.oO(Novembers tanker)Oo

Det er næsten lykkes mig, at efterligne Evas grøntsagssuppe fra sidste uge :smiley:
ok - der er også porre i min, men idéen er der! :smiley: Wuhu! succes med at lave sund mad! :smiley:

Nej, det skulle altså ikke undre mig… tsk!

[QUOTE=PiaB;739600]Det er næsten lykkes mig, at efterligne Evas grøntsagssuppe fra sidste uge :smiley:
ok - der er også porre i min, men idéen er der! :smiley: Wuhu! succes med at lave sund mad! :D[/QUOTE]

Det er også bedre med porre :tihi: de koster bare mere end løg :slight_smile:

Næ - de var gratis i mors køkkenhave :smiley: :tihi:

Stort tillykke med sønnen Heidi :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu:Det lysner

[QUOTE=Mislingen;739574].oO det er godt nok lang tid siden, jeg har været herinde. Håber I alle incl misser har det godt:)

Min stædige og dejlige lille dreng ville ikke have fødselsdag 111111, men valgte at komme til verden 131111. Desværre endte fødslen i et akut kejsersnit, da hans hoved lå skævt og ikke kunne drejes ned i bækkenet. Efterfølgende fik vi begge en infektion og var indlagt i 10 dage, så det var en dårlig start. Nu er vi ved at finde en rytme og forsøger at få en hverdag igen.

Misserne har taget godt imod ham, selvom de vist synes, han tager for meget opmærksomhed :rock:[/QUOTE]

Stort tillykke med din lille dreng - der kommer vel billeder på et tidspunkt ?

:flag::flag::flag::flag:

Dejligt :thumbup:

[QUOTE=Temple Bar;739595]Dejligt at “se” dig igen :smiley:

STORT tillykke med drengen :flag::flag::flag:[/QUOTE]

[QUOTE=Lotte;739596]Ihhh tillykke med den skønne lille dreng :hjerte:

Håber I har det ok efter den omgang ?

Kram …[/QUOTE]

Mange tak allesammen og vi har det heldigvis godt nu :slight_smile:
Han trives fint og jeg har det også meget bedre, men er lidt begrænset, da jeg ikke må løfte så meget.

[QUOTE=Eva;739622]Stort tillykke med din lille dreng - der kommer vel billeder på et tidspunkt ?

:flag::flag::flag::flag:[/QUOTE]

Mange tak Eva, jeg skal nok poste billeder, når jeg har lidt mere overskud og tid.

hi hi nej dog ikke ss Menuen stod på kylling :wink:

Stort tillykke med den lille søn

MVH
Gitte

må vel hellere få ryddet køkkenet og så finde min seng i det her døgn…

. o O ( Ih, hvor er jeg bare træt - håber virkelig jeg kan få noget ordentlig søvn i nat :kryds: :kryds: :kryds: Er snart ved at være godt slidt, efter mere end 2 uger, uden sammenhængende søvn… )

.oO (I dag er en af de dage, hvor jeg savner KG-chatten) Oo.

Det er helt i orden Heidi - de kommer, når du har overskud til det. :ok:

Det hele er jo nyt - du skal lære den lille dreng at kende - og så har du jo været igennem et ikke så rart forløb i forbindelsen med fødslen.

Håber du kommer ind i en god rytme, så du kan nyde din dejlige dreng rigtigt. :love2:

[QUOTE=Mislingen;739574].oO det er godt nok lang tid siden, jeg har været herinde. Håber I alle incl misser har det godt:)

Min stædige og dejlige lille dreng ville ikke have fødselsdag 111111, men valgte at komme til verden 131111. Desværre endte fødslen i et akut kejsersnit, da hans hoved lå skævt og ikke kunne drejes ned i bækkenet. Efterfølgende fik vi begge en infektion og var indlagt i 10 dage, så det var en dårlig start. Nu er vi ved at finde en rytme og forsøger at få en hverdag igen.

Misserne har taget godt imod ham, selvom de vist synes, han tager for meget opmærksomhed :rock:[/QUOTE]

Stort tillykke med sønnen Heidi! :smiley:

Jaah, det er de også i min mors have, men det er lidt for dyrt at tage derud bare for at hente porrerne, så indimellem må jeg jo købe dem :høhø:

. o O (NØJ, det var en mislykket aftensmad! Vi skulle have haft rigtig junkfood, aka kyllingelår i ovnen, og friturestegte pommes frites… Men vores friture gryde er så åbenbart bare gået y stykker siden vi brugte den sidst :frowning: Den varmede da lidt, men slet ikke det den skulle… Og kyllingelårene var jo ligesom allerede færdige, da vi så var nødt til at smide pommes frites i ovnen… Og den type bliver åbenbart ikke sprøde i ovnen, men er bare enten hårde eller bløde… Øv bøv :()

Tillykke med sønnen :slight_smile:

(Om jeg forstår man gider bruge tid på at beklage sig over et forum og de folk der færdes der, når man alligevel er opretter fake profiler for at færdes der, ikke bare en enkelt gang - men flere gange ???)

(Dellemusen rendte før med en tot fra Bubbles pels og inden jeg nåede hen til madammen, havde hun spist den, som om hun ikke får nok af hår i maven af sin egen pels, skøre kræ)

(Har været ude på en gåtur med Eva, hvor er det dejlig og vende hjem til en hyggelig stue med masser af sterinlys i stager og ild i brændeovnen - samt et dejligt glas cola)

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;739635]hi hi nej dog ikke ss Menuen stod på kylling :wink:

Stort tillykke med den lille søn

MVH
Gitte[/QUOTE]

Mange tak, vi er bare så glade for ham :slight_smile: