..oO(Februars tanker)

intet brækket. En mulig forstuvning og et kæmpe blåt mærke. Slap vidst billigt

så tager jeg mig vist bare en sygedag! :S ad jeg har det elendigt :frowning:

Nå, uanset om min bærbare kommer sig over sine tømmermænd eller ej, må det nok være på tide, at Casa Temple Bar får sig en tablet :slight_smile: Så må vi se, om budgettet også skal strækkes til en ny computer…

Har du allerede ødelagt din bærbare ? :uha:

Den kan muligvis ikke tåle det glas rødvin, den drak i aftes :ups:

Håber de har glemt at informerer om at de skulle have planlagt at lukke for vandet på hele kollegiet i dag…

Så er der kun en uge til vi skal til Helsingør!

:yatta:

Som svar på de svar der kom på mit farve-hår indlæg i sidste måned, okay i går, men det var også sidste måned. :tihi:

Godt at høre at både katte & hund har overlevet mødet med hårfarve & maling, min store bekymring var også at Emina fik noget på sig et sted hvor hun kunne slikke det i sig. For ellers havde hun vel næppe taget skade af at skifte farve for en stund :smiley:

Her i huset er der ikke noget der hedder lukket døre, for den slags acceptere Emina ikke :nix: Men hvis bare der går 25 år før det sker igen, så går det nok :smiley:

Den udstilling ville jeg så gerne ha været til, men der har jeg travlt med at være indlagt efter planlagt galdeblæreoperation :ked:

Tro mig - der er ikke mange steder på en kat, den ikke kan nå med sin tunge :slight_smile: Det hårfarve, Galliano ikke fik tværet ud over væggen, er da helt sikkert endt i hans mave.

:blegne: Puha, men jeg formoder & håber han ikke blev syg så? Jeg kan bare ikke forstille mig at det kan være sundt at indtage på den måde.

Du må lære din bærbare ikke at drikke, hvis den ikke kan tåle det :wink: :tihi:

Den er da slet ikke gammel nok til at drikke.

Jeg håber den er forsikret, for de plejer ikke at ville reparere, når det er rødvin…

[QUOTE=velfa;1021599]Den er da slet ikke gammel nok til at drikke.

Jeg håber den er forsikret, for de plejer ikke at ville reparere, når det er rødvin…[/QUOTE]

Jeg har ikke styr på, hvad jeg købte af tillæg til den i sin tid, men den burde faktisk være dækket under min indboforsikring, hvor jeg har noget “plusdækning” - godt nok med selvrisiko, men alt tæller i det store regnskab :slight_smile:

Sundt er det ikke, men så er det heller ikke giftigere :slight_smile:

jo kære doktor-hatte-mand-vikar-sekretær! det ER selvforskyldt at jeg har det skidt i dag, men ærligt indrømmet så tænkte jeg ikke over i nat hvor mange pinex jeg var oppe på, for jeg havde ONDT og kunne “være” i min krop i nat - det er derfor jeg ringer nu og fortæller jeg har det skidt og gerne vil i kontakt med min læge for at høre hvor alvorligt jeg skal tage de her symptomer, som jeg oplever lige her og nu!

nogle læge-sekretærer altså!:dokdok:

i det mindste kom jeg videre til den faste læge-sekretær der er der og som faktisk ville hjælpe mig! Hun fik ro på og forklaret mig op og ned - dejligt! :slight_smile:

Jeg mine forsikringer har betalt sig hjem, med 2 nye computere, som ikke kunne tåle at drikke cola… :ups:

Yay vandet er tilbage:D

Godt at vide hvis uheldet skulle være ude en anden gang :slight_smile: