Er det tortie drengen der er farmand? Er det ikke noget med at så kan det kun være den ene type tortie han kan være? Er det kimær der kan være fertile, hvor xxy ikke kan?
Og i aftes skulle Stine selvfølgelig lige prøve an med tørkosten…
Hun vil godt kunne spise tørkost med de bagerste kindtænder jvf dyrlægen, men det er selvfølgelig ikke tilrådeligt. Men det siger noget om hendes almen tilstand, og om hun har smerter… Og så tror jeg at Stine kommer til at have vådfoder inden for de næste 10 dage.
Men udblødt tørfoder er ikek tiltalende, har prøvet…
Jeg tolker det lidt som hun har det bedre når hun prøver
Da beimis fik munden ryddet prøvede jeg udblødt, kogt som grød, både lun og kold
Nej tak
Bedre og spise, og få dem halve tørfodder bidder sat fast i syningerne
Hun har det ganske fint, og Divaen lever stadig så fint i hende.
Og at hun spiser tørfoder undrer mig ikke.
Hun virker forvirret over at det mangler 2 rovdyrstænder, det går dog nok hurtigt over.
Døren til terrassen måtte åbnes ganske kort i aftes inden sengetid, for ellers ville Divaen ikek give mig ro. Der havde hun også puttet ved siden af mig i sofaen i et par timer.
Her til morgen har hun også været ude, og har fået serveret vådfoder tilsat smertestillende.
Lige nu er både hun og Mister gået til ro i en lun vindueskarm - temperaturen udenfor er ikek just for pæne sturetigre…
Mente også nok det var sådan det hang sammen. Ja de kan jo sagtens være infertile selvom de er kimære som jeg husker det, det er mere den anden vej rundt at de ikke kan være fertile hvis de er xxy? Hvis jeg husker rigtigt… Det er dybt fascinerende synes jeg.
Min Aslan Basse havde jo også lidt sorte hår hist og her, en ekstra klø der groede ud af en trædepude og en lille mørk plet på næsen, så jeg spurgte i sin tid herinde om han var tortie. Men fik at vide at en rød hankat sagtens kunne have enkelte sorte hår uden at være tortie. Men nåede at dykke lidt ned i det, fordi det er spændende. Og tænkte at Aslan måske var kimær pga kloen, mest.
Lykke har jo fået lov at adoptere Filbert (tror jeg) som er blå tortie hankat. Ham har de ikke fået kastreret da han er så sjælden at de gerne ville se om han kunne lave killinger. Det kan han så åbenbart godt. Og når han kan lave killinger, så må han være kimær tortie og ikke xxy tortie. Men tænker ikke det er Lykke der skal stå på stamtavlen, men derimod det katteri han er kommet fra. Som jeg forstår det.
Er der nogle der har en kur for dårlige nerver hos mennesker, hvis kat i går fik fjernet 8 tænder, har munden fuld af sting, og som alligevel går i gemalens tørkost?
Jeg kom hjem ca kl 14, siden da har hun flere gange været i tørkosten.
Stines tidligere slave skrev “så fjern tørkosten”
Jaaa, det ville også være ligetil, hvis ikke Stines gemal - MIster - KUN spiser tørkost…
Omvendt, hvis det gør for ondt, ville Stine vel lade være?
Jeg tænker mere om tørkosten kan give infektion, hvis der sidder rester i munden…
Du har helt ret i, at langt de fleste opdrættere kun sælger kastrerede katte ud medmindre det er til andre registrerede opdrættere. Men når de har en killinger køber, de stoler på, og som er tosset nok til at sige ja til en fertil hormonbombe, så slår de til
Det er kun fordi Birgit/@HolmeInc kender mig, at hun har syntes, det var en god idé. Og her var hun taknemmelig for, at vi tilbød det, fordi det jo er spændende, om Filbert kunne noget.