[QUOTE=Skattekat;733736]
.oO(der skal ryddes op i køkken/entré, så det gamle komfur kan komme ud og det andet ind)
.oO(håber der er det rette stik på det ‘‘nye’’ komfur, ellers er jeg lidt på skideren )[/QUOTE]
.oO(så havde jeg lånt en trailer, skaffet et slæbedyr (sønnen) og kørte til Skælskør … så er det en indbygningsmodel )
.oO(det havde du li’som ikke skrevet noget om i annoncen )
.oO(ikke noget ‘‘nyt’’ komfur til mig i denne omgang … ØV!)
[QUOTE=Skattekat;733854].oO(så havde jeg lånt en trailer, skaffet et slæbedyr (sønnen) og kørte til Skælskør … så er det en indbygningsmodel )
.oO(det havde du li’som ikke skrevet noget om i annoncen )
.oO(ikke noget ‘‘nyt’’ komfur til mig i denne omgang … ØV!)[/QUOTE]
Arjjjk… jeg skulle have vidst, at du søgte nyt komfur… Nye naboer har skiftet hele køkkenet ud - der i blandt også et komfur, som jeg ved at gamle nabo købte for kun to år siden… ØV! det stod til storskrald (sic!) i sidste uge…
.oO(Så fik vi set Skælskør, de to bjerge flyttede dertil i dag og nu er vi hjemme igen…hold da op, de får plads de to misser…og hvor er her stille nu :surrender1:)
.oO(Det er godt nok længe siden, at jeg har haft sådan en flad-ud søndag!)
.oO(Sov til 11:45 () og kørte ud og købte lidt “morgenmad” og så har Michael og jeg eller fladet på sofaen med dyner, fodbold og serier hele dagen :love2:)
Poul, bliv nu færdig med at lave radiatorien under mit sybord, så jeg kan komme til at sy igen
Mewn dejligt den bliver lavet…det er som at få ristet skankerne så varm var den
.oO(I har nu ikke set så meget, hvis I har været der midt på dagen, hvor der bare var tåget …)
.oO(jeg var der ml. 13:30 - 14:00 og selv om jeg kender vejen rimelig godt, kunne jeg godt komme i tvivl, hvor langt jeg var nået :surrender1:)
. o O ( det er lige gået op for mig at jeg - foruden i dag - får æbleskiver de næste 5 weekender… uden undtagelse!! - mon jeg når at blive træt af æbleskiver ??? )
[QUOTE=Skattekat;733946].oO(I har nu ikke set så meget, hvis I har været der midt på dagen, hvor der bare var tåget …)
.oO(jeg var der ml. 13:30 - 14:00 og selv om jeg kender vejen rimelig godt, kunne jeg godt komme i tvivl, hvor langt jeg var nået :surrender1:)[/QUOTE]
Ja, enig, det var MEGET tåget og især da vi kørte hjem var det slemt.
Vi ærgrede os også meget da vi aldrig har været der før.
Og misserne får en dejlig havneudsigt, men den kunne vi heller ikke rigtig se i den tåge.
[QUOTE=Coon Danica;733954]Ja, enig, det var MEGET tåget og især da vi kørte hjem var det slemt.
Vi ærgrede os også meget da vi aldrig har været der før.
Og misserne får en dejlig havneudsigt, men den kunne vi heller ikke rigtig se i den tåge.[/QUOTE]
.oO(ærgeligt, for Skælskør er faktisk en pæn by at køre igennem, når vejret er godt)
.oO(især omkring Noret, når solen skinner … :))
[QUOTE=Skattekat;733961].oO(ærgeligt, for Skælskør er faktisk en pæn by at køre igennem, når vejret er godt)
.oO(især omkring Noret, når solen skinner … :))[/QUOTE]
Ja, det tror jeg godt.
Dem som skulle have misserne sagde også at Skælskør er en pæn by.
Vi må køre derop en dejlig sommerdag og kigge
Jeg skal nok holde øje i morgen, når der igen er sat storskrald frem… det er helt accepteret at man ringer på og spørger om man må snuppe tingene og selvfølgelig også om de fungerer…
.oO(Jeg har lige fået en mail fra Kato…han har det rigtig godt og er faldet rigtig godt til i sit nye hjem og hans bedste ven er en kattekilling som han leger med…og så fik jeg også at vide at den anden aften da han skulle ud og tisse faldt han i havebassinet …ja, det er ikke sådan at være så nysgerrig)