.oO(Novembers tanker)Oo

[QUOTE=PiaB;735382]Yasha tager sin “udstillingspause” meget bogstaveligt! han holder pause fra ALT i øjeblikket! Han har praktisk talt sovet siden vi kom hjem fra Flensborg i søndags :tihi:
han har kun flyttet sig en gang i mellem, når jeg har - han ska jo holde øje med, at jeg ikke bare forsvinder…
[/QUOTE]

Det er det samme med Junior der har fået fri heeeelt til næste år. Han sover, spiser, drikker og går på bakken og det er det. Udover en ynkelig piven når jeg forlader rummet og i nødstilfælde kommer han for at hente mig.

Tøserne derimod er helt og aldeles morsyge og følger mig rundt i lejligheden så de er tæt nok på til at blive nusset hvis jeg skulle ske at få en hånd i overskud…dejligt at have været så savnet :wink:

.oO Har siddet og tænkt som en gal over, hvem der evt skulle med til Tyskland…

.oO Det giver helt sig selv… Brian! Thane har nemlig ikke fået en rabiesvaccine - hvordan kunne jeg dog glemme det :doh:

.oO(Indrømmer at jeg var en af dem der var vild med ‘‘Soap’’ og helst ikke skulle gå glip af et eneste afsnit. Alle de der spørgsmål som afsluttede hver aftens episode gjorde jo at man simpelthen var nødt til at følge med, tænk om man gik glip af et eller andet :høhø:)

Nå, så kunne man lige få den slynget i hovedet! Jeg er åbenbart pissekedelig!

… men det er egentlig ok, når det kommer fra min nye tandlæge, der intet kunne finde at udsætte på mine tænder :wehu:Han var i øvrigt rigtig sød og rar og skæg, og så gjorde det slet ikke ondt at få en tandrensning som det plejer! Total succesoplevelse :wehu:Hvorfor er det lige, at jeg ikke har skiftet tandlæge noget før? :?

Dagens anden succesoplevelse er i øvrigt, at kodimagnyler fik min helvedeshovedpine til at gå væk på en time! Det var ellers den slags hovedpine, der normalt varer flere dage, og som ikke tager sig det mindste af, at jeg æder panodil og ipren, til jeg er grøn i hovedet! Tak til min fysioterapeut for det råd!

Hele TO succesoplevelser på en dag! Det fejrer jeg lige med en iskold cola light :smiley:

oO Mangler enig-knappen her - jeg var også vild med “Soap” oO

. o O Ja, den var skæg. Og den gang kendte vi jo ikke engang til den type evigheds-serier, som den var en satire over. :slight_smile:

TROR jeg har fundet løsningen til altanen, når jeg har fået ned op :slight_smile:
Har fundet gamle boringer i væggen, som er nemme at bore rawplugs ud af og sætte nye i :smiley: så skal der laves hængekøje-system med hjælp fra Ikea! :smiley:

tror dog liiiige jeg tager mødet med boligforeningen omkring genhusning og renovering før jeg kaster mange penge i det :tihi:

.oO(Jeg har lige fået foto af Galibier og Tourmalet :hjerte::hjerte: de har det så godt og nu hedder de Bella og Filuca)

De navne er da også nemmere at udtale :smiley:

Godt at høre, at de trives - og de bringer med garanti mange smil og stor glæde ind i deres nye hjem :hjerte::hjerte:

[QUOTE=PiaB;735594]TROR jeg har fundet løsningen til altanen, når jeg har fået ned op :slight_smile:
Har fundet gamle boringer i væggen, som er nemme at bore rawplugs ud af og sætte nye i :smiley: så skal der laves hængekøje-system med hjælp fra Ikea! :smiley:

tror dog liiiige jeg tager mødet med boligforeningen omkring genhusning og renovering før jeg kaster mange penge i det :tihi:[/QUOTE]

Skru en skrue et lille stykke ind i nuværende rawplugs og brug en knibetang til at hive dem ud :slight_smile:

Når jeg læser dine tanketrådsindlæg om dine killinger, som er flyttet hjemmefra… så får jeg lyst til at skrive en lang mail til Nullernes opdrætter for at fortælle, hvor taknemmelig jeg er for dem :hjerte: Så ved du hvad, det tror jeg, jeg lige vil gøre (hvis ellers de giver mig lov…Gwendo ligger og putter i arm med mig, og Haylee sidder på ryglænet og “klapper” mig på hovedet/håret :smiley: ved ikke helt om der er en tot, hun mener sidder forkert …eller måske bare dingler for fristende :stuck_out_tongue: )

Ja eller tag boremaskinen med et bor som passer ind - wruuum og skidtet er ude :slight_smile:

Ja, jeg tænker nu også bare at de farver jeg foretrækker til andre ting (sofapuder, håndklæder, viskestykker, opvaskebørste etc.) også er i de farver som anbefales til den type jeg (tror jeg) er :slight_smile:

Men jeg tror også du har ret, jeg er typen der stort set intet sort tøj ejer, og det er jo da ellers en klassiker, men ser jeg på de der farve kort, så anbefales sort heller ikke til mig :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;735264]Måske ja… men som min navnesøster jo sagde, så kan man sagtens tage helt fejl…
Jeg har bare altid vidst, at de der meget meget klare og tydelige farver slet ikke er mig. Jeg synes fx at sådan en rigtig rød farve er flot - men jeg ved også at det ikke klæder mig på nogen måde - jeg skal have en smule blå ind over den røde, eller have den nedtonet (softened) før det er noget som klæder mig… ligesådan med grøn, som faktisk er en farve, der klæder mig godt… og så er jeg vist et af de ganske få mennesker, der kan have en karrygul farve på op mod mit ansigt, uden at komme til at se søsyg ud :smiley:
[/QUOTE]

Hehe, ja, der er også et par farver som jeg også kan lide, men som jeg netop også normalt altid har undgået at købe, netop fordi de bare ikke klæder mig…
Og ja, man kan da altid tage fejl… Det ser man jo ofte andre gøre, og mon ikke også at andre kan se at man selv gør det indimellem :slight_smile:

(har bare haft den hyggeligste stemning længe i stuen i dag, gang i dufte lys, lys i lanternerne og gang i brændeovnen og en flok afslappede dyr i sofaen)

( så skal Linea snart hjem fra spejder og knægten start afsted. Det er lidt træls om tirsdagen hvor nogle kommer og går på skift, så der ikke er samlet ro over aftensmaden, men det plejer at gå alligevel)

(der skal normalt meget til før jeg skrotter folk, men er ved at have fået nok nu - orker det snart ikke mere. Vrøvl, vrøvl og atter vrøvl.)

MVH
Gitte

Kodymagnyler kan godt nok være hårde ved maven, men de virker altså bedre end de andre slags. Er min erfaring. Hvis det er rigtig slemt, kan du i øvrigt godt tage kodymagnyl og panodil sammen. Det skulle give en ekstra effekt. Det er både lægen og apoteket, der siger det.

Mon ikke bare man skal være glad over de kedelige skole-hjem samtaler, hvor ungerne bliver rost til skyerne både fagligt og socialt.
For udover rosen blev der ikke sagt mange ord :tihi:

Ja, gør det…opdrætteren bliver lykkelig :slight_smile:
Jeg har lige nu også fået en fra Ventoux…alt vel der også :smiley:

.oO(Er det mon kun hos mig at forummet kører meget langsomt i dag :?)

Nej :confused: