.oO(Novembers tanker)Oo

Følg med i næste afsnit af:

//youtu.be/0BHQT3Omqtw

[QUOTE=GitteS;735210]Ja, du har bare og være fit for fight - ellers kommer Linea ud og kommer efter dig ss

MVH
Gitte[/QUOTE]
Jeg kæmper alt hvad jeg kan…
selvom jeg godt nok ikke er meget værd i dag :S

vågnede op kl 5:22 på sofaen - jeg var bare gået ud som et lys kl 23 eller sådan noget - siddende med en dyne omkring mig…
så mig ind i seng og så vågnede jeg kl. 8:30 igen…

her til morgen har jeg INGEN stemme, 39,7 i feber, slim slim slim i halsen, en hals som GØR ONDT!, og en krop som bare intet vil :S

godt jeg ikke har AMPS-aftale i aften - hele dagen i dag skal nemlig bruges på sofaen eller i sengen med varm dyne, varme drikke og ymer med puddersukker på - det er nemlig ALT hvad min hals vil accepterer…
og så vil jeg vente på, at min stemme kommer retur… godt formiddagen er fyldt med serier i tv :slight_smile:

.oO Nå - måske et bad, kan få mig til at vågne rigtigt…

.oO “Vågnede” kl 6,30 og har ikke været i seng siden…

.oO Skal til tandlæge kl 11 - og ville lige ringe, når de åbnede, og spørge om jeg skulle komme, når nu det stadig gør ondt trods antibiotikakuren, som jeg stadig ikke er helt færdig med… Det skulle jeg…

.oO Så nu er det en kamp for ikke at falde i søvn på sofaen inden jeg skal afsted… GAAAAAAAAAAAAAAB

[QUOTE=PiaB;735279]Jeg kæmper alt hvad jeg kan…
selvom jeg godt nok ikke er meget værd i dag :S

vågnede op kl 5:22 på sofaen - jeg var bare gået ud som et lys kl 23 eller sådan noget - siddende med en dyne omkring mig…
så mig ind i seng og så vågnede jeg kl. 8:30 igen…

her til morgen har jeg INGEN stemme, 39,7 i feber, slim slim slim i halsen, en hals som GØR ONDT!, og en krop som bare intet vil :S

godt jeg ikke har AMPS-aftale i aften - hele dagen i dag skal nemlig bruges på sofaen eller i sengen med varm dyne, varme drikke og ymer med puddersukker på - det er nemlig ALT hvad min hals vil accepterer…
og så vil jeg vente på, at min stemme kommer retur… godt formiddagen er fyldt med serier i tv :)[/QUOTE]

Pia - hvis du har halsbetændelse, så går det altså ikke væk, før du får noget penicillin! Så afsted til lægen… Til gengæld så skal du faktisk bare have to dage på penicillin for at du begynder at tro på at livet stadig er værd at leve :wink: og kan fungere socialt igen… (men du skal altså stadig tage hele den udskrevne mængde medicin - hvilket du garanteret også ved :slight_smile: )

Jeg har skam fået penicillin :slight_smile: det fik jeg allerede i går :slight_smile: og han udskrev også noget krads sager, fordi min hals åbenbart ikke var ret “pæn” :tihi:
i det mindste smitter jeg ikke nogen - det er en bakteriel infektion (og lige af hvad er et godt spørgsmål!), så det er “nemt” at behandle…
jeg skal jo egentligt bare blive i min seng og pleje mit helbred og æde min penicillin… men de heste piller bliver altså først sunket i dag om en kande the eller to - før er der ikke passage i halsen :S

Pia - det var godt.
Ja, det er hestepiller sådan noget penicillin. Men the eller varm mælk med honning og kanel, er jo da heller ikke af vejen - om ikke andet så lindrer det på den der ømme hals :slight_smile:
God bedring…

.oO(Så kører rouletten igen :S)

.oO(Så håber jeg du har satset på nogle sikre numre ) :høhø:

[QUOTE=Ann K;735292]Pia - det var godt.
Ja, det er hestepiller sådan noget penicillin. Men the eller varm mælk med honning og kanel, er jo da heller ikke af vejen - om ikke andet så lindrer det på den der ømme hals :slight_smile:
God bedring…[/QUOTE]
Ja præcis - honnong mælk er klart min favorit, men det kan godt blive for sødt, så drikker lidt the også :slight_smile: men honningen gør underværker for sådan en hals :smiley:
stemmen er næsten på vej tilbage :slight_smile: i hvert fald er der så meget “hvæs” nu, at jeg kunne få Unni ned af spisebordet uden at rejse mig fra sofaen :høhø:

Ja, også jeg :høhø:

[QUOTE=GitteS;735209]Der skal normalt meget til Thomas bliver ked, men at hente en 15 årig dreng der ligefrem græder, han har aldrig været tiltalt så nedsættende til i sit liv og det er ikke småting der er blevet sagt til ahm af den overordnede vedr. hans manglende evne til og deltage i skydningen, så hans store drøm er definitivt slut. Han har altid ønsket at komme i hærren og har håbet at hans øje engang ville kunne ordnes, der sker jo meget på det felt og flere ting blive mulige. Men dette her har virkelig slået ham ud.

Han havde dog haft en god snak med ham der kørte ham til bussen, som mente at ham der havde været efter Thomas slet ikke burde have med praktikanter at gøre. Da han køre dem meget hårdere end hvad han egentlig syntes de alm. værnepligtige udsættes for.

MVH
Gitte[/QUOTE]

det er uhyggeligt at det kan forekomme…sådan nogle mennesker kan jo bringe de mest klippefaste i gråd, sørgeligt sørgeligt

.oO Rallyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, siger nullerne!!!

Yasha tager sin “udstillingspause” meget bogstaveligt! han holder pause fra ALT i øjeblikket! Han har praktisk talt sovet siden vi kom hjem fra Flensborg i søndags :tihi:
han har kun flyttet sig en gang i mellem, når jeg har - han ska jo holde øje med, at jeg ikke bare forsvinder…

Unni har også sovet lidt mere end normalt - meeen der er stadig overskud til leg og ballade ud på aftenen :slight_smile:

. o O (Lige meget hvor meget, jeg læser, så bliver der ved med at være 5 sider ulæste. Gider I godt lige sætte farten ned, hva’! :venter:)

.oO Så lykkedes det ENDELIG at få rodfyldt de sidste to tandrødder :wehu:

.oO Skal dog fortsætte med antibiotikaen lidt endnu…

.oO Og så MÅ der bare ikke “ske noget” inden d 2 dec, hvor jeg skal afsted igen og have lavet fæste og aftryk til tandkronen

Har været med Debbie til bøjletandlægen i dag og til hendes store glæde skal hun ikke have bøjle på :ok:

Det skulle Nicki heller ikke. Spændende at se om Joey så skal eller ej når tiden kommer.

Jeg ææææææælsker “Soap” …det er go´ værkstedshumor :høhø:

.oO ÆV… Så står Jan og laver de lækreste håndmadder… og jeg er totalt “død” i munden/kinden/tungen pgr bedøvelsen :thumbdown:… og rasende sulten!

.oO Nå… kan vel klare en omgang havregrød… mad skal jeg have :slight_smile:

Ja, der er vist mange der godt kan lide “Soap” :høhø:

Hovedpine igen :S

Og tandlæge senere i dag :S :S :S Oven i købet en ny tandlæge, da min gamle er gået på pension :S :S :S