.oO(Novembers tanker)Oo

. o O (Min dør ind til lejligheden er fuldstændig utilregnelig. Nu stod den igen åben! :yikes: :blegne: :besvimer:)

. o O (Jeg opdagede det kun, fordi Asani pludselig kom ind i stuen og stod og så mærkeligt på mig, mens han ind imellem så sig tilbage over skulderen :S)

. o O (Hvorefter det gik op for mig, at jeg ikke havde set dem i en halv time eller så :uha:)

. o O (Heldigvis var både Asani og Abasi inde i lejligheden, mens Magic stod i døren, så det var ikke noget problem at få dem indfanget. Men jeg ved jo ikke, hvor langt de har nået at være omkring inden da :surrender1:)

[QUOTE=galath;734697]. o O (Min dør ind til lejligheden er fuldstændig utilregnelig. Nu stod den igen åben! :yikes: :blegne: :besvimer:)

. o O (Jeg opdagede det kun, fordi Asani pludselig kom ind i stuen og stod og så mærkeligt på mig, mens han ind imellem så sig tilbage over skulderen :S)

. o O (Hvorefter det gik op for mig, at jeg ikke havde set dem i en halv time eller så :uha:)

. o O (Heldigvis var både Asani og Abasi inde i lejligheden, mens Magic stod i døren, så det var ikke noget problem at få dem indfanget. Men jeg ved jo ikke, hvor langt de har nået at være omkring inden da :surrender1:)[/QUOTE]

:uha:

Jeg havde nok monteret en slå på den dør! :uha:

Jeg havde nok monteret en slå på den dør! :uha:[/QUOTE]

Ja, eller en sikkerhedskæde. Billigt og nemt.

Jeg havde nok monteret en slå på den dør! :uha:[/QUOTE]

Jamen, jeg troede jo for pokker, at jeg kunne huske at tjekke, at den var ordentligt lukket, når nu det var sket en gang :dokdok: :dokdok:

Men med den tæt på ikke-eksisterende korttidshukommelse, jeg har - eller rettere ikke har - for tiden, ville jeg også bare glemme at sætte slåen for :S

Jeg tror, at en mere sikker måde vil være at sætte et stort skilt op, som jeg ikke kan undgå at se, når jeg kommer ind ad døren.

Tjek døren, fjols!

En sikkerhedskæde efterlader jo stadig en sprække :slight_smile:

argh har nu mailet frem og tilbage med skat i 3 uger. Hvad er det de ikke forstår. Gæld start 9100 kr, det er nu betalt 6400 kr og så mener de stadig der skyldes 6500 kr ??? Hvor har de lært at regne, læs dog jeres egne opgørelser…

I dag rejste Thomas så med toget til Holstebro, han har været så spændt - 15 år gammel og første tog tur alene og så med 2 skift. Han skrev dog en sms om han var ankommet sikkert til sin pylrede mor her hjemme ss Det bliver tomt uden ham en hel uge, men han glædede sig til og skulle i hærren i praktik

MVH
Gitte

Ja det ville jeg også helt sikkert gøre, ikke så meget for kattenes skyld, men hvis man har set Ingrids dør og låsesystem, så burde det simpelthen ikke kunne lade sig gøre at den springer op.

Ja, men den kan man selv bestemme, hvor stor skal være. :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;734466]jeg tror sørme det hjælper på helbredet at sidde på sofaen med halstørklæde på og stor varm dyne omkring sig…

varm honningmælk og god the er helt klart også virksom :smiley:
der er ligeledes købt flere strepsil og nogle andre sugetabletter - og dyrt dyrt penicillin på lægens ordre…

Halsbetændelse kom an! :slight_smile: jeg synes allerede jeg har det bedre end i morges :)[/QUOTE]

du har bare at være fit for fight på lørdag…lol… rigtig god bedring

[QUOTE=GitteS;734709]argh har nu mailet frem og tilbage med skat i 3 uger. Hvad er det de ikke forstår. Gæld start 9100 kr, det er nu betalt 6400 kr og så mener de stadig der skyldes 6500 kr ??? Hvor har de lært at regne, læs dog jeres egne opgørelser…
[/QUOTE]

Velkommen til mit liv de sidste fire ÅR!
Bortset fra at det altså ikke er mig, der skylder SKAT penge…
Har et halvt revisorfirma pudset på sagen nu, hvor man gennemgår firmaet og privatøkonomien minutiøst for de sidste 6 år… Jeg orker simpelthen ikke mere selv! så må jeg jo betale mig fra det…

.oO Hmmmm… jeg tog noget suppe op af fryseren igår morges…men fik det ikke spist, fordi jeg så fik gæster. Kan jeg godt spise det idag? Det har bare ligget i køleskabet…

Tine - Ja da :slight_smile: Især når du lige får det op og koge i en periode inden

.oO(Gad vide om det er Ingrid, der har været i Aldi på Nyborgvej og tømt kvartpallerne for orange Lux-dåser?! :venter:)

.oO(:høhø:)

Louise - Du kan komme i min Aldi så, der er der masser… Der er det de blå der er rift om :tihi:

De blå? Paté?
Der var kun gule tilbage i min. Men det er også udemærket, selvom jeg nu foretrækker at have begge varianter :stuck_out_tongue:

Louise - Det er patén med fiskesmag, ja :slight_smile:

Tak for svar Eva - var ikke lige helt sikker, og ville gerne være en stor pige og lade være med at ringe hjem og spørge min far :klapper: Eller noget :stuck_out_tongue:

I min Aldi er det de røde, der er rift om!!! Og det er også dem, der er favorit herhjemme.

[QUOTE=Ann K;734754]Velkommen til mit liv de sidste fire ÅR!
Bortset fra at det altså ikke er mig, der skylder SKAT penge…
Har et halvt revisorfirma pudset på sagen nu, hvor man gennemgår firmaet og privatøkonomien minutiøst for de sidste 6 år… Jeg orker simpelthen ikke mere selv! så må jeg jo betale mig fra det…[/QUOTE]

Uh Jamen jeg er bare ved at gå i spåner over det, så svært kan det for pokker da ikke være og læse deres egne opgørelser, men man skal åbenbart ikke være noget matematisk geni for at sidde der.

Har lige haft en trist knægt i tlf. han kommer hjem allerede i aften til Aalborg. De viste han havde et dovent øje, men han kunne ikke deltage i skydeøvelsen i dag og tja så er han sendt hjem fra hans praktik.

MVH
Gitte

Det samme her - både i Haslev og Faxe.

.oO Haylee, Haylee, Haylee :tihi: Så ligge hun her på mit skød og putter…Gwendo ligger ved siden af, og han begynder så at bide i hendes hale :høhø: Tror I så ikke bare frøkenen kigger fornærmet op på mig og begynder at skælde mig ud (hun er så skinger, at I tror, det er løgn). Så lukker hun igen øjnene, og Gwendo den lille bandit bider igen i hendes hale :klapper: hvorefter jeg med endnu større bogstaver får at vide, at dét er sgu for groft!!!