..oO(Februars tanker)

??? Hvad nu???

glemte at sidde stille… fik derfor BÅDE Sugieh og Lucky i hovedet sådan ret bogstaveligt…

Skørt tidspunkt at vågne og ikke kunne falde i søvn igen. :rulleøjne:

:høhø:

Burde vel se om jeg kunne få læst lidt inden vi skal til fødselsdag ved to af nevøerne…

Min Mor kommer til frokost idag :slight_smile: Det bliver hyggeligt :slight_smile:

Min tablet kan meget, men der er også begrænsninger, så jeg må hellere få kigget efter en rigtig computer som supplement :slight_smile:

nå… 1-2-3 op at stå!

Nu har jeg vist dovnet den længe nok!

nååå nej! - jeg skal jo bare læse i dag, så det kan jeg vel egentligt godt gøre liggende på sofaen :ups:
men der bliver hentet hamster i dag også - må i det mindste hellere komme i noget andet tøj :tihi:

Ja det er så dejligt. Og jeg havde forventet at de ville svare nej som de plejer, så derfor havde jeg ikke spurgt, men det gjorde Brian så…

Træls at vågne med hovedpine på en fridag.

Haley er velopdraget, hun gør kun det hun må. At hun så må alt,er jo en anden ting.
Men hun har nu lovet mig at der kommer en lillesøster til Unni.

[QUOTE=irene;1022695]Haley er velopdraget, hun gør kun det hun må. At hun så må alt,er jo en anden ting.
Men hun har nu lovet mig at der kommer en lillesøster til Unni.[/QUOTE]

Godt du havde et fornuftigt svar så :høhø:

.oO( Er i tossede det er farligt (og dyrt!) at låne transportkasse af FinnFrode! :yikes:
For jeg kunne jo ikke være så tæt på en maxizoo butik uden at gå derind… :ups:
Og så skulle jeg også lige et smut i Føtex… :fløjte:

Nææh, ved i hvad prisen for at låne en transport-kasse er? :surrender1:

At han kan få lov til at komme hjem til mig for at hente den, og nusse lidt med Ale & Hansi… :inlove:

Gad vide om man skulle holde katte-nus herhjemme, hvis der er andre der gerne vil hilse på de 2 dejligheder? :gruble:
(… Altså, hvis de kommer med hjem… Jeg regner med det, men man ved aldrig. )

Så er din(missernes) seng syet…eva/eife
og dine to vindueskarme-tæpper ligeså, PiaB
Jeg tager dem med på onsdag
Er der andre der mangler et eller andet, så sig til senest imorgen inden 20
Jeg har en del senge fra igår…dyb lilla fleeceseng i stor størrrelse (10-12 kilo mis), senge med roser på (så søde senge) i størrelse 5-6 kilo mis og mange flere

Det er altid en god idé at holde kattenus! :slight_smile:

kan græskar suppe mon fryses :?

Jeg er altså virkeligt underholdt af dine statusser :slight_smile:

Jeg ved godt det nok er pisse irriterende for dig, men det giver lige lidt hjernegymnastik her at overveje hvad det lige er du hentyder til :slight_smile:

• Updated - - -

Why not?

Altså, det skal nok indrømmes at jeg fryser ALT - så har fundet ud af at selv feta kan fryses :tihi:

Sagtens

[QUOTE=Lykke;1022715]Jeg er altså virkeligt underholdt af dine statusser :slight_smile:

Jeg ved godt det nok er pisse irriterende for dig, men det giver lige lidt hjernegymnastik her at overveje hvad det lige er du hentyder til :slight_smile:
[/QUOTE]
Hahah. Havde oprindeligt citeret og skrevet et længere svar, men så crashede browseren. Så orkede jeg ikke lige det helt store svar igen.
Dovenskab længe leve! :tihi:

[QUOTE=Lykke;1022715]Jeg er altså virkeligt underholdt af dine statusser :slight_smile:

[/QUOTE]

Jeg tror Tea hentyder til min tanke, om muligvis at holde kattenus. :wink: :stuck_out_tongue: