Jeg VED godt, at det er mit job at hjælpe folk, men derfor synes jeg alligevel godt, at man i det mindste lige kan sige tak. Det er godt nok en flad fornemmelse, når folk bare siger “ok, hej” og smider røret på. Heldigvis er de færreste sådan.
[QUOTE=PiaB;739349]årh hvad det lyder lækkert! ^^^^
note to self: køb bacon i morgen![/QUOTE]
Du kan også lave porre/kartoffelsuppe… har vist postet opskriften i opskriftforummet engang…
Eller servere dem sammen med et stykke vildtf, glaserede og med kartoffelmos…
Fyldte porrer er heller ikek dårligt…
Og så er der oksekødsstrimler, lynstegte sammen med sesamfrø, porrer og løg, overhældt med lidt østerssause og serveret enten med nudler eller ris…
Tror jeg prøver kræfter med en kartoffel/porre suppe i aften, og så prøver den Porre/bacon/pasta ret i morgen
Der er jo porrer nok
.oO(Gad vide om Heidis’ baby lyttede til Annies’ spådom om at blive født den 11/11/11 )
.oO(Hvordan er det lige den sang er med en dramaqueen )
[QUOTE=birtheras;739292].OO(Talte med en meget dement dame idag på telefonen hele tre gange. Hver gang ville hun vide om jeg kunne komme og pudse hendes vinduer fordi stormen havde svinet dem til. Jeg forklarede hende hver gang at jeg altså ikke var vinduespudser og at hun havde fået forkert nummer. Det ville hun ikke tro på og forklarede mig hvilket nummer hun havde ringet til. Jeg fortalte hende så hver gang at hun ikke havde trykket på 2 som første nummer men på 8. Det var så ok, derefter ville hun så vide om jeg også trængte til at få pudset vinduer hvilket jeg forklarede hende at det var jeg allerede igang med men at jeg ikke gik ud og gjorde det for andre hvorefter hun afsluttede med at sige at så måtte hun se om hun ikke kunne få fat på Jan.
Anden gang hun ringede sagde jeg til hende at hun igen havde trykket på 8 i stedet for 2 hvorefter hun forklarede at dette var første opkald hun havde lavet hele dagen og at det derfor ikke kunne være hende jeg havde talt med før hvorefter samtalen mere eller mindre forløb som første gang. Tredie gang det samme. Her nægtede hun også at hun havde talt med mig før og så ellers samme forløb i samtalen som første gang :høhø:
Egentlig ikke sjovt men jeg blev nu ikke sur på hende fordi hun lød faktisk rigtig sød :))[/QUOTE]
Åh, det lyder som min farmor… Her er omkvædet også at hun jo aaaldrig ser os… (Farmor, jeg var her i forgårs…)
[QUOTE=PiaB;739310]totalt idé forladt :S
Skal finde på et eller andet :S
hvad bruger man porrer til?! og jeg gider ikke porretærte eller at proppe dem i en kødsovs… :S har 4 store til at ligge nu - jeg synes det var SÅDAN en god idé at grave dem op af køkkenhaven hos min mor og tage dem med - nu er jeg bare helt idé forladt :S
Hvor længe mon sådan nogle ny-opgravede kan holde sig i køleskabet :?[/QUOTE]
Suppe! Eller porrestuvning (mums), eller eller… nu har jeg glemt hvad det var jeg tænkte på… Iih…
Nå, de er i øvrigt også rigtig gode som en af ingredienserne i en gang “wok”-grøntsager
Og de kan i øvrigt holde sig om længe… De bliver allerhøjest lidt kedelige yderst, og så hiver man bare de yderste par lag af (som med løg)
Så har Gitte og Linea været forbi, og så fik jeg et flip bagefter der blev støvsuget og vasket gulv i hytten
og har faret rundt med støvkluden også, mens samtlige vinduer og altandør har stået åben så der kom luft ind
Hvor er det dejligt her bagefter! selvom jeg er snottet og helt lukket kan jeg mærke luften er blevet meget bedre herinde!
Nu skal jeg lige have styr på aftensmaden og så ud og hente kattekurv
( Hi hi så er Linea i gang med at pynte sin Hello Kitty kalender, TUSIND TAK Bente, du er en skat - den skal jo være ophængt og færdig med alle pakkerne på når PiaB i morgen kommer forbi)
(jahh da jeg kom hjem var der en mail fra hende som har taget billeder af Eva i Maxizo, da jeg var den første på FB til og trykke syntes godt om, vil hun sende en cd med alle billederne hun tog af Eva i både sort/hvid og farve)
(Maden er i ovnen, bliv nu færdig…)
MVH
Gitte
Kom så med en løbetid, Missebarn!
Ha :klapper: Velkommen i klubben!
Det var da også på tide:pGlæder mig til at se hvad i får ud af løbetiderne:thumbup:
Skal vi lave væddemål om hvem der kommer først?
Ups, læste forkert. Troede at i begge havde katte i løbetid:ups:
Dog ikke, vi har først lige lagt planer om hankat til Missebarnet Faktisk først i går…
Så nu kan hun godt komme i sving med en god løbetid.
Hvad skal vi vædde
[QUOTE=Mega;739232]For mange år siden havde min kanin det på samme måde og også hans tænder blev umiddelbart kendt fine, MEN da han kom i narkose, viste det sig, at den aller bagerste kindtand var krum og vokset op i ganen.
Da han efter at have fået den fjernet stadig ikke rigtigt spiste og tabte sig meget, blev han aflivet.
Obduktion viste, at hans mavesæk var fyldt med hår, han havde slikket i sig, så husk også at frisere/børste kaninen, når den fælder.
Held og lykke med ham![/QUOTE]
.oO Tak for “held og lykke”
.oO Han bliver ikke børstet, så håber ikke, at din historie gentager sig her
Jeg kender kun den med en dancing queen
[QUOTE=galath;739506]Jeg kender kun den med en dancing queen
//youtu.be/xFrGuyw1V8s
[/QUOTE]
.oO(Nå ja, det var den jeg tænkte på :høhø:)
.oO(Tak)
. o O (Abasi har lige plukket en køkkenrulle i hundredtusindmillioner stumper ude i gangen )
. o O (Men han så nu så sød ud, som han gik løs på den af alle kræfter :høhø:)
. o O (Jeg må jo nok konkludere, at det ikke er en særlig god idé at opbevare pakkerne i garderobeskabet, når jeg køber stort ind :surrender1:)
.oO(trængte til noget sødt, så har lige bagt nogle vafler )
.oO(glæder mig til onsdag, for så er der penge på konto’en igen … så længe det varer