..oO(Oktobers tanker)

:kaffe:

Hvorfor er jeg så træt i dag, vi gik da tidligt i seng :godmorgen:

Nu må klokken godt skynde sig at blive 9, så jeg kan ringe til boligkontoret og sige ja tak til lejligheden… Bum bum bum… :venter:

Samme her. Jeg tror det kaldes Mandag.

Ja ja planer er da til for at laves om eller nowet :gruble:

det er en chance jeg er nødt til at tage - om ikke andet så håber jeg da hun vil tænke over det…

Altså Pia - nu bliver jeg nysgerrig :tihi:

Landede i Rødovre kl 2,15 i nat…
Sov i min egen gode varme dejlige seng kl ca 3…
Er stadig møgsyg - men alene det at være hjemme og ikke på et eller andet tilfældigt tysk hotelværelse betyder at jeg nu tror på at jeg overlever også dette…
Er lykkelig for lægetiden i morgen - skal have noget til den stakkelt hals ´, for slet ikke at tale om dend er kæbehulebetændelse, jeg kan mærke…
Og så tilbage i seng - nu med varm the :slight_smile: og Brian…
Den kat er simpelthen verdens bedste sygeplejer :hjerte:

har bare skrevet til Simbas nye familie…
det vil koste mig lidt penge det jeg har foreslået hende, men hvis det betyder at Savannah flytter ud med sønnemand, så er det hver en krone værd :slight_smile:

Sikke dog en mail at starte en mandag morgen på…
(Og nej, det er ikke katterelateret)

[QUOTE=PiaB;951302]har bare skrevet til Simbas nye familie…
det vil koste mig lidt penge det jeg har foreslået hende, men hvis det betyder at Savannah flytter ud med sønnemand, så er det hver en krone værd :)[/QUOTE]

Krydser fingre for at moderen overgiver sig :wink: :kryds:

Puuh dét var så September, nyt blad på kalenderen og næææ en sød sort huskat :slight_smile:

Reseptfornyelse til Sebastian-Marck - tjek.
Reseptfornyelse til mig - tjek.
Apotekpersonale - bare rolig kommer senere og betaler jeres lønninger så i også kan få brød på bordet :besvimer:

Kunne være jeg så i samme omgang skulle smutte forbi H&M og købe nogle nye bukser til Lukas-Mikal :gruble: Han kunne trænge til det…

det håber jeg også, for moren var nok den der var mest forelsket i hende :tihi:

:kryds:

Xuie, Xiong, Simba 4o og jeg skal i skole idag. Vi skal besøge pigerne i en 3. klasse og fortælle om katte. De er jo antagelig kommende misseejere, så det er en god ting at få dem ordenlig opdraget

Det synes jeg faktisk er en super god ide :slight_smile:

Kære lille tykke Sugieh…
Det er det foder du virkelig MINDST kan li’ der er i foderbrættet. Dvs. du behøver IKKE gå til makronerne som var det, dit sidste måltid…

Min dag, uge, måned - hele det næste ½ år er reddet! :smiley:
Jeg skal genhuses en række til højre længere nede og dermed slipper jeg for at skulle over på den anden side af humlebakken!
Jeg er SÅ lettet! :smiley:
og jeg kan allerede nu få en nøgle og begynde at flytte ting over hvis jeg vil! :smiley: Skuret bliver det første projekt, der skal ryddes TOTALT op i, og det som jeg på ingen måde kan undvære skal flyttes over i skuret til den anden lejlighed, og så tror jeg, at jeg vil holde officiel indflytning i genhusningslejlighed pr 1/12 :smiley: det skal lige passes ind med at få flyttet lamperne, men der skal jeg lige kigge på de nuværende huller i loftet før jeg beslutter mig for hvornår jeg skal undvære loftslys i den gamle og få det over i det nye

Ja! enig.
Det er da en glimrende måde at komme ud til “befolkningen” og evt få afsat en misser til en sød familie!

Hm…er nødt til at fjerne mit lille magnolietræ og mit ‘familie’-blommetræ med 3 forskellige sorter på. Begge blev plantet for to år siden…
(Jeg er nemlig bange for, at Bailey kan bruge dem som flugt-klatrestativer, hvis de får lov at blive stående og vokse sig kraftige og høje…:S)

Mon jeg kan finde nogen, der vil købe et par små træer…:?