.oO Decembers tanketråd

Har du en Mikkel ræv der kommer hos dig? :blush:

1 Synes om

har en grav ret tæt på…

3 Synes om

Måske 2 timer uden sten, godt jeg lige havde fået pizzaen ud af ovnen.

Har datteren på besøg efter hun har haft Corona og vi kan hører brandbiler, men ikke se hvor de eller evt brand er

Fandt min biopejs, så nu spiser vi da bare ved bål :smiley:

7 Synes om

Brand i et elskab

Weeee lys

3 Synes om

Du er vist uroligt god ved dyrene :slightly_smiling_face:,

Åh sådan en har jeg også tæt på, her for nogle år sige, gjorde jeg det samme, da ræven dagligt kom og hentede skålen, i garagen hvor vores halv vilde katte fik mad i, ræven tog simpelthen bakke i munden og med til hulen til unger, så begyndte jeg og fodre, når jeg kom, kom ungerne ud til mig, og blev det for sent kom ræve mor og hentede mig :regler:. Og de næste 2 kuld unger der kom, hentede ræve mor skålen, så jeg kunne forså nu skulle der serveres mad, alle kuld var lige trykke ved mig
Da unger blev stor og fandt ny hule, var de stadig trykke ved mig, kom jeg til dem forventes der godbidder. Det var så der jeg begyndte og prøve og komme ud og gå hvert dag.
Nogle af ungernes unger er lige så trykke ved mig og mødes vi koster det lidt og mødes.
Den ræve grav tætteste på mig, jeg kommer til på gå tur, forlod ræven sidste forår, da der var en landmand der skulle ordne nogle træer, som han mente ikke skulle stå der, selv om det ikke var hans og fredet. Men jævnligt ser jeg rævnen på gå tur så de er i området, og de komme til mig på 1 til 2 meters afstand, og går ikke før der vanker lidt godbidder, nogle kan jeg kende, med en plet her eller der.

Jeg rør dem ikke, med mindre de kommer helt hen til mig og lægger hovede op på min ben.

Med venlig hilsen beimis ejer

11 Synes om

Igår op kl 3:30 få privat vejen gravet fri, få kørt en til operation, 5 min til beimis nyt betræk på puden finde medicin, og en kram, og ud af døren, beimis kaldte så jeg kunne høre det helt ud til bilen :ked:
, gravet lade fri så vi kunne komme ind til fyret, ordne døren den ville ikke låse, så fik den ordnet, så skiftet til en anden slags vinterdæk, gjode vi selv, de nye vi havde købt som skulle være så gode, ja ja men de gamle var bedre, så det bliver en ombytter.
Der skulle komme en person fra kommunen omkring kl 9, venter venter, ringede afbud kl 15 :crazy_face:
Der væltede en træ i stormen ud for ind kørslen, fik den fjernet. Strøm udfald 2 timer,

Afleveret indkøb til en ældre person
Jeg skulle til en aftale
Jeg fik kombineret morgen mad, middags mad, og Aftens mad kl 21:30 Det blev bare rugbrød.
Syndes godt dynen begynte og kalde noget, men da jeg nåede den, var der en smarte person, der havde hevet alt sengetøj af, nå på med det. For en gang skyld, sov jeg i løbet af en halv time. Og så været vågen 2 gangen en halv time, og her kl 4 opgav mere søvn, sidder stille og læser lidt ind i mellem og skriver ned hvad jeg skal i de næste uger, hukommelsen svigter
Kommer ikke ud på min gå tur, det er meget meget skidt :pensive: i dag var meget vigtigt og komme afsted , vejen er en stor ruflet ujævn spejl, bare og gå ud i garagen er med risiko for forvredne ankler og en balance spørgsmål

Med venlig hilsen beimis ejer

5 Synes om

Simba kan også “græde” når jeg går (eller ikke kommer hurtigt nok ind)

Han sidder tit i vinduet og “vræler” så snart han kan hører eller se mig komme :slight_smile:

3 Synes om

IKEA-historien er gået verden rundt. De kunne vel næppe få bedre reklame og så for de ganske få kroner, de har brugt på at fodre de overnattende gæster m.m.

16 Synes om

Min kollega som er fra Tjekkiet fortalte også lige, at historien havde været i nyhederne dernede.

7 Synes om

Nej, den er der vist ikke noget reklamebureau der kunne ha’ slået… :smirk: :ok:

5 Synes om

Norge har lidt sjov med det også :grin:

7 Synes om

Hvor sælger man evt. sådan nogle katte kasser her? Er der god køb & salg gruppe på Facebook?

2 Synes om

Dba? Evt er der nogle med køb og salg af katteting på fb, men ved ikke hvor gode de er

1 Synes om

Frej er blevet rigtig godt snottet… Kæft jeg er kvæstet :woozy_face:

2 Synes om

Er jeg gået glip af noget?
Er der kommet en kur mod tør fip som vi må bruge her i dk som kan redde katten?

Mutian men den er ikke godkendt endnu og skal købes på det grå marked og er piv dyr

1 Synes om

Ja, det tænker jeg at prøve. Men hvis der var god FB gruppe ville jeg sikkert hurtigere nå rigtige ‘målgruppe’ - marked for custom katte kasser er nok ikke så stort…:slight_smile:

Jeg elsker min tossede kat :hjerte: Jeppe og jeg farer lidt sammen i det der falder frossen sneklumper ned fra en af etagerne over os, Mille der er kold overfor fyrværkeri og lign? Jo hun stopper med at spinde og kommer i stedet med en kort knurren for det er ikke i orden det forstyrrer en hygge stund :joy:

12 Synes om