.oO Decembers tanketråd

Når man sidder helt fredeligt og spiser en bolle med roastbeef og pludselig ser en kattepote der lige så langsomt rækker ud efter ens hånd for at få lov til at smage :grin:

5 Synes om

Tak og i lige måde
:kram:
Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Beimis får normal serveret aftenmad/natmad 20:30, i aftes blev det jo senere, nøj beimis var sur, da plejer kom hjem, der blev kaldt kunne høres helt ned i kælder, ved trappen op til,
og det der var sortere fra i løbet af eftermiddagen, var spist, samt det mad der blev serveret som nat mad, var total spist fra morgen af, der er ellers noget af det der bliver sorteret i. Men selv om det var senere, med mad og sove. Så skulle morgen maden servers kl 5:50 :regler: :stuck_out_tongue_closed_eyes: :tihi:

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Jeg hader at vaske op! Meget!
I går stod vores opvaskemaskine af, og i morgen kommer 32 gæve folk og holder julefrokost :woozy_face:
Heldigvis er der mange hænder, det bliver nødvendigt :expressionless:

Men… der er simpelthen en af dem, der tager en opvaskemaskine med :clap:t2::clap:t2::clap:t2:

( og inden nogen får corona galt i halsen :wink: så har vi fornuftig plads til testede og vaccinerede gæve folk :blush:)

7 Synes om

:grin: sikke en dejlig gæst og få. Men det er godt nok første gang jeg høre om gæster der med bringer opvaskemaskine :joy:

Med venlig hilsen beimis ejer

Ja det er nok også en af de sjældnere ting, der er sket hos os :smile:
Selvom vi er leveringsdygtige i mange underlige stillen an :woozy_face::joy:

2 Synes om

Mandens jul er reddet :joy:

9 Synes om

Kom op til beimis I går over middag, vi legede lige 5 min så skulle tæppe findes og vi skulle snakke :klappekat:, jeg lagde mig på gulvet ved mis på tæppe. Nøj beimis fortalte en helt masse og spandt på en tidspunkt kunne jeg godt mærke min hoved faldt ned / jeg nikkede lidt, gjode det to gange, tredje gang blev det halv ned over beimis, og der blunder jeg max 10 min, men beimis havde puttet sin hoved ind under min ved min hals, samt hold hans pote op over min kind, og beimis sov også, sådan han var helt væk :lazykitty: så en tidspunkt da jeg var vågnet igen stoppede han med og spinde og begynte og snakke i søvnen i stedet for
Var der knap 3 timer, det var 3 timers total kvalitetstid 100 procent på beimis ønsker og behov :hjerte:

Med venlig hilsen beimis ejer

13 Synes om

Det er 9 år siden i dag at Cillie kom med mig hjem i en lomme…

14 Synes om

Heldige Cillie :heart:

4 Synes om

Hvor var du heldig du lige havde en lomme til Cillie, tillykke til jer med de 9 år :smil: :flag:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Christ jeg er træt, men sikke en fantastisk dag :+1:t2:

6 Synes om

Jeg er jo egentlig ikke stor fan af killinger, men jeg synes det kribler i mig for at få en lille. :astonished: :sweat_smile:

8 Synes om

Jeg synes altid at det kribler :grimacing:

5 Synes om

Jeg har vitterlig ikke haft trang til en killing siden jeg hentede LouLou for godt 7 år siden … før nu, jeg synes jeg er hårdt ramt af INOMC :surrender:

9 Synes om

Jeg ville så gerne have en kat mere, så jeg har to igen, men det skal godt nok ikke være en killing! Det overlader jeg til jer andre. :grin:

5 Synes om

Altså, jeg kunne også godt… Men vi skal fandme ikke have flere :joy:

4 Synes om

Nu har I jo også flere, både katte og børn, så det næste må vel blive en hund. :p:

3 Synes om

Sidst jeg havde killing, det var i 2003, jeg mener det var syv måneder han var, da jeg fik ham. Klart en hjerneblødning fra min side, men han var rød, lækkert og manglende et hjem, og jeg skulle have ny kat. Men jeg fik kun bekræftet at jeg er pjattet med killinger, så længe jeg ikke kan bo sammen med dem. :grin:

3 Synes om

Her kribler det også helt vildt for at få killinger igen, men skal gerne lade være at vise billeder af dem herinde, hvis det kunne risikere at friste nogen for meget :tihi:

11 Synes om