.oO(Novembers tanker)Oo

.oO Jeg burde gå i seng… om ikke andet så for at få sat en stopper for den rally kattene har gang i (de plejer nemlig at komme med i seng - OG SOVE, vel at mærke)

.oO Psssssssssssst, Egeberg er over 1000 indlæg :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

[QUOTE=galath;733374]. o O (Asani er min lille stjerneelev. Ih, hvor er han dygtig til at sitte :thumbup: Så nu er vi så småt gået i gang med at lære ham at komme, når jeg kalder :surrender1: :tihi:)

. o O (Abasi er blevet bedre. Han synes stadig, han ind imellem skal lange ud efter godbidderne, men vi er ved at være klar til at få lyd på :ok:)

. o O (Det er Magic også. Han snakker, når træner. Han er så sød :hjerte: Men da han ikke gad længere, bøjede han target sticken. Tog lige godt fat med tænderne og vred til :høhø:)[/QUOTE]

Ejjj hvor er I gode!!

[QUOTE=Ann R;733555]:slem: :slem:

//youtu.be/h6CcxJQq1x8

(Elsker den her reklame… :lol:)[/QUOTE]

KÆFT hvor er den god! Den havde jeg ikke set før!! TAK!

[QUOTE=Coon Danica;733453]Ja…han har fået dem, så nu kan vinteren bare komme an siger han.
Ja…han har ikke fået noget plaster…han har jo ingen tommelfingre… …:høhø:[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

.oO Hold da op, hvor har jeg sovet. Det sidste døgn har jeg indhentet tre ugers søvnunderskud :wehu:

[QUOTE=Ann R;733555]:slem: :slem:

//youtu.be/h6CcxJQq1x8

(Elsker den her reklame… :lol:)[/QUOTE]

Ja, den er bare så god :lol:

Har været vildt social denne weekend - og ikke været på FB i over 2 døgn :tihi:

Dagen idag bliver lidt besværlig, men sådan er betingelserne, når man absolut vil flyve direkte :wink: Mit fly er først kl. 19.10 i aften, men jeg skal checke ud snart, så jeg tager bussen ud til lufthavnen, parkerer min bagage, bussen tilbage til byen og går rundt et par timer, hvorefter jeg tager bussen tilbage til lufthavnen igen. Muligvis bliver til og fra lufthavnen dog ændret til toget - Birminghams busser er ikke spændende nok til at jeg egentlig gider tilbringe 1½ time i dem…

: o O ( jeg er VIRKELIG bare ikke særlig heldig… no fair!!! :ked: )

.oO Store-vaske-dag!

[QUOTE=Tine M;733189]For et år siden, begik min lillesøsters klassekammerat (og ven) selvmord…nu er der lige endnu en (også skolekammerat og ven til min søster), som har gjort ham efter :frowning: Vi taler om unge mennesker på 15 og 16 år…det er så tragisk, og jeg græder på vegne af hans familie, venner, klassekammerater, lærere, skolepsykolog osv.
Og det tager SÅ hårdt på min lillesøster, som jeg bare ikke kan bære, skal igennem det én gang til :frowning: :frowning: :frowning:

.[/QUOTE]

Nej men Tine da…:S Det var da forfærdeligt. Jeg håber hun finder styrken til at komme videre. Og at du ikke tager mere på dig end du selv orker…:trøste: Varme tanker herfra:kram:

.oO(kom så i swing Fru Meyer :venter:)
.oO(der skal ryddes op i køkken/entré, så det gamle komfur kan komme ud og det andet ind)
.oO(håber der er det rette stik på det ‘‘nye’’ komfur, ellers er jeg lidt på skideren :kryds:)

.oO(Gad vide om han har bosat sig:gruble:)

.oO(Ja han har jo været hjemme mere end 48 timer denne gang såååå…)

.o0( Savner min spindene mis på maven om aftnen :frowning: Det simpelthen ikke fair :frowning: :ked:)

.oO Har lige smidt enorme mængder gamle papirer ud - aka kørt direkte på genbrugspladsen… og fik i samme proces tømt 8 tidskriftsgemmer, 5 samlebind. og tre opbevaringskasser. :uha: Det siger vist en hel del om dette samfunds bureaukrati… Jeg har stadig en del tilbage - man skal jo gemme i 5 år (og med min erfaring med SKAT, så gemmer jeg alt!)…

.oO Nå, ja… og i samme proces røg alle Jans gamle pcblade ud… der gemmer sig med sikkerhed intet nyt i blade fra 2009 og tilbage i tiden :smiley:

.oO Nu skal han bare overbevises om at det 20 år gamle stereoanlæg nutildags mageligt kan udskiftes med min gamle bærbare pc, og et par gode digitale højtalere… og når engang vi så bliver rige, kan han få en digital grammofon i gave :slight_smile:

.oO Så mangler vi bare at vi begge er klar til at give slip på den gamle VHSoptager - og film…

.oO Nå… det var det der minianlæg fra butikkens tid, jeg lige skal have tilsluttet… skal jo have et eller andet at høre radio med om aftenen… og pcens højtalere er altså bare ikke gode nok :slight_smile:

.oO Men hvor er det bare skønt at hele oprydningsdelen skrider så godt fremad… jeg kan godt mærke, at jeg ikke kan så meget på en gang… men med små etaper, så går det faktisk alligevel… og ingen har jo sagt at det hele skal være klart i morgen :slight_smile:

.oO Må dog konstatere, at trods beslutningen om først og fremmes at låne bøger på biblioteket, så er der stadig uforholdsmæssigt mange af dem i mit hjem :smiley:
Nå, en bogsortering må være det sidste jeg foretager mig - sådan engang om mange år… man kasserer jo ikke bøger vel??? :wink:

.oO Når Jan engang vågner, skal jeg have ham til at flytte diverse lamper… mangler i den grad LYS ved sofaen - kan jo ikke læse :s

Ikke verdens bedste reklame for “social networks” :wink:

.oO(Eeeehj altså!!! Hvorfor skal det tage så laaang tid at vokse ben??)

Er de ikke lange nok da?

Rikke er jo stadig i voksealderen… :stuck_out_tongue:

:lol: hvor er I bare sjove :stuck_out_tongue: