.oO Januars MIStanker Oo

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1144311]Jeg hjælper med at vaske mit ene toben tørt, og så kommer hun samtidig til at lugte fornuftigt igen
Hilsen Adelie

Yankie, siger du at dine toben gør dig våd? Med vilje? :uha:
Jeg synes det er slemt nok når de våde toben aer mig og forsikrer mig om at de ikke druknede… men ligefrem at gå med dem ind i regnvejret, varmt eller ej, det gør jeg altså ikke!

Og så har de sådan nogle væmmelige dåser der HVÆSER og lugter underligt, som de bruger når de har været inde i regnvejret. Dem kan jeg altså SLET ikke li’

Toben… det er godt de har katte til at passe på sig. Jeg tror ikke altid de er helt tilregnelige…

Hilsen Stevie[/QUOTE]

ja… det er noget med at jeg har så lang pels og når jeg så smider den om sommeren så siger de at vandet hjælper med at komme af med den.
Og nogle gange hvis man har… en lille prut i buksen… men ved prut så vasker de nogle gange bare buksen… DET er ikke rart! Gør det ordenligt eller lad være dame!

Men det er altså lidt rart at blive varm varm varm af vandet, mens moar giver massage og far mysser og snakker dejligt til mig… Nogle gange synger de også :hjerte:
Og bagefter bliver man viklet ind i varme håndklæder og kan sidde og putte med dem på sofaen mens man tørre… Og lidt sidst! En daaarjlig lang tur med børsten :smelter:

:pote: Yankie

Han er syg i potten!
:pote: Faxe, Cognac og Ana!

Misser der frivilligt lader toben gøre “det onde” ved dem aka alt med vand, er pr. definition ikke rigtig kloge! Det er ganske enkelt livsfarligt!
:pote:
Sugieh, Lucky og Dione

Weeeeeee - en gang til! Weeeeeee - en gang til! Weeeeeee - en gang til! Weeeeeee!

:pote: Sigga (der har fået en knitretunnel i julegave)

WuuuuuHuuuuuu vi elsker det nye legetøj vores slave fandt til os :thumbup:
[I]- Håber ikke den lille mus bliver rundtosset før vi gør

[/I]

Det er så skønt når brændeovnen er i gang … så kan vi lave mave konkurrence hvem der kan få den længst fremme …

:pote:Morgan, Balder og Rex :pote:

Menneske, du er ikke særlig kvik. Nu har jeg tre aftner i træk fået godbidder og nus og kæl, når jeg lavede lidt kunster for dig inde i soveværelset. Hvordan I alverden kan du tro, at jeg i aften vil spises af med en fjer i en snor :venter: Ved du ikke, at vi efter tre dage har skabt en tradition? Det kan godt være, det tager mennesker 21 dage at indarbejde en vane. På den måde er vi katte meget mere lærenemme :rock: Kom så i gang med at finde den klikker. NU!

:pote: Magic

Mit toben er totalt skør i bolden!
Igår fik jeg noget lækkert og mens jeg med klar stemme fortalte de andre at de skulle holde sig væk fra min mad så sagde mit toben først at jeg skulle tale pænt og derefter gav hun sig til at grine af mig! :uha: Mange ting kan jeg holde ud men det!? Næeh, nej du!
Og ikke så sent som idag lukkede mit toben op for vandet. Ikke bare åbnede hun ikke helt for vandet, men hun tillod sig osse den frækhed at grine af mig mens jeg forsøgte på at drikke! :argh:
Det er skandaløst hvordan jeg bliver behandlet her!
(det sagt så er hun nu sød ved mig)
:pote: Cinna aka Sundisk Cinnamon Beauty

o0 Elsker at putte i kurven under sengen :muhaha: selv om slaven siger jeg ikke må.
Så siger hun at det er hundens kurv og den er pakket væk i en pose af en grund.
Fordi den ikke bliver brugt mere… :thumbdown: Men hvem spørger lige mig om jeg var færdig med den?

  • Jeg er da lige glad jeg pakker den selv ud og putter mig lige så fint. Men så får jeg
    ballade for at posen nu er i stykker igen igen.
    :rock:Og nu fik jeg endelig min vilje kurven er fundet
    frem og jeg får lov at bruge den som jeg vil…
    :pote: Quin

o0 zZz Zzz Intet bedre end at putte i hele sengen nu hvor slave no.2 er taget på arbejde.
Så er der kun slave no. 1 tilbage og hun fylder ikke så meget :tihi:
:pote: Percy

o0 zZz Har fået lov til at være i kurven sammen med Quin, endelig vil hun dele med mig.
:pote: Nala

Vores toben har været grusom idag…
Vi ved ikke hvad vi har gjort galt men vi er blevet straffet på det groveste :ked:

De har pillet alle de fine legesager af vores kæmpehøje klatremiljø af :uha:
og de har smidt det ud i haven - lige ude foran det store vindue så vi rigtig kan sidde inde og kigge ud på det.
De snakkede sågar om at de skal have det slæbt op så viceværten kan fjerne det helt :ked:

Vores mini toben sagde godt nok at vi skulle glæde os til december mdr for så vil vi få et nyt fint klatremiljø der dufter godt
Men december er jo først om lang tid :blegne:

:pote:
Åse og My der savner deres juletræ

Okay, okay så, Jeppe du skal nok få lov at have sofaen i fred! Jeg skal alligevel ikke være tæt på dig når du er i det der humør…
Jeg finder et andet sted at sove, måske hende to benet ikke bemærker hvis jeg tager spisebordet:gruble:

:pote: Mille

Flyt dig, flyt dig, det gælder både dig Mille og to benet, jeg skal have plads til at dræbe denne kaninhale, den er meget farlig! Den dræbes bedst i sofaen ved at kravle op i kradsetræet og springe ned på den, så flyt jer lige, her kommer jeg:hyp:

:pote: Jeppe

Pyha det shampoo er ikke kommet i dag så nu kan vi rigtig dovne den foran brændeovne :pote: morgan rex og balder

Og HVORFOR er elektriske tog så ikke kattelegetøj? Ja jeg spø’r bare! De summer sjovt og smutter ind og ud af nogle huller lige under min udkigspost. Og så må man ikke vippe til dem? Ovenikøbet råber det store toben op når jeg gør det :uha:
Toben, de ER ikke nemme at blive klog på.
~Adelie

Lille Lejfen har ret (og han er ellers ikke for klog, han er jo en bimse…!): Vi må ikke en skid! I-n-g-e-n-t-i-n-g må vi! Her hørte jeg tobenet komme hjem i sardindåsen på hjul, og så blev jeg så glad at jeg løb hende i møde for at agere velkomstkommite! Blev hun så glad? Nej - straks fik man bebrejdende øjne og påtale og blev kaldt skidtkat og hvad har vi! Bare fordi jeg befandt mig der på det sted hun kalder “den forkerte side af hegnet” :dokdok: Toben er for dumme - the world is my oyster, og jeg går hvor jeg vil…
[video=youtube_share;vw0j5Y4_7FE]- YouTube

Nå, men jeg må hellere holde lav profil de næste dage, for hun skulle jo nødigt finde ud af hvor mit hemmelige hul er :slem:
:pote: Søren Sko von Skidtkat und Hundekunster :muhaha:

Hold da op en fest! Først tømte tobenene både køleskabet og fryseren og lod lågerne stå åbne hele dagen igår, så vi kunne hoppe ud og ind af hylderne som vi ville. DET var underholdning - desværre var der slet ikke noget mad tilbage derinde. Nå, men senere kogte tobenet en stoooor pose fisk til os, som var kommet ud af fryseren. Gryden med de varme fisk smed hun ud på fortrappen til afkøling, mens de selv spiste. De blonde bimser blev i stuen for at se, om der skulle falde lidt and af - det gjorde der såmænd også, men det rækker jo iiiiingen steder hen med den smule kød. Så jeg tog sagen i egen pote, sneg mig ud i haven mens de var travlt optagede, over hegnet og rundt om huset. Så da tobenet kom ud på trappen for at hente fisken stod jeg lige der med hovedet nede i gryden og havde ædt halvdelen af al fisken :savle: :slem: Så sagde hun godt nok noget i stil med :argh:og :bangbang: og :surelog: og :wittsend: og nogle andre ting, der ikke egner sig til gentagelse - men ærligt talt, jeg var så forædt at jeg kom til at bøvse hørligt, og iøvrigt ikke orkede tage mig af det, så jeg stak halen lige i vejret og valsede ind ad fordøren. Jeg har jo sagt det - the world is my oyster, jeg går hvor jeg vil… :slem:

:pote: Søren Sko

:wehu: Jan er faldet i søvn på sofaen…
Ingen bad til mig :wehu: for vi må ikke forstyrre :thumbup:

:pote: en meget glad Brian :slight_smile:

OK! NU er det nok… Den her går direkte til Potepartiet og dyreværnet.

I går åbnede vores toben døren til haven. Vi havde glædet os sådan til at komme ud og nyde græsset, men hvad sker der så for det??? Alt er hvidt og imponerende koldt. Tobenet har fyldt haven med noget der kaldes for sne… Hun er da ikke til at styre :argh:
Ikke desto mindre sætter hun sig ude i det med den tingest hun altid render rundt med og klikker os med. Ja Dione var sikker på hun led den sikre død, men hun holdte, desværre kan man fristes til at sige, til det.
Når vi siger desværre… så er det fordi, og nu skal I bare høre…
Vi har det skønneste klatretårn med hængekøjer og sager, som vi virkelig er glade for. Men her for ½ time siden, får tobenet den bindegale ide, at pille hængekøjerne NED!!! og for det ikke skal være løgn har hun nu puttet dem i den ting på badeværelset, som man bliver svimmel af at se på.
Vi havde LIGE fået dem foret helt perfekt med fældningsmateriale fra os alle tre…:venter: Altså, hvor meget skal man da finde sig i?
Tobenet burde meldes :dokdok: Men hey…:lys-ide: Vi fik den geniale ide at rydde hendes sofa for tæpper og puder, så kan hun have dét for det :muhaha:

:pote: Sugieh, Lucky og Dione

Der er nu visse fordele ved, at det ene toben ikke er hjemme. Så får Mikkeline og jeg lov til at komme med i soveværelset om natten, så jeg har leget pelshue for hun-tobenet hele natten - darjligt:hjerte:

Mille

Brita er simpelthen tumpet mellem ørene. Hvad tror hun…at vi vil sidde i 45 graders frost og stiv kuling og spise kyller. NUL, så nu er der kylleblod og æggeblommer inde for man spiser fisme da ikke udenfor i det vejr. Sikke en bæ-hjerne, hun er.
Kamikazes Sigariah von kylsibob-æder af rang

. o O I går kom far i tanke om, at der heldigvis var gået lang tid siden sidste ørerens… :frowning:

. o O Så der var ingen vej udenom - han hældte det dér ækle i mine ører. :S

. o O Jeg blev så ulækkert klistret af det, men det det blev han også, da jeg rystede hovedet bagefter. :høhø:

. o O Og allerbedst var det, at Snehvide bagefter gav mig en rigtig slikketur. :tihi:

. o O Ikke bare det sædvanlige kindkys, men rigtigt i hele hovedet! :thumbup:

:pote: Rags

Så er min daglige fræsetur gennem hele hytten og løbegård fuldbragt. Ih, hvor jeg nyder al bruge mig selv. Brita siger jeg er en tåbelig halvgammel slap skede der tror jeg er 4 måneder. Jeg mener nu motion er sundt og NU kan jeg godt bruge en kylle
Kamikazes Sigariah 6 år til august