.oO Decembers tanketråd

Nej det er meget opreklameret med småtlinger :sunglasses:

16 Synes om

Jeg kan virkelig heller ikke se nogen grund til at prøve det pjat igen lige foreløbig :wink:

12 Synes om

Apropo killinger så har Lathania allerede nu en tydelig udbulning af maven og der er altså et godt stykke vej til slutningen af januar… :hjertehop:

gad vide hvor mange der er

19 Synes om

Jeg har så rigeligt i Jeppe, det kan godt være at han er fyldt 11, men bare tanken om, at han kunne ske at lære en killing alle hans idéer, puhh nej tak :joy: Mille er heldigvis nem og blid sammenlignet med, der er sjældent ulykker og hun er ikke så bøvlet at putte med :tihi:

Men jeg vil nu ikke undvære Jeppe for noget, både sammen og hver for sig giver ham og Mille hverdagen det ekstra :hjerte:

9 Synes om

De der stribedrenge kravler ind under huden på én :smiling_face_with_three_hearts:

3 Synes om

I mangler stadig en ny stumphale :p:

2 Synes om

Vi savner ikke killinger, for vi har selv om dette er det mindst kuld vi til dato har haft. De er knap 6 uger. De har haft korte ture unde for kravlegården indtil i dag, hvor de har fået lov til at rende løs.
Lyden af små poter der drøner hen og trægulvet er så skøn en lyd :smelter:

Næste kuld kommer midt i februar

12 Synes om

Hvor er de altså bare bedårende, de små troldeunger
:smelter:

2 Synes om

Shit der er glat udenfor…

Mig og min datter skulle ned og hente Kira (min venindes hund), da de har Corona og min venindes mor var lige havnet på sygehuset pga blodprop, så overskuddet til hunden var ikke lige så stort.

Men det er koldt og regner hvilket gjorde det hele spejl glat.

Vi kom ned til min veninde, men kom kun til Sundhedshuset og så lavede cyklen en halv donut så turde jeg ikke mere.

Vi ringede efter min kæreste, der var så sød at hente os.

Min datter måtte låse cyklen til et hegn, da mine fingre (Reynold syndrom) gjorde så ondt jeg ikke kunne andet end at stå og tude :roll_eyes:

Men vi er hjemme og Simba tager Kiras besøg som forventet, han er nysgerrig men hun må ikke snuse til ham :rofl:

7 Synes om

Ja, jeg vil også advare om isslag her til morgen. Jeg var netop ude for at sætte affaldscontaineren ud til skraldemændene, og det lignede is, der var på fortovet. Jeg testede det ikke alt for meget, men skyndte mig bare ind på sikker grund igen.

Det er så her på Midtfyn. Det er jo ikke sikkert, det er det samme andre steder.

3 Synes om

der er i hvert fald isslag her…har lige været ude med askespanden

4 Synes om

Så er der julet af på nær juletræet. Det får lov at stå i udestuen til hellig tre konger :slightly_smiling_face:
Jeg synes også det er rart at få huset tilbage igen :wink:
Nu begynder vi tilløb til Wild West nytårsaften :smile:

5 Synes om

Lillejuleaften stod mit komfur af. Eller rettere to af pladerne. Komfuret er et gammelt et med gammeldags kogeplader og da jeg tændte den ene kogeplade, begyndte det at ose og stinke af brændt plastik. Så prøvede jeg en anden kogeplade, men så slog relæet fra. Så jeg måtte klare julemaden med to kogeplader. Det gik også fint, selvom jeg var hunderæd for om de sidste to kogeplader og ovnen ville holde.

I dag har jeg så lige fået et opkald fra montøren, at han kommer torsdag eftermiddag med mit nye komfur. Det bliver et Voss induktionskomfur :thumbup:
Bare en skam, at jeg skal have vagten hele fredag, lige til kl 23, for regner ikke med jeg har overskud til at lave mad midt i vagten. Men så må jeg tage revanche i weekenden :grin:

8 Synes om

Må sige det lyder som om det var lige spændende nok med og lave jule middagen, men sikke dejligt med nyt komfur :smil: :thumbup:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

:hjerte:Min bølle :muhaha:

2 Synes om

Jeg så på nyhederne at der har været usædvanligt mange fald ulykker på Fyn og i trekantområdet. Kattene skøjtede på fliserne, da jeg lukkede dem ud i morges :tihi: Så jeg skulle ikke nyde noget og har holdt mig hjemme i dag.

5 Synes om

Ja, det var noget med 52 ambulancer, der var sendt af sted :uha: Jeg tror også, jeg var heldig, for jeg trådte helt intetanende ud i indkørslen og på fortovet. Det har jeg prøvet et par gange før, hvor det bestemt ikke gik godt. At træde ud på en trappe og så et splitsekund senere at ligge og rode rundt nede på fortovet. Så jeg har en sund respekt for isslag - især fordi det ofte overrasker en :uha:

5 Synes om

Isslag er det mest lumske overraskelse, syndes jeg. Man opdager det sjælden før man ligger som en sjov klumpe på jorden i en stilling man ikke vidste ens krop kunne udføre.
Men dejligt for dig det gik godt i går :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

HUSK! - at i dag er sidste frist for at melde en kat til månedens konkurrence “Kattenes julefest”. Der må vel være et par stykker mere, der har deltaget i fejringen i løbet af den sidste uges tid?

3 Synes om

Denne her pakke som jeg hentede den 9. Dec. Og som @Enki fik "skylden " for

Har jeg lige åbnet for nu, det er vel også på tide :tihi:

Indeholdt det her



Ja den bog @Enki skrev om, en loden affære, var jeg slet ikke itvivl om den var lige en for mig, kiggede for sjov skyld efter den på nettet, fandt den til 200 kr, nej kiggede lidt mere priser var omkring 80 til 160 kr. Men blev ved ned i rækken. Kom til den til 19,50. Og den stod som pæn stand.
Kiggede mere på siden og der var nogle jule Anders And som jeg ved vi ikke havde og en som jeg er lidt i tvivl om om vi har og til priser det ok og standen bedre til prisen, ja den ene mandelgave brugt eksemplar som stand men til 5 kr er det ok. Kogebogen fra Mikey er der fedtpletter på uden på, men det er til og forholde sig til, også når jeg sammenligner med prisen.
Den dyreste er en helt ny garfield, den er bare lidt klemt i hjørnet, det er en privat hjemme side og der var meget spændende, der var de fleste puk bøger, nøj diskutere en del med mig selv om dem, der var også drenge bøger, gøg og gokke tegne serier. Jeg fik besked på jeg skulle betale 30 kr mindre end det samlede pris, pga mængden jeg købte :thumbup:
Er der nu en, der ikke er mig, kan det jo gå til eller sælges til en anden der er interesseret, jeg købte efter den holdning, nu når jeg ikke kunne se bøgerne/bladende rigtig. Det er første gang jeg køber sådan noget brugt. Men er positiv overraskelse.
Og ja :wink: @Enki du får stadig skylden for det :wink:
Og tak for din anbefaling af bogen :thumbup:

Med venlig hilsen beimis ejer

9 Synes om