.oO(Novembers tanker)Oo

(Uhh mon Tina når i Maxizoo og er heldig på mine vejne)

(Så er der aftalt tøsehyggge ved PiaB - det bliver så godt, så nu skal den snotnæse altså stoppe)

MVH
Gitte

Devi! :hjerte:

Enig! :smiley:

om jeg så selv skal slæbe hende med på onsdag, når jeg kommer og henter Tina :smiley:

Er bare så skrækslagen for at hun skal smutte ud af en dør - hun er som den eneste blevet helt enormt fokuseret på min fordør herhjemme og er også den eneste det er lykkedes for at smutte ud to gange…

Og så er hun jo sådan lidt…alternativt…behåret på mave og agterparti så ved ikke helt om jeg orker at skulle forklare/forsvare igen igen…

Men den oprindelige plan var Mølædt Mispige nr 1 og Mølædt Mispige nr 2 :wink:

Vivi, du er en oversnut hvis du vil lægge billeder ind af lapperne og handsken…jeg kan ikke lægge billeder på, og jeg tror det vil fremme salget hvis du vil være så sød.

.oO(WB fra WW) :slight_smile:

[QUOTE=Alice;720035]o0. Kors hvor er jeg træt af det, i morgen skal min byld i brystet skæres op, og der skal dræn i. Oveni en ny omgang pencilin / Dicillion, men denne gang med dobbelt styrke.
[/QUOTE]

Skal du ikke også have metronidazol? Dicillin er med stor sandsynlighed ikke godt nok. Det er bare den, lægerne helst vil prøve så længe som muligt. Bed dem om at dyrke en prøve, så du kan få det rigtige så hurtigt som muligt.

Dræn er ikke spor sjovt :frowning:

:kram:

Øv … mine bukser er tyndslidte … hader at købe bukser

.oO Skønt… Ting og Leo leger tøzefangeleg… Det er godt nok længe siden :slight_smile:

.oO Men det ser faktisk ud som om de endelig har fundet en måde at forklare Thane at det her skal han altså bare ikke blande sig i :slight_smile: I hvert fald ligger han her hos mig og dovner alt, hvad han kan…

Glæder mig i DEN GRAD til en friuge fra på mandag :-)))))))))

.oO(Åh…hvor ville jeg gerne have fri i morgen…jeg trænger sådan til en fridag…men nej…op og af sted…)

. o O (Mojo er blevet så god til at spille bold sammen med mig
Forklaring: Hun har to skumgummibolde, som jeg kaster op imod en lukket dør. Hun hopper så op og fanger den (når hun kan), så begge bolde kan godt ende henne ved hende. Siger så til hende; Vi kan ikke lege mere hvis jeg ikke kan nå boldene -også triller hun den ene bold hen til mig )
. o O (Har så dygtig en missekat Endnu et plus er, at hun er ved at blive “morsyg” igen )

Hvor jeg hader influenza, ondt i alle led , stiv nakke , rystelser ,hedeslag ,kold sved . hovepine ,kvalme og det som er slemmere uffff Tror jeg sover i gæsteværelset igen , så jeg måske får lidt søvn og Sejr for sin . Det kan kun går frem af , livet er lidt nemmere med en positiv tanke gang :slight_smile:
Den har endda slået sig på hjernen ,grin Sejr har i løbet af dagen fået sig et par billig grin og flere gange kigget overbærende på mig .
Her i aften var jeg faldet i søvn med computen ligende hen over hovedet .:tihi::tihi::tihi:

Det skal nok blive rigtig hyggeligt :smiley:
må huske at have indkøbt noget pepsi max til på mandag :tihi:

Når nu man KAN gå i sin gode hotelseng allerede nu, hvorfor så ikke gøre det? Ovenpå den hektiske weekend og 4 dage med dårlig dagssøvn kunne jeg godt klare en nat der bare er stille og rolig og hvor jeg måske endda kunne få lov at sidde lidt foran flimmerkassen og dingle lidt med hovedet - jeg er SÅ træt, og dingler stort set aldrig med hovedet på arbejde… Suk! Så skrub i seng, sidste gæster i baren! NU!

hvor er det bare dejligt, at have “fri” i de her dage op til eksamen…
fred og ro til, f.eks. at gå ned på politistationen og betale den fartbøde jeg selv gjorde mig fortjent til :tihi:
fred og ro til, at få ringet til min nye læge og få kigget nærmere på mine hænder! ENDELIG en læge, som tager det alvorligt, når jeg i så ung en alder har bøvl med fingerledene, og som faktisk vil undersøge dem grundigt…

og fred og ro til, at glemme alt om den r*vbanan til en snotkælling fra klassen…

. o O ( Jeg glæder mig SÅ meget! :wehu: Nu har den nyresten bare at opfører sig pænt. Men det finder jeg forhåbentlig lidt mere ud af i morgen! :kryds: )

.oO Nej NU går det sguda helt galt. Haylee efter Tarzan med 110 i timen og adskillige poter i vandfontænen pga. kordinationsbesvær i farten…så IGEN sejler mit køkken, og det er som om kattene bare synes, det hele bliver MEGET sjovere, når de har våde poter, og derfor nu skøjter rundt!

[QUOTE=Kimilla;720450]. o O ( Jeg glæder mig SÅ meget! :wehu: Nu har den nyresten bare at
opfører sig pænt. Men det finder jeg forhåbentlig lidt mere ud af i morgen! :kryds: )[/QUOTE]

Jeps, håber den er sød :slight_smile:

Hélt enig. - Jeg er spændt på hvad de siger! :kryds: