.oO(Novembers tanker)Oo

.oO(Ny månede ny tråd :))

. o O ( :bangbang: FUCKING LORTE BUTIK!!! :GRR: )
. o O ( Dét er bare ikke fair gjort. - Var skrevet op til dekorationerne i Vera Moda for 4 eller 5 uger siden, er den første på listen så var sikret mine ting. Det skulle efter planen udskiftes i går, og jeg ville blive ringet op. Hører intet, og prøver at ringe hele dagen uden held. Deres telefon virker ikke. I dag kører jeg der ind og hører om der er nyt. - Jamen der er ikke flere tilbage får jeg afvide. De blev hentet igår. - WHAT??? :argh: De var betalt D. 17 siger de. - Jamen flot, hvad hjælper det at blive skrevet op og stå som nummer 1, og så blive ignoreret. :thumbdown: De kunne fucking bare have sagt jeg skulle betale, så havde jeg gjort det! :doh: Jeg er STIK TOSSET på den dumme butik!!! :eksplosion:)

. o O ( Sorry mine grimme tanker og ord, men måtte bare have luft … )

:s:S:S:S

. o 0 min dumme morgen, blev til en dum dag…

.oO(glæder mig til at hente Anton lige om lidt og få noget godt at spise :savle:)
.oO(ved ikke hvor vi skal spise … der var alt optaget på NOMA :cool:)
.oO(det bliver muligvis kineserbiksen i Næstved, kender jeg min søn rigtigt …)

. o O (Bob er altså bare så søøøøød :hjerte:)

.oO hvor har jeg ondt af min mor, der kommer mulige killing køber i morgen og det har hun det skidt med. Hun vil helst ikke af med nogen af dem. Hun har det allerede helt skidt, så det er derfor jeg endnu ikke har sat dem til salg herinde.

. o O Dér væltede Snehvide sør’me en kaktus ned fra vindueskarmen… :S

. o O Det er dét, jeg ellers har pralet med, hun aldrig gør… :?

. o O Men Lene, min kone, havde flyttet rundt på nogen ting, så Snehvide ikke kunne gå den sædvanlige vej. :dokdok:

. o O Så kan det jo ikke tælle som en nedrivning… :høhø:

. o O (Så var Bassen da lige en tur i kælderen i dag. Så lær det dog, Mrs Mackay - nok er han rund, men han er en del hurtigere end dig :fatdetnu:)

. o O (Han var dog svært tilfreds med sig selv, da han kom op igen og fik lige afsat duftmærker på vinduet ude i opgangen, mens han ventede på, at jeg fik lukket op :høhø:)

. o O (Asani har tævet et stakkels lille kaninøre og jagtet det fra den ene ende af huset til den anden i vild fart :hyp:)

. o O (Og så skulle han da også lige for fuld skrue hoppe op på køkkenbordet, da jeg stod og kom mad på en tallerken - hvorefter han landede på kanten af tallerkenen, der vippede og røg på gulvet. Sammen med Asani :dokdok:)

.oO(overvejer om jeg skal vove pelsen (kattenes :høhø:) og lade være med at lukke Pestilensen fra, men jeg ta’r ud at spise … :gruble:)
.oO(nahh, det tør jeg nok ikke … :S)

o0. Kors hvor er jeg træt af det, i morgen skal min byld i brystet skæres op, og der skal dræn i. Oveni en ny omgang pencilin / Dicillion, men denne gang med dobbelt styrke.
Tror jeg skal have oprettet en advarsel tråd, det kan være farlig at lade katten ælte på det bare hud :-/

.oO Gad vide hvor mange gange jeg skal løfte Haylee væk fra tastaturet, før hun forstår, at jeg ikke vil have det…har nok gjort det ialt 8 milliarder gange efterhånden :smiley:

Søde mennesker vi lige har haft besøg af, de må bestemt godt købe hos os :slight_smile:

. o O (Magic ville ikke stå tilbage for de to små, så han hoppede op på tørrestativet og fik det til at vælte ned over sig… :surrender1:)

. o O (Abyerne holder brydekamp. Asani er en lille bisse. Han er ikke altid lige sød ved sin bror :høhø:)

. o O ( Skulle jeg tage lidt billeder igen i aften … :ups: )

.o(STEVIE… Så BESTEM DIG DOG… Du kan ikke lege med Ib det ene øjeblik og så blive gal på ham det næste… det forstår han jo ikke noget af)
.oO(Heldigvis har Ib nerver af stål, han er fuldkommen ligeglad med Stevies knurren)

Tog lige lidt billeder af lejligheden til tråden om hvordan man bor…
kors - man ser ikke flytterodet i dagligdagen, men når jeg ser billederne bliver jeg sq næsten pinlig berørt over al den flytterod der stadig er her og der :ups:

oO Dejligt med fri idag og imorgen :DOo

oO Det trænger jeg godt nok også til…Oo

oO Idag har vi bare set tv og puttet (mig og Oliver altså:tihi:)Oo

oO Imorgen står den på en shoppe tur i byen med min lille mor, som er kommet hjem fra Hirshals idag… Oo

oO Gad vide hva jeg skal se i tv´et i aften…:?Oo

.oO Fik snakket med dem på arbejdet og fortalt hvad der er sket. De var bare så søde og glade for at jeg fortalte det :slight_smile:

.oO Har fået fri resten af ugen. I morgen skal vi sortere mormors tøj o.l., så det bliver nok en hård dag. Begravelsen er fredag.

.oo( Ser frem til besøg lørdag af Camilla - SÅ skal der tages billeder :wehu::wehu: