..oO(Februars tanker)

Sengetid :godnat:

14 dage til aflevering :wehu:

Lykke, hvad er det egentlig du laeser/skriver speciale om? :slight_smile:

Hehe… Æresrelaterede konflikter hvor vi laver en sammenligning af den måde de skandinaviske lande sætter forståelser op i deres handleplaner på området… Sån kort fortalt :wink:

.oO( 6 dage tilbage… :smiley: Det nytter ikke at tælle hvor mange gange jeg skal sove, så meget som mit søvnmønster er F’ed… :tihi:)

Lykke: Det lyder spaendende! :slight_smile:

Det er syyyyyyyygt! Er interesseret i delen med æresrelateret konflikt… politikdelen siger mig absolut nada :slight_smile:

Mangler stadig Ole lukøje

Jeg vil lige straks gå i seng og drømme om Unni’s lillesøster, den kan du godt være med på,

Det der neglehejs er jeg bare IKKE god til!!! Må spørge om hjælp en dag…

Nå… mon ikke det var på tide at finde en seng?

:godnat:

Argh havde så mange ting der skulle ordnes i dag, nu må jeg aflyse at Cody skal snippes da jeg ligger syg. Har haft skiftevis koldsved og rysteturer siden kl 3.00 og halsen snører sig helt sammen … Hvor er det typisk når man nu havde planlagt ting hele fredag og weekenden

Puha, det helt åndsvagt så nervøs jeg er over at skulle til første genoptræning af min finger :ups:

Lorte islag. Kørte galt på min scooter :frowning:

i dag må posten godt skynde sig at komme… de sidste par gange er de kommet ved 9:30 tiden, håber også det sker i dag - så jeg kan komme tilbage i seng!

trænger til søvn! :S

der skete ik noget med dig vel?

Hårh! Pga. natfly hjem fra Thailand er vores døgnrytme helt skæv, og vi vågnede af os selv længe inden Sid begynder at synge seranader. In your face kitty! :smiley:

er PT på skadestuen da jeg landede direkte på min albue og det gør vildt ondt :frowning: håber ikke der skete mnoget men det gør skisme ondt. Også blev jeg jo forskrækket.

:kaffe:

puha :kram: håber bare det er slaget

kopieret fra januar :slight_smile:
** Oprindeligt postet af Marianne H
Du skal være velkommen til at komme en tur til lyngby og opleve mine 2 abyvianere i fri dressur hvis det kan hjælpe dig til at beslutte dig
Jeg siger aldrig nej tak til kattenus.
Marie **

Jeg er nærmest altid hjemme, så du kan bare sige til :ok: