Hurra! ![]()
[QUOTE=GitteS;1022442]Jeg er helt enig med Finn ![]()
Bliver sørme spændene om PiaB får en lillesøster til Unni. Nu fik jeg jo hvad jeg ønskede ved Delle farvemæssigt, nu venter jeg spændt på pelslængden ;-)[/QUOTE]
Ja - jeg har også snakket meget alvorligt med Unni om det… sådan at få en lillesøster er et stort ansvar. Men hun lover at passe rigtig godt på en lillesøster - så nu håber jeg bare der kommer den helt rette lillesøster ![]()
Jeg håber meget på det
men mon ikke Irene skal til at sætte ind med opdragelsen snart, hvis hende Haley ligefrem skal nå at blive “velopdragen”? :høhø:
Hehe… I sin kampsovning har Nobby præsteret at rulle fra sin pude og næsten hele vejen tværst over sofaen… Han virkede lettere forvirret da han vågnede ![]()
Ja…hvis bare man kunne nøjes med badeværelset hver dag her :høhø:
Jeg har det som dig…jeg kan ikke have det grus overalt og SLET ikke i sengen …derfor holder en Nilfisk kun 2-3 år her ![]()
[QUOTE=Coon Danica;1022500]Ja…hvis bare man kunne nøjes med badeværelset hver dag her :høhø:
Jeg har det som dig…jeg kan ikke have det grus overalt og SLET ikke i sengen …derfor holder en Nilfisk kun 2-3 år her
[/QUOTE]
Hehe… Vi skiftede indenfor den første måned grus fordi jeg ik ku håndtere det overalt ![]()
[QUOTE=Coon Danica;1022500]Ja…hvis bare man kunne nøjes med badeværelset hver dag her :høhø:
Jeg har det som dig…jeg kan ikke have det grus overalt og SLET ikke i sengen …derfor holder en Nilfisk kun 2-3 år her
[/QUOTE]
Nu har i jo også lidt flere husdyr end vi har og kan jeg holde det nede på badeværelset hvor deres kasser er så kan jeg holde det ned i huset. Tilgengæld er der flyvske totter over alt i denne tid uanset hvor meget jeg frisere og støvsuger. Det er somom at de bare opstår af sig selv eller gemmer sig når jeg kommer kørende med støvsugeren.
Hvad skiftede I til?
nu tror jeg, at jeg vil tage en kat under hver arm og gå i seng… de hænger på mig som om deres madskåle var tomme - men det er de altså ikke!
måske de også bare synes det er en hygge aften ![]()
to sjæle samme tanke :høhø:
Cat’s Best Nature Gold… Det virker super her og vi har nu kun grus (træpiller) i badeværelset…
Jeg ved så ikke hvor godt det lige er når man har mange katte, for klumperne hænger ik vildt godt sammen, så ku forestille mig de fik ødelagt hinandens klumper…
[QUOTE=Lykke;1022521]Cat’s Best Nature Gold… Det virker super her og vi har nu kun grus (træpiller) i badeværelset…
Jeg ved så ikke hvor godt det lige er når man har mange katte, for klumperne hænger ik vildt godt sammen, så ku forestille mig de fik ødelagt hinandens klumper…[/QUOTE]
Vi bruger træpillerne i soveværelset…VIL ikke have grus i sengene…men…det holder ikke så godt på lugten når vi er så mange som vi nu er…det er fint nok der fordi de ikke bruger den så meget…men den går ikke i de store bakker nedenunder som bliver brugt rigtig meget ![]()
Kampsovning - fantastisk ord :høhø:
Altså, jeg ved ikke hvad jeg skal sige ![]()
Det er en fantastisk film.
Men hold da op, den trak tårer - også selvom vi jo alle kender slutningen.
Marius er så sej.
Nogle må dø, for at andre kan leve.
Nej, det ka jeg os forestille mig… Jeg går jo hjemme for tiden, så ved faktisk ikke om lugten kan bli generende med kun en kat, for han får jo fjernet det hele meget kort efter det er sket ![]()
Jeg har forresten hørt et tip om at det skulle virke godt at hælde et lag træpiller ned i det fine grus (nok ca 1/5 til 1/3), og så skulle det faktisk ændre meget på den mængde der kommer på gulvet, uden at det skulle påvirke sugeevnen eller lugte… Men jeg har ikke selv prøvet det, så ved ikke om det virker… Nu jeg tænker over det syntes jeg dog Nobby slæbte meget mindre rundt lisså snart vi begyndte at blande træpiller i EC’en… ![]()
Hihi… Jeg kender ik li et bedre ord for det han gør ![]()
Nej, det ka jeg os forestille mig… Jeg går jo hjemme for tiden, så ved faktisk ikke om lugten kan bli generende med kun en kat, for han får jo fjernet det hele meget kort efter det er sket ![]()
Jeg har forresten hørt et tip om at det skulle virke godt at hælde et lag træpiller ned i det fine grus (nok ca 1/5 til 1/3), og så skulle det faktisk ændre meget på den mængde der kommer på gulvet, uden at det skulle påvirke sugeevnen eller lugte… Men jeg har ikke selv prøvet det, så ved ikke om det virker… Nu jeg tænker over det syntes jeg dog Nobby slæbte meget mindre rundt lisså snart vi begyndte at blande træpiller i EC’en… ![]()
:eksplosion:
[QUOTE=ThildeL;1022256]Så om 3 mdr. skal du igen til at finde et fast job? ![]()
Narj der var faktisk ikke så meget gang i den, selvom juleøllene kostede en 10’er og, man kunne vinde Ana Trolle (???) biletter til i går aften på Posten hvis man var den første i baren, der sagde “Bispens Gips Gebis” eller var køberen af den 100. genstand.
Jeg købte 1 fadøl (og blev OK fuld, da jeg ikke havde spist noget hele dagen), og en Chicken wrap ![]()
Fik brændt den på det metal, der er ude på enden af de varmepistoler i lab, man bruger når man destillerer :([/QUOTE]
Ja - egentlig skal jeg jo begynde at søge. Men min medvejleder har evt noget til mig, når hun kommer fra barsel. Men det afhænger af om der kommer penge til projektet osv - Så jeg må hellere søge, som jeg ville gøre det uden den mulighed.
Varmepistoler? Der må være sket noget i kemilab siden jeg var der
Vi destillerer (til sulfid-bestemmelser) med sådan nogle smarte varmeplader til rundbundede kolber i øko-lab - men dem kan man nu også brænde sig på
Eller man kan smide saltsyre ud over sine nye bukser ![]()
Dejligt! Det er jeg rigtig glad for at høre. ![]()