.oO Decembers tanketråd

Hvad er det også for en uskik at forstyrre Hendes Majestæt på den måde ?
Der må vist strammes op :venter:

3 Synes om

Det gjorde jeg også gerne, hvis jeg kunne for jeg er lige så lidt begejstret for det som hende :tihi:

4 Synes om

Nåhhhr … den er sød :smiling_face_with_three_hearts:

8 Synes om

Den er virkeligt fin!

Men har journalisten overhovedet set den?

Den romantiske og yderst omtalte reklame slutter med, at man ser Harry få lov til at hjælpe julemanden med at dele pakker ud.

Jeg læste ikke selve artiklen … :tihi:

Min mor har lige forlangt at jeg (ikke vaccineret) og min kæreste (fuldt vaccineret) skal være testet inden vi kommer hjem til dem juleaften.

Vores datter slipper fordi hun lige har haft Corona :person_shrugging:

Jeg er SÅ træt af alt det test-noget, mit helbred er dårligere end min mors :roll_eyes:

Jeg må tilstå at jeg godt forstår din mor…

For i bund og grund handler det ikke kun om hendes heldbred men jer alles.

Vi er 2 voksne og 3 børn og de 2 voksne er vaccineret, men vi tester os stadig væk, da vi altid vil passe på os selv og dem omkring os.

Hvis du som ikke vaccineret bliver syg pga dem du holder jul med, vil dem til den julefest have meget omdt i maven hvis de er skyld i det (og endnu mere hvis du skulle få et grimt sygdomsforløb

7 Synes om

Jeg er så 100 % på din mors hold - mit helbred er fint, men jeg vil dæleme nødig udsætte mig for Corona, hvis jeg på nogen måde kan undgå det, og ingen kommer indenfor her på matriklen, med mindre de har taget tilsvarende forholdsregler.

8 Synes om

Jeg tror ikke, der findes nogen, der ikke er trætte af tests :person_shrugging:

Min mor er fuldt vaccineret og bliver stadig testet 1-2 gange fordi hun går til et par ting og tit er her.

5 Synes om

Jeg er også en som synes test stadig er vigtig selvom jeg har 3 vaccinationer.

For vi kan jo stadig blive syge selvom forløbet bliver mildere

I bund og grund er jeg et sted hvor jeg føler mig mere tryg sammen med folk der tester sig, end folk der ikke synes det er vigtig når de har fået vaccinationen…

For hvis jeg må være lidt grov så er vaccinationen for at hjælpe os selv, hvor det at blive testet er at passe på os selv og alle andre

9 Synes om

Jeg forstår din mor til fulde, har tester vi også ofte, lige nettop for at være sikker på vi ikke bringer noget fra det ene sted til det andet. Vi kan jo være raske smittebære.
jeg ville blive dybt ulykkelig, hvis jeg skulle være årsag til andres sygdom, det er jo ikke alle der kommer lige nemt igennem det.

Jeg hader testene, for det er bestemt langt fra alle tester, der kan deres kram, har kun prøvet en gang hvor det ikke kunne mærkes, de andre gang har jeg haft følelsen af de prøvede at kvæle mig med den vatpind :argh:

4 Synes om

Jeg synes godt nok jeg var lidt træt i går, og gik også allerede i seng kl 21. Jeg har så sovet 12 timer uafbrudt. Wauw. Ser frem til lige at vågne lidt og få mig en kop kaffe - SÅ har jeg vist ingen undskyldninger for ikke at få lavet lidt i dag. :sweat_smile:

6 Synes om

Med cpap? For så er du da vist efterhånden på ret kurs :wink:

Jep, og AHI på 0,5. Så det kunne jo ikke være bedre. :smiley:
Heldigvis har mit problem heller aldrig været at sove med den, men at falde i søvn med den. Og det har den nye maske hjulpet helt enormt på. Generelt; når jeg først sover, så sover jeg. :sweat_smile:

5 Synes om

Cool! Så godt for dig. Føler du dig også frisk så?

1 Synes om

Ja, jeg føler mig i hvert fald ikke træt. :+1: Kan dog mærke at jeg har lidt en dovne-dag. Så selvom jeg burde en masse husligt, så bliver det mest til broderi, kattenus og Netflix. :sweat_smile:

5 Synes om

Nogen burde fjerne mobile-pay fra min telefon … :ups:

4 Synes om

En islandsk avis har lavet en video med ‘‘Årets dyr 2021’’ på Island … selv om I ikke forstår hvad der bliver sagt, er billederne stadig værd at se … :blush:

5 Synes om

Hvor ville det være skønt at have en indhegning jeg kunne smide kattene ud i. Nøøøj, de har meget energi lige nu. :grimacing:
Men hvor er det godt at de har hinanden. Tør slet ikke tænke på hvor meget ravage sådan en ensom siataler der keder sig, kunne udrette. :dizzy_face:

8 Synes om

Fordæmalausum - det lyder som et bandeord. Fordæmalausum da også! :rofl:

6 Synes om