.oO(Novembers tanker)Oo

Måske det bare er på Rødbyvej så Lotte :tihi:

nej desværre ikke, her på møllebakken er det også virkelig slow…

MVH
Gitte

skal huske at komme tidligt i seng i aften… har mig en ret så vigtig dag i morgen!
Skal sq være på højkant!

.oO Hmm… må indrømme, at det vist var helt fint at aftensmaden kom til at bestå af hyldebærsuppe… NU værker den tand altså rimeligt meget :S
.oO Og jeg glemte selvfølgelig at bede om en recept på det gode smertestillende… så jeg er henvist til brufen og panodil - der virker lige så godt, som at slå hovedet ind i væggen!

.oO Nå - det var den dag, som blev totalt spildt… skulle jo have ryddet det sidste af vejen, men det er altså svært at koncentrere sig om ret meget, når det jager som bare pokker i hele kæben!

.oO Håber dælme, at tanden nu opfører sig ordentligt og at betændelsen ikke kommer tilbage!

Næh - også her!

Ikke alligevel … hehe :smiley:

.oO Nøjjjjj Haylee driller mig! Hun VED godt, hun ikke må hoppe op på spisebordet…trust me! I det sidste kvarter, har jeg nok pillet hende ned derfra 20 gange :klapper: Hun LØBER derhen og hopper hurtigt op, og så SKYNDER hun sig at smide sig ned på siden/ryggen/maven og kigger frækt hen på mig…og så rejser jeg mig jo så fra sofaen, siger “Nej!” og løfter hende ned på gulvet. Går tilbage til sofaen…sætter mig…og så går der max 1 minut, før hun gør nøjagtigt det samme igen! Det har hun så gjort 15-20 gange nu… BANDIT!

.oO(kunne godt tænke mig en smule energi i morgen :kryds:)
.oO(huset trænger til en overhaling … synes det hele lugter :S)
.oO(har ikke engang tømt bilen efter TICA-udstillingen, sidste uge gik op i sygdom og nu er jeg bare så træt … :zzz:)

Hun synes da, det er en fed leg, I har gang i der :wehu: :wehu:

Hun har trænet dig - og helt uden klikker! - til at rejse dig og kommer over til hende og give hende opmærksomhed på signalet: Se mor, nu ligger jeg på spisebordet :stuck_out_tongue:

.o(Der er nogen der har glemt et JULETRÆ i mit tog…)
.oO(Jeg håber de opdager det inden den 24. december…)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;735790].o(Der er nogen der har glemt et JULETRÆ i mit tog…)
.oO(Jeg håber de opdager det inden den 24. december…)[/QUOTE]

.oO(:tihi:)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;735790].o(Der er nogen der har glemt et JULETRÆ i mit tog…)
.oO(Jeg håber de opdager det inden den 24. december…)[/QUOTE]

:klapper: :klapper:

Nej, den er også gal i Hallandsparken, så vi er nok på samme ledning… :wink:

[QUOTE=Ann K;735779].oO Hmm… må indrømme, at det vist var helt fint at aftensmaden kom til at bestå af hyldebærsuppe… NU værker den tand altså rimeligt meget :S
.oO Og jeg glemte selvfølgelig at bede om en recept på det gode smertestillende… så jeg er henvist til brufen og panodil - der virker lige så godt, som at slå hovedet ind i væggen!

.oO Nå - det var den dag, som blev totalt spildt… skulle jo have ryddet det sidste af vejen, men det er altså svært at koncentrere sig om ret meget, når det jager som bare pokker i hele kæben!

.oO Håber dælme, at tanden nu opfører sig ordentligt og at betændelsen ikke kommer tilbage![/QUOTE]

Har altså på fornemmelsen at du har betændelse oppe under tanden :S

Havde det selv og kuren var operation hvor der blev fjernet betændelse og ødelagt knogle - og antibiotika med start samme morgen som operationen.

(Øv savner i disse dage virkelig min adgang til hulen - er sgi lidt trist over det ligefrem)

(Hvor meget skal man ligge øre til før man giver op ? Jeg vælger altid at se det gode i folk uanset hvad og behandle dem som jeg gerne selv vil behandles, men nogle gange kan man få nok - sidder og er rigtig trist lige nu)

(Dejligt ikke og have smerter i munden mere, men pu ha man skal godt nok vænne sig til og spise og ikke mindst snakke med den nye protese, samtid får jeg kvalme af den går op i ganen, men det skulle gå over efter lidt mere tilvending mener tandlægen)

MVH
Gitte

[QUOTE=galath;735789]Hun synes da, det er en fed leg, I har gang i der :wehu: :wehu:

Hun har trænet dig - og helt uden klikker! - til at rejse dig og kommer over til hende og give hende opmærksomhed på signalet: Se mor, nu ligger jeg på spisebordet :p[/QUOTE]

Enig!
Det lyder som Donna i sin tid. Når jeg talte i telefon, hoppede katten op på bordet, hvor hun vidste hun ikke måtte være. Det var dengang hvor telefoner ikke var trådløse, så man var bundet til telefonen :slem:
Eller værre. Når hendes søster Ditte var på skødet blev Donnaen jaloux - og hoppede op på bordet. :heya: Det var ren win-win for hende, enten måtte jeg sætte Ditte ned for at pille Donna ned af bordet - eller osse fik hun lov til at være et sted hun ikke måtte.
Nej… det forbud holdt ikke så længe imod en intelligent og stædig siameserhjerne :tihi:
Jeg savner hende stadig, hun døde i 2007 :hjerte:

[QUOTE=galath;735789]Hun synes da, det er en fed leg, I har gang i der :wehu: :wehu:

Hun har trænet dig - og helt uden klikker! - til at rejse dig og kommer over til hende og give hende opmærksomhed på signalet: Se mor, nu ligger jeg på spisebordet :p[/QUOTE]

Hun ser SÅ fræk ud, når hun gør det. Og så slikker hun mig på næsen, når jeg tager hende op, haha :smiley: Åha, jeg er verdens dårligste katte-opdrager! Nu er de smidt i gården med rå kyllingelår :stuck_out_tongue:

Dorte - der er ikke rigtig noget at se på røntgen billeder…
Jeg har også været hos øre-næse-hals-læge og fået “pustet” kæbehulerne (det gør ONDT!) så de blev frie for evt betændelse/puds, idet det kan indvirke på betændelsesdannelsen i kæben…
Jeg skal være på antibiotika i endnu 4 dage - og indtil idag var der lagt metronidazol-gel op direkte mod rødderne… I følge tandlægen er betændelsen væk fra selve rodkanalerne, og derfor er de idag blevet rodfyldt… D 2 dec skal jeg så have lavet fæste for en tandkrone og der vil min tandlæge naturligvis se om der stadig er ro på. HVIS jeg skulle gå hen og få endnu en omgang betændelse, så kan jeg til enhver tid ringe og få enten en akuttid eller recept på antibiotika…

Ømheden lige nu er bla pgr diverse bedøvelser (som ellers ikke er nødvendige, når først rødderne er slået ihjel, men som altså skal til lige nu) og så den helt almindelige ømhed ved en rodbehandling… Dog er der stadig en smule af den der snurren på ydersiden af tanden, hvis jeg trykker tungen op imod…
Og hvad jeg kalder ømhed, vil rigtig mange nok kalde smerter :wink: har det som om jeg har fået en ordentlig en på sinkadusen…

Gitte, du er medlem af den personlige gruppe og fladsnuderne, der kan du altså også læsse af :slight_smile:

Hvor mon man billigst køber en feliway refill :?