Jeg har lige taget min højtstammede husløg ind, nætterne er blevet kølige …
Den er blevet så fin og udviklingen er helt fantastisk
Start for 4-5 år siden (så hut jeg visker )
I dag …
Jeg har lige taget min højtstammede husløg ind, nætterne er blevet kølige …
Den er blevet så fin og udviklingen er helt fantastisk
Start for 4-5 år siden (så hut jeg visker )
I dag …
Sikke en udvikling
Det er 2 år siden
. o O Maj's tanketråd - #132 af Skattekat
Åh dem har jeg ikke nået i dag
Må hellere få dem i garage, tak for at minde mig om det @Skattekat
Det er længere siden jeg købte den, men du har ret i, hvornår det første billede stammer fra … der skete ikke så meget i de første år
Jeg har faktisk fundet en forhandler, der har den en gang i mellem: Duftgeranier | High-end krukker on Instagram: "Alt godt fra drivhuset her til formiddag ✨ Ugens åbningstider er: Torsdag og fredag 14-17 Lørdag og søndag 11-15 Har du planer om at kigge forbi?"
Retroplanter
Munkevej 5
8680 Ry
110% Alvin
Den lokale maxizoo kører med “fredagsslik” til hunde og katte. Min kollega Laura køber med jævne mellemrum til sin kat (Branco) men nogle gange er der “slik” med, som Branco ikke tåler, eller legetøj med som hun ved han ikke gider. Så jeg har fået rester med hjem til Delle. Blandt det var der en hel kyllingefilet og et lille legetøjsbolche. Det har hun fået i dag og hun har haft en FEST. Hun har gnasket til den store guldmedalje og fræset rundt i hele lejligheden. Så nu ligger hun og bobler i kradsetræet.
Jeg har været til en prøvetime i gymnastik på den lokale Marvede skole (som ikke længere er en skole, men fungerer som en slags forsamlingshjem)
Jeg var så absolut den unge pige i klassen og vi har trænet til dansktop-musik
Men selve træningen var ok, så måske fortsætter jeg …
Æv, hvor er jeg træt af PetFun og også mig selv
Efter jeg er flyttet i hus, er mit kradsetræ blevet for højt. Jeg talte med PetFun på udstillingen i Vamdrup, viste dem billede af mit træ og aftalte med dem, at de skulle tage min manglende (kortere) stolpe med til udstillingen i Køge.
De glemte den.
Jeg rykkede for den bagefter, og så ville de have mig til at komme på udstilling i Sverige for at hente en ny stamme. Niksen!
Så jeg påberåbte mig fri fragt, og stolpen er nu landet hjemme hos mig. Ooog - det er en forbindelsesstolpe. Ikke en loftsstolpe. Jeg kan ikke bruge den til en dyt!
Så nu kan jeg enten bruge penge på at sende den retur, få ny stolpe op eller begynde at bore i den, jeg har modtaget.
For dælen da!
Nu pynter jeg ikke op til jul, men hvis jeg gjorde, så var disse da et must.
De koster 33 kroner hos Temu, som har mange andre søde juleting
I dag fylder Mister helle 9 år - og det betyder at Stine også er blevet 10 (hendes præcise fødselsdag kendes dog ikke)
Mister er dog noget utilfreds i dag - for hvem pokker har opført sig så dårligt, at alle andre skal straffes med så rædderligt vejr på deres fødselsdag???
Heller ikke jeg - og hvis jeg gjorde, ville alene det faktum at formidleren er Temu være diskvalificerende - men kattene ser ganske rigtigt søde ud…
Tak
Hvad er der galt med Temu - jeg har lige købt nogle varer derfra - jeg har ikke modtaget dem endnu, så kvaliteten kan jeg ikke udtale mig om.
Men billige var de
De er fra kina og ikke alle ting er perfekt, men jeg bruger den også og har ikke følt mig snydt endnu… (der er ting man kan købe på ja tak tilbud)
Eneste ulempe jeg har fundet er at jeg altid ender med at købe mere end jeg regner med… men str 54 bukser til 50kr gør at jeg nok køber igen
Stort tillykke til Mister med de 9 år
Og Stine med de 10 år
I to smukke katte
Og tillykke til dig med dine to skønhedder
Tusind tak
De er fra kina og ikke alle ting er perfekt, men jeg bruger den også og har ikke følt mig snydt endnu… (der er ting man kan købe på ja tak tilbud)
Eneste ulempe jeg har fundet er at jeg altid ender med at købe mere end jeg regner med… men str 54 bukser til 50kr gør at jeg nok køber igen
Tak for svaret @line_refsgaard - ja der er utroligt mange fine ting og jeg håber så ikke, jeg vil føle mig snydt når jeg modtager mine varer.
Det er bl.a. en musemåtte med kattemotiv og et par andre småting.
Denne musemåtte
Åh den er lige til og blive i godt humør af
Jeg er en kæmpe pytter mås så har slet ikke kigget på det
Tør ikke bestille