.oO(Novembers tanker)Oo

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/28/4010415/3/killinger%20i%20live%20til%20i%20aften :ked:

Nej nej nej - han er altså killing - med i :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Ann K;734425]En af dagene MÅ jeg altså tage en alvorlig snak med Brians opdrætter… Jeg er efterhånden sikker på at han er produkt af lyssky blandingsavl af en eller anden slags…
Man skal IKKE lade dørene til klædeskabene stå åbne her i hytten… i hvert fald ikke hvis man ønsker at der skal være noget andet på hylderne end en rød perser, når man kommer tilbage…
Brian holder lige nu selv fest bag tidskriftsamlerne… det’ sjawt! Ting er helt elendig, fordi han har taget hendes legeplads :D[/QUOTE]
Brian er jo lidt et særtilfælde, den dejlige dreng, men der er altså jeres egen skyld - man kalder ikke hverken kat eller menneskebarn for Brian uden at det får konsekvenser.

.oO Hold op hvor er jeg træt. Og sikke en dum, kaotisk morgen på arbejdet. Lige nu er her til gengæld ret stille.

.oO Får jeg ikke snart svar fra lægen?:venter:

Altså… det er ikke mig, der har valgt at kræet skulle hedde Brian! Den står helt og aldeles for Jans regning…
Ret skal dog være ret… På det tidspunkt troede vi begge, at kræet ville være opdrætters problem :wink: :klapper:

.oO(Gimpen er utilfreds … meget utilfreds :argh:)
.oO(ikke nok med at den stribede pestilens forpester hendes liv, så står der fan’me to mænd undenfor og piller ved hendes hus :nix:)
.oO(det er ikke nemt at være Dronning … :S)

[QUOTE=Ann K;734506]Altså… det er ikke mig, der har valgt at kræet skulle hedde Brian! Den står helt og aldeles for Jans regning…
Ret skal dog være ret… På det tidspunkt troede vi begge, at kræet ville være opdrætters problem :wink: :klapper:[/QUOTE]
Så er det vel også kun retfærdigt at det alligevel blev jer der trak sorteper, når I nu bevidst mærkede den stakkels kat.

[QUOTE=Skattekat;734512].oO(Gimpen er utilfreds … meget utilfreds :argh:)
.oO(ikke nok med at den stribede pestilens forpester hendes liv, så står der fan’me to mænd undenfor og piller ved hendes hus :nix:)
.oO(det er ikke nemt at være Dronning … :S)[/QUOTE]

Jeg tror at hun og Leo ville kunne have lange snakke om mennesker og deres helt og totalt forkerte prioriteringer :smiley:

[QUOTE=Ann R;734321]Næh… :lol:
Det er nok derfor jeg har troet jeg var gyldenttonet i årevis - selv om nogle af de anbefalede farver overhovedet ikke er mig. Det burde have fået mig til at fatte noget :doh:
Det var først da jeg læste at varme hudtypers årer på håndleddet ser grønlige ud :uha: (kolde hudtoners er blålige) Og grønne årer - DET har jeg sgutte :wink: SÅ faldt tiøren, og alle brikkerne faldt på plads. Langt om længe… For jeg ved da godt at gulgrøn og gul får mig til at se ud som om jeg har det ene ben i graven, og at blå, hindbær og grå stort set altid er et hit… :dokdok:[/QUOTE]

Hmm, ja okay… for mit bud er at jeg er light summer, men jeg aner ikke om det er rigtigt eller ej… (og synes mine hudårer på håndledet ser grønligt blå ud :klapper:)

Jeg ved ikke lige om du skrev det, men i følge den side der, hvad er du så? :slight_smile: Ren nysgerrighed, nu jeg jo har set (et) billede af dig :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;734337]Uha jeg kan vist godt melde mig under fanerne som Menneskelig Hamster. Jeg DUER ikke til at smide ud. Hvilket kan ses, det er lige før vi har minegange i stuen gennem alle tingene…

Men… jeg er SIKKER på at det jeg smider ud i dag får jeg brug for i morgen!

Mon man kan gå i terapi for sådan noget?! Indimellem kunne det faktisk være sjovt at kunne se sit spisebord. Eller gulvtæppe…[/QUOTE]

Du gør bare som Tina Gizzemissen gjorde :engel2:

.oO(Så kom man “hele turen” igennem på lunge- og allergi klinikken…priktesten var som forventet…dog kom der et lille mikroskopiskt udslag på kat :S oh well… :sshh:)

.oO(…og så fik man også besked på at tage til egen læge og få en udførlig blodprøve fordi jeg åbenbart ser “usædvanlig” bleg og træt ud og virker til at have svært ved at koncentrere mig…javel! :øøøvvvs:)

.oO(“julekaffen” fra nespresso er kommet med posten :thumbup: det hjælper da på det :ups: :tihi:)

Jeg har læst andetsteds at killingerne har fundet et hjem.

hvor ? link o´please ??

Fjerde indlæg i denne tråd: Killinger på internat - Skrevet af Louise Britt P

Havde bare en total hyggelig aften på Karel i lørdags med at fejre søsteren. Men hvor er det dog dejligt at komme hjem fra Sjælland igen!

øhmm… den henviser til en annonce for brugt udstillingstilbehør?

Det er denne her

Hov, det må du undskylde jeg har åbenbart glemt at jeg havde kopieret et andet link i mellemtiden :ups:

Jeg har fundet indlæggene nu… dejligt for de små.

:thumbup:
Men det ændrer jo ikke på at vedkommende som har afleveret dem nu har lidt renere samvittighed, og sikkert ikke får sin(e) kat(te) neutraliseret. suk Det er lidt for nemt at være dansker af og til…

. o O ( Endelig ny melding fra lægen, den skule jeg også bare have haft i Onsdags. - Nyt røntgen igen imorgen og så må vi se. )