..oO(Februars tanker)

[QUOTE=PiaB;1021603]jo kære doktor-hatte-mand-vikar-sekretær! det ER selvforskyldt at jeg har det skidt i dag, men ærligt indrømmet så tænkte jeg ikke over i nat hvor mange pinex jeg var oppe på, for jeg havde ONDT og kunne “være” i min krop i nat - det er derfor jeg ringer nu og fortæller jeg har det skidt og gerne vil i kontakt med min læge for at høre hvor alvorligt jeg skal tage de her symptomer, som jeg oplever lige her og nu!

nogle læge-sekretærer altså!:dokdok:

i det mindste kom jeg videre til den faste læge-sekretær der er der og som faktisk ville hjælpe mig! Hun fik ro på og forklaret mig op og ned - dejligt! :)[/QUOTE]

Det lyder da ik helt godt det du har gang i :S

Håber du får det bedre snart :trøste:

.oO( Hvis det offentlige havde været et privat firma, ville konkursen været begæret for længst og de ansatte fyret på gråt papir HVORFOR er det iorden at det må tage over ½ år i det offentlige, når det kan ordnes på 14 dage, selv med POST DK? )

[QUOTE=PiaB;1021603]jo kære doktor-hatte-mand-vikar-sekretær! det ER selvforskyldt at jeg har det skidt i dag, men ærligt indrømmet så tænkte jeg ikke over i nat hvor mange pinex jeg var oppe på, for jeg havde ONDT og kunne “være” i min krop i nat - det er derfor jeg ringer nu og fortæller jeg har det skidt og gerne vil i kontakt med min læge for at høre hvor alvorligt jeg skal tage de her symptomer, som jeg oplever lige her og nu!

nogle læge-sekretærer altså!:dokdok:

i det mindste kom jeg videre til den faste læge-sekretær der er der og som faktisk ville hjælpe mig! Hun fik ro på og forklaret mig op og ned - dejligt! :)[/QUOTE]

Mod tandpine kan det anbefales at blande pinex/panodil med ipren, for deres aktive stof er ikke det samme.

[QUOTE=Lykke;1021617]Det lyder da ik helt godt det du har gang i :S

Håber du får det bedre snart :trøste:[/QUOTE]
sundt? nej det var det helt bestemt ikke… :S og jeg betaler jo så prisen i dag (og muligvis også i morgen :S ) men med strenge ordre fra læge-sekretæren spiser og drikker jeg en masse og det skulle faktisk gerne være den aller bedste kur, selvom kvalmen ikke ligefrem hjælper på lysten til at spise…

jeg løb bare tør for ipren i forgårs :frowning: for ja - det plejer jo at være nok bare med en pinex og en ipren og så er man kørende i hvert fald 3 timer.

men nu har jeg fået forbud mod mere smertestillende i 72 timer, så det giver HELT sig selv nu :ups: tandpinen er så heldigvis også væk igen… har en kindtand som “arbejder” fra da jeg fik hele munden ommøbleret som 12-14-årig - og det er den der gør så mega naller at det går ud i fingre, arme og ben :S heldigvis er det meget sjældent det sker! :slight_smile:

Ej altså jeg hader bare når ens bærbare bliver grådig og hugger det man selv drikker :tihi:

det er også træls nok :wink:
hvad så med scooteren … overlevede den ?

[QUOTE=PiaB;1021638]sundt? nej det var det helt bestemt ikke… :S og jeg betaler jo så prisen i dag (og muligvis også i morgen :S ) men med strenge ordre fra læge-sekretæren spiser og drikker jeg en masse og det skulle faktisk gerne være den aller bedste kur, selvom kvalmen ikke ligefrem hjælper på lysten til at spise…

jeg løb bare tør for ipren i forgårs :frowning: for ja - det plejer jo at være nok bare med en pinex og en ipren og så er man kørende i hvert fald 3 timer.

men nu har jeg fået forbud mod mere smertestillende i 72 timer, så det giver HELT sig selv nu :ups: tandpinen er så heldigvis også væk igen… har en kindtand som “arbejder” fra da jeg fik hele munden ommøbleret som 12-14-årig - og det er den der gør så mega naller at det går ud i fingre, arme og ben :S heldigvis er det meget sjældent det sker! :)[/QUOTE]

Du har min fulde medfølelse! Jeg fik ommøbleret munden som 17 årig og jeg kan bare ikke tåle tandpine! Derfor sørger jeg altid for at have en nødration af ipren, panodil og kodein, hvis det bliver slemt. Jeg har rester efter 3x rodbehandlede tænder… :S

[QUOTE=Rumle;1021649]det er også træls nok :wink:
hvad så med scooteren … overlevede den ?[/QUOTE]

Den fik smadret sidespejlet, og fik nogen mindre kønne hvide striwer :slight_smile:

få de første Black Eyed White hamster babyer - tjek! :smiley: Det har også kun taget over et år og en del importer fra Holland at nå dertil!

Hvad finder man SÅ på :? :tihi: måske se om det kan gentages :smiley:

.oO( Opvask forsvinder lidt lettere når man sætter god musik på! & hvad er mere oplagt fredag eftermiddag end at tænde for P7 Mix. Deres Fredagsmix med (Henrik) Milling & (Nicolai) Molbech, er guf for en der har de to som yndlingsradioværter :hjerte: )Oo.

det bliver nogle lange 6-8 måneder jeg skal bo over den knoldesparker…

Men glæd dig over, at det i det mindste “kun” er 6-8 måneder! Det var det jeg huskede mig selv på, da jeg var genhuset overpå en spade. :slight_smile:

Har lidt en følelse af at hende den ældre dame fra jehovas vidner ikke vil være ved at jeg bor sammen med min kæreste…
Hende og hendes mand, har tydeligt styr på hvem de har snakket med før og hvor og de har snakket med både mig og min kæreste, men det er altid kun mig der har søde katte:)
Heldigvis snakker de ikke om deres tro, de ved godt det ikke interessere mig, så de aflevere bare deres blad (som ryger i skraldespanden) og hilser på en eller begge katte:)

.oO(Øv, frosten har ødelagt min vaskemaskine (står i uopvarmet vaskerum) … den smider vandet på gulvet :()

o 0 ( Har afleveret min mobil til min mor i dag, så hvis I ikke høre noget fra mig efter weekenden, så er jeg nok død :stuck_out_tongue: ) o 0

.oO(glæder mig for vildt til nyhederne i aften :tihi: )

på dr1 eller tv2 ? og hvilke nyheder?! :smiley: hvornår skal vi kigge i glo-kassen? :smiley:

:
D Jamen det må du selv om :smiley: Det er ikke så meget nyhederne, det er mere selskabet :wink: NOGEN har jo ingen fjernsynskanaler endnu :wink:

Også mig!!!

Sikken en dag på arbejdet. Håber ikke det skal være sådan hver dag…