.oO(Novembers tanker)Oo

[QUOTE=Eife;735090]
Ah, det er sådan lidt spændende… Har du et link til den side du har det chart fra? :slight_smile: Er lidt nysgerrig nu, især når du fortæller at mønstret i iris har betydning! :uha:[/QUOTE]

Jeg kan ikke finde den igen… æv! Men jeg har fundet et andet link, hvor de ligger allesammen.

http://personalitycafe.com/general-chat/37461-what-your-color-season-spring-summer-autumn-winter-fun.html

Den her side er okay god

http://www.thechicfashionista.com/summer-color-analysis.html

Og her er noget om øjenfarver, hvis du scroller lidt ned…

http://12blueprints.com/category/more-topics-for-the-12-seasons/summer-colours/

[QUOTE=Ann R;735136]Jeg kan ikke finde den igen… æv! Men jeg har fundet et andet link, hvor de ligger allesammen.

http://personalitycafe.com/general-chat/37461-what-your-color-season-spring-summer-autumn-winter-fun.html

Den her side er okay god

http://www.thechicfashionista.com/summer-color-analysis.html

Og her er noget om øjenfarver, hvis du scroller lidt ned…

http://12blueprints.com/category/more-topics-for-the-12-seasons/summer-colours/[/QUOTE]

Tak for det. Det kigger jeg lige nærmere på :slight_smile:

Hvis jeg er light summer (var det ikke det det hed) som jeg tror, så passer de farver jeg ofte går i faktisk ganske godt til mig :slight_smile:

Tak Ann… Jeg kan så fortælle, at jeg ER en “Autumn”… Heldigvis :slight_smile: Det er det farvespektrum, jeg foretrækker, og som jeg faktisk synes klæder mig bedst… At der så er farver imellem, som jeg ikke kunne drømme om at iføre mig, nå ja :tihi:
Jeg vakler lidt mellem Soft og Warm - synes at der er ting hos begge, som passer på mig og ting som jeg aldeles ikke kan se hos mig selv :smiley:

. o O (Hmm… Er så lidt i tvivl om hvorvidt jeg mon er light spring eller light summer…)

.oO(Må hellere dytte i seng snart, har lufthavnsduty imorgen tidlig og flyafgang er kl 7 :besvimer:)

. o O (Bah, for meget info… Nu aner jeg da virkelig ikke noget som helst om hvor jeg er - udover at jeg altså hverken er vinter eller efterår, så meget er da sikkert…)

Ann - Jeg tænkte det faktisk tidligere, men gad vide om de farver vi foretrækker generelt i livet, også er de farver der klæder os bedst? Altså sådan en ubevidst ting? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;735186]. o O (Bah, for meget info… Nu aner jeg da virkelig ikke noget som helst om hvor jeg er - udover at jeg altså hverken er vinter eller efterår, så meget er da sikkert…)

Ann - Jeg tænkte det faktisk tidligere, men gad vide om de farver vi foretrækker generelt i livet, også er de farver der klæder os bedst? Altså sådan en ubevidst ting? :)[/QUOTE]

jeg er heldigvis helt udenfor farveladen…genbrugstøj klæder min pengepung bedst

Jeg gør så en del i aflagt tøj :tihi: Eller rigtig gode tilbud/brugt også… Men derfor kan man jo da godt vælge noget der klæder en :slight_smile:

[QUOTE=Eife;735186]. o O (Bah, for meget info… Nu aner jeg da virkelig ikke noget som helst om hvor jeg er - udover at jeg altså hverken er vinter eller efterår, så meget er da sikkert…)

Ann - Jeg tænkte det faktisk tidligere, men gad vide om de farver vi foretrækker generelt i livet, også er de farver der klæder os bedst? Altså sådan en ubevidst ting? :)[/QUOTE]

Rart at jeg ikke skal være forvirret alene :wink: Jo, jeg tror du har ret, sådan at forstå, at hvis en farve nærmest får en til at se syg ud (som mig i en gulgrøn :yikes:), så undgår man den jo som regel. Men det har bestemt givet mig et på aha oplevelser også. F.eks. at fersken og coral ikke er mig, som jeg troede - at vinrød og lysrosa er bedre! Og det har fået mig til at ændre på de farver jeg bruger i make-up - og jeg kan se det er bedre. :ok:

Farver er noget sjovt noget. Jeg kæmper stadig for at få mine øjne til at forstå at den klart røde ikke er mørkere end den nedtonede længere nede på siden Jeg forstår det rent logisk. Men mine øjne fatter det altså ikke helt :gruble:

[QUOTE=haneben;734878]sikke da en brækundskyldning… Martin var da også i praktik i hæren…med briller som colabunde…+7,25 på begge øjne…det er simpelthen for dårligt at hæren giver sådan nogle unge knægte et knæk i den alder…
martin fik hans dovne øje opereret inden hans konfirmation…og det holder endnu…og han er 21 år[/QUOTE]

Der skal normalt meget til Thomas bliver ked, men at hente en 15 årig dreng der ligefrem græder, han har aldrig været tiltalt så nedsættende til i sit liv og det er ikke småting der er blevet sagt til ahm af den overordnede vedr. hans manglende evne til og deltage i skydningen, så hans store drøm er definitivt slut. Han har altid ønsket at komme i hærren og har håbet at hans øje engang ville kunne ordnes, der sker jo meget på det felt og flere ting blive mulige. Men dette her har virkelig slået ham ud.

Han havde dog haft en god snak med ham der kørte ham til bussen, som mente at ham der havde været efter Thomas slet ikke burde have med praktikanter at gøre. Da han køre dem meget hårdere end hvad han egentlig syntes de alm. værnepligtige udsættes for.

MVH
Gitte

[QUOTE=PiaB;734997]Jeg skal være mere end syg for at blive hjemme på lørdag! :tihi: om ikke andet har jeg jo Gitte til at holde mig vågen i bilen :slight_smile:

og den søde rare doktormand har sørget for, at jeg får mig noget skrapt skrapt penicillin, så jeg burde være nogenlunde klar :)[/QUOTE]

Ja, du har bare og være fit for fight - ellers kommer Linea ud og kommer efter dig ss

MVH
Gitte

:zzz:

:kaffe:

Må kødpølse se sådan her ud:

Jeg er i tvivl om det er fedt eller mug :confused::confused:

[QUOTE=Blabl;735239]Må kødpølse se sådan her ud:

Jeg er i tvivl om det er fedt eller mug :confused::confused:[/QUOTE]

Jeg kan ikke se dit billede

Øv. Nå, jeg gider ikke fixe det fra telefonen.:slight_smile:

[QUOTE=Blabl;735239]Må kødpølse se sådan her ud:

Jeg er i tvivl om det er fedt eller mug :confused::confused:[/QUOTE]

Jeg kan godt se dit billede, og nej - sådan må kødpølse absolut ikke se ud! Jeg ville i hvert fald ikke spise det.

Tak :slight_smile: Jeg havde heller ikke lige lyst til det. :S

Det er købt i går og skulle holde til midt i december :thumbdown:

[QUOTE=Eife;735186]

Måske ja… men som min navnesøster jo sagde, så kan man sagtens tage helt fejl…
Jeg har bare altid vidst, at de der meget meget klare og tydelige farver slet ikke er mig. Jeg synes fx at sådan en rigtig rød farve er flot - men jeg ved også at det ikke klæder mig på nogen måde - jeg skal have en smule blå ind over den røde, eller have den nedtonet (softened) før det er noget som klæder mig… ligesådan med grøn, som faktisk er en farve, der klæder mig godt… og så er jeg vist et af de ganske få mennesker, der kan have en karrygul farve på op mod mit ansigt, uden at komme til at se søsyg ud :smiley:

Det gør jeg også gerne… har lige gjort et scoop!
En lækker olivengrøn nederdel i crinklet satinacetat fra Masai fra forrige sæson - normalpris vel omkring de ca 1000 kr… pris hos Kirkens Korshær kr 20,- :thumbup:

Gåtur på 6 km med Fnuggeren i aftes.

Overrasket over mig selv, men irriteret over den “ting” der har siddet og stukket mig i ribbenene lige siden.