Man ved bare at det er koldt udenfor - 5 grader i dag - når Mister går i seng igen allerede efter 45 minutter med åben dør.
Kattene er lige kommet ind med mus nr. 2 i dag
Hvis de så bare blev hurtigt slået ihjel …
Her bliver mus også leveret i en lind strøm ved hoved døre
Og flere gange dagligt diskuter vi
De skal være ude
Og vil hun ind
Skal musen aflives helt inden hun går ind
Ja ja jeg ved godt batteri er færdig når hun kommer ud igen
Nu er det tydeligvis sæson for at nærmest alle butikker i år har hyldebærsaft - YAY!!
så jeg køber lige nu hjem “på lager” til vinterens med garanti kommende “ondt i halsen og hoste”-omgange
Det er bare min bedste redning, hvis jeg får noget på hals eller lunger - og så smager det oveni købet godt!
Sikke en fantastisk oktober dag, det har været i dag
Jeg træner på sclerosehold i Næstved om torsdagen og efter træning, henter jeg Emma i børnehaven og tager hende med hjem.
Kl. 17:30 er der børnegymnastik i den by hvor mine unger gik i skole i sin tid, jeg fragter Emma derhen og sidder og kigger på og bagefter kommer resten af familien til spisning herhjemme …
Men nu er de kørt og freden sænker sig over det lille hjem … og pludselig har jeg katte
Åh har nedbrydning holdet ikke bare være længe på job
Så har de da været undercover …
Mine katte her i oktober: PUFF og så er der bare vinterpels…
Går virkelig stærkt med at få den store overfrakke på
Det er SÅ mærkeligt kun at have en korthåret kat nu.
Er der mon nogen herinde der skal på udstilling i Kirke Hyllinge her i weekenden?
Jeg mener jeg så at @Vipstosen skal afsted.
Tror det er første gang jeg oplever at DAO har puttet en pakke ind i en pose, men okay, den se godt nok også fucked ud
Hold da op er det hel
Ja alt er i kassen (1 æske LEGO) og endda en reklame, den der send-tilbage-klistermærke og et bolsje
Lego-æsken havde dog et lille sted den var trykket lidt ind, men kunne nemt trykke det ud, uden æsken gik istykker (heldigvis, for den er til en gave)
Jeg tænker pakken måske er blevet lidt klemt ved et uheld, og de så har puttet den i en pose for at sikre der ikke er noget der falder ud.
Hvis man trykker ikke nu , med log ind på instagram
Burde alle kunne læse denne her
Så sød
Har gang i og få de mest sarte planter i krukker bare ind i garage og om plantet, samt løg til tørre
Alle de have møbler der står ud er kommet i lade
Jeg lader lige de fra garage stå lidt endnu
Så kan jeg også stå ved bordet og ordne blomster
Der skal tages i løbet af de næste uger