - ikke min årstid!
VH
Susanne

4 Synes om

Her er det vådt og blæsende, der er sne/shap i massevis og mere kommer ned pt.
Skulle egentlig have været ind til Ulfborg, så drengene kunne få deres julekalender og hente pakker. Men vejeret i combi med sommerdæk, er en dårlig combination, så de må vente til i morgen.

4 Synes om

Mine ben gør sindsygt ondt idag, så holder sofavagt

4-4,5 time fra Hobro til Aalborg, med våde sokker og de sidste 3 timers tid gik med de sidste maks 10 km… Det værste var det sidste lille stykke hjem, der var ikke ryddet og der sad flere biler fast, men det lykkedes at komme hjem!!

Jeg er så glad for at jeg havde min kollega med i bilen, så der i det mindste var en at tale med på turen :slight_smile:

3 Synes om

3,5 time fra Aalborg til Lundby, og er stadig strandet. Vi forventer det bliver nat inden vi er hjemme :crazy_face:

2 Synes om

God tur hjem

Studiekredsens juleafslutning i Randers blev aflyst pga vejret, øv. Dog dejligt lige at få en ekstra aften foræret til at klare praktiske ting :smil:

2 Synes om

6 stive timer fra Aalborg til Bælum, normalt ca 40 min for samme tur.
Men hold da op, vores Sprinter har nærmest ageret offroader :crazy_face:

7 Synes om

Har lige læst at 27 overnatter i ikea i ålborg

Så må sige jeg er glad for at du er kommet godt hjem

2 Synes om

Sneen er også nået til Midtfyn, og det sner stadig. Jeg SKAL ind på arbejde i dag, så det bliver vist ikke en sjov tur. Chili har siddet ved døren og pebet i et kvarter, og hver gang jeg ville lukke hende ud, forsvandt hun. Til sidst “hjalp” jeg hende ud, og nu har hun fundet ud af, at hun selv kan - det er åbenbart alligevel lidt spændende :uha:

De har i det mindste al udstyret til overnatning :hoho:

5 Synes om

Én af kunderne var kørt fra Odder. Hvorfor beeeeep tager man fra Odder til Aalborg når man ved at der blevet snestorm??

5 Synes om

I følge TV2 Nord er det varehuschefen og ikke en kunde, der bor der og havde taget turen for at ende med at være strandet.

4 Synes om

Det lyder på beskrivelsen, som om de har hygget sig - når det nu skulle være :slight_smile:

3 Synes om

Åh gud, har fundet ud af at den der behåret væsen i Kometernes Jul hedder Tanja :grin: (det gør jeg også)

Og her findes ud af at den spilles af Danmarks mindste mand :grin:

1 Synes om

Ja heldigvis, det er simpelthen sådan en situation, hvor man bare er nødt til at få det bedst mulige ud af det hele, og som en af de overnattende siger i følge dr, det har klart været bedre end at overnatte i bilen :blush:

Jeg er så glad for, at jeg kan arbejde hjemme i dag og nøjes med at sidde ved spisebordet med en varm kop te og betragte folks forsøg på at få bilerne ud, og ikke selv skal forsøge at liste retur til Hobro!

3 Synes om

dyrene er gonnok sultne…mon man skulle købe en sæk hundemad til mikkel…

9 Synes om

HUn var ikek engang kunde IKEA men medarbejder i en naboforretning.
ende og en kollega var gået over i IKEA, i stedet for at overnatte på gulvet i en legetøjsforretning eller bilen.

3 Synes om

Jeg efterhånden meget forvirret over hvad, de beskriver som værende ansatte og kunder :sweat_smile:
Men kan godt se, de nogle steder beskrives som ansatte i nabo butikken også :slight_smile:

2 Synes om